BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kevin on itse sanonit, että siittäjänsä on Syyriasta! Ja nimenommaan siittäjäksi kutsui, sanoi, että hän ei kutsu sitä miestä isäkseen vaan siittäjäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Anun siskolla on valkoinen ranskanbulldoggi, siinähän olisi ystävä Pablolle
Anulla ei Pablo kiinnostanut vähääkään.
Ei mitenkään iloinnut Pablon vierailusta myöskään Hemmin puolesta.
Tuli kyllä sellainen vaikutelma, että Anu ei välitä eläimistä.
Onko totta että Krisun pää ajeltu hänen ollessa tajuttomana??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks hemmin silmänaluset näyttää valkoselle ja muu naama punaselle. Donald trumpin poika hiuspehkoineen
Sileimmät ja vaaleimmat silmänaluset, mitkä ikinä olen nähnyt 32-vuotiaalla.
Itselläni on ollut violetit silmänaluset jo ala-asteella.
Trumppi valkaisee silmän ympäryksensä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä puolia näätte kristianissa?
En mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ei se täysissä sielun ja ruumiin voimissakaan ollut. Oksensi ja sammui heti tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks hemmin silmänaluset näyttää valkoselle ja muu naama punaselle. Donald trumpin poika hiuspehkoineen
Eikä valkaise vaan itseruskettavaa on on hankala laittaa ryttyiselle silmänympärys iholle.
Kevin ei ole yhtään arabi vaan juutalainen koko olemukseltaan ja käytökseltään Ja sisäksi tuo globalistinen sateenkaariagenda.
Eihän Krisu aikonut olla pelle hermanni koko aikaa. Nyt paljon parempi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se täysissä sielun ja ruumiin voimissakaan ollut. Oksensi ja sammui heti tämän jälkeen.
Voi herranen aika tuosta se äläkkä nousee, noinhan ei saa missään tapauksessa kenellekään tehdä. Muistatteko kun Kanervan hypnotisoi se taikoja?
Krisu ja Villekin tuumi että Vegaaneilla todella suuret annos koot. Vegaanit syö paljon, vegaanit p*skantavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi joku kyllä että kevin on juutalainen syyrian vähemmistöstä.
Oletteko koskaa tavannut arabia jonka nimi on muka Kevin?
Olen tavannut suomalaisen jonka nimi on Muhammad. :)
Yksikään SUOMALAINEN ei ole nimeltä Muhammad. Vaikka kuinka olisi muuttanut jostain ambo-maasta tänne ja saanut suomen kansalaisuuden, ei siitä Suomalaista saa tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi joku kyllä että kevin on juutalainen syyrian vähemmistöstä.
Paljon mahdollista
Pablo on saanut Hemmin sydämen.
Ja talossa vieraillessaan sai Hemmin huomion.
Vierailija kirjoitti:
Kevin on itse sanonit, että siittäjänsä on Syyriasta! Ja nimenommaan siittäjäksi kutsui, sanoi, että hän ei kutsu sitä miestä isäkseen vaan siittäjäkseen.
En usko sanaakaan Kevinin tarinasta kyllä.
Youtubesta poistettu kokonaiset kooste lähetykset:/ Just kun mä olisin halunut tarkistaa Anun ja Villen eilisen sängynpetaamisen ja miten se nyt oikeasti on mennyt. Vaikea uskoa heidän välilleen sellasta kipinää mitä täällä on väitetty:D
Siellä ne vegaanit vessan lattialla jo oottelee koska kyy kurkistaa :D kohta on tofut pöntössä
Miksi Kevin käyttää noita Eyes wide Shut naamiointeja ja on seksuaalisesti rajaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin solariumlasit olleet päässä😂
En ole eri mieltä, mutta pointtini oli vaan, että katsojat ei tunnu käsittävän salatehtävän ja houkutuksen eroa. Lähtökohtaisesti salatehtävä tehdään ja piste (poikkeustapaukset erikseen). Lähtökohtaisesti houkutuksessa on vapaat kädet valita, kumpaa pitää sillä hetkellä tärkeämpänä.