Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
59701/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Kimmo muuten suhtautui ekan viikon salatehtävään suostuneisiin, joiden tavoite oli pilata viikkotehtävä ja vielä onnistuivatkin siinä?

Big Brother -talossa tehdään kuten Big Brother käskee. Salatehtävä on BB:n käsky ja se suoritetaan. Ovat tämän keskustelun käyneet (jo useampaan kertaan) ja Kimmo myöntänyt itsekin, että jos käsky käy, hän tekee. Koska se on talon sääntö numero 1, Big Brotheria totellaan.

Houkutus ei ole salatehtävä. Houkutuksessa saa itse valita.

(Tosin Helmeri kohteli salatehtävää kuin houkutusta ja teki valinnan. Tästä olisi kuulunut Helmerille napsahtaa iso rankku, mutta sehän on jo nähty, että BB on täysin munaton tänä vuonna.)

Ei ole pakko tehdä, jos ei halua, mutta sitten siitä voi seurata rankkua. Sellaisetkin tilanteet ovat mielenkiintoisia, missä asukas vastustaa isoveljeä. Aika tahdotonhan ihminen on, jos tekee ihan mitä vain jokin viihdeohjelman auktoriteetti käskee. Kai nyt jokaisella on jotkin rajat.

Se, että sairaanhoitaja Minna kaudella 2009 kertoi, että oikeasti uskoi slummilaisten olevan nälässä ja siksi huonokuntoisia, mutta siltikään ei halunnut heille antaa ruokaa, oli aikamoisen silmiä avaavaa. Hän uskoi sokeasti auktoriteettiin eikä kyennyt lainkaan oman järjen käyttöön, vaikka jo ammattinsa puolesta olisi luullut tietävän sekä terveydelliset haitat että omaavan empatiaa niin, että toimisi heikompien hyväksi.

Vastaavasti Esa A., joka oli jo valmiiksi muiden asukkaiden silmissä sitä alinta kastia. Syrjitty, jatkuvasti häädössä ja slummilaisten itsensäkin mielestä se vähiten todennäköisin tapaus, joka heltyy auttamaan, oli ainut, joka lähti vastustamaan isoveljeä ja antoi ruokaa slummilaisille. Toki otti siinä riskin, mutta joskus pitää toimia auktoriteettia vastaan jos muunlainen toiminta sotii täydellisesti omaa oikeustajua vastaan. 

En ole eri mieltä, mutta pointtini oli vaan, että katsojat ei tunnu käsittävän salatehtävän ja houkutuksen eroa. Lähtökohtaisesti salatehtävä tehdään ja piste (poikkeustapaukset erikseen). Lähtökohtaisesti houkutuksessa on vapaat kädet valita, kumpaa pitää sillä hetkellä tärkeämpänä.

Vierailija
59702/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin on itse sanonit, että siittäjänsä on Syyriasta! Ja nimenommaan siittäjäksi kutsui, sanoi, että hän ei kutsu sitä miestä isäkseen vaan siittäjäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59703/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun siskolla on valkoinen ranskanbulldoggi, siinähän olisi ystävä Pablolle

Anulla ei Pablo kiinnostanut vähääkään.

Ei mitenkään iloinnut Pablon vierailusta myöskään Hemmin puolesta.

Tuli kyllä sellainen vaikutelma, että Anu ei välitä eläimistä. 

Vierailija
59704/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että Krisun pää ajeltu hänen ollessa tajuttomana??????

Vierailija
59705/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks hemmin silmänaluset näyttää valkoselle ja muu naama punaselle. Donald trumpin poika hiuspehkoineen

Sileimmät ja vaaleimmat silmänaluset, mitkä ikinä olen nähnyt 32-vuotiaalla.

Itselläni on ollut violetit silmänaluset jo ala-asteella.

Trumppi valkaisee silmän ympäryksensä.

Vierailija
59706/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyviä puolia näätte kristianissa?

En mitään.

Vierailija
59707/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se täysissä sielun ja ruumiin voimissakaan ollut. Oksensi ja sammui heti tämän jälkeen.

Vierailija
59708/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks hemmin silmänaluset näyttää valkoselle ja muu naama punaselle. Donald trumpin poika hiuspehkoineen

Eikä valkaise vaan itseruskettavaa on on hankala laittaa ryttyiselle silmänympärys iholle.

Vierailija
59709/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin ei ole yhtään arabi vaan juutalainen koko olemukseltaan ja käytökseltään Ja  sisäksi tuo globalistinen sateenkaariagenda.

Vierailija
59710/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Krisu aikonut olla pelle hermanni koko aikaa. Nyt paljon parempi .

Vierailija
59711/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se täysissä sielun ja ruumiin voimissakaan ollut. Oksensi ja sammui heti tämän jälkeen.

Voi herranen aika tuosta se äläkkä nousee, noinhan ei saa missään tapauksessa kenellekään tehdä. Muistatteko kun Kanervan hypnotisoi se taikoja?

Vierailija
59712/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja Villekin tuumi että Vegaaneilla todella suuret annos koot. Vegaanit syö paljon, vegaanit p*skantavat paljon.

Vierailija
59713/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi joku kyllä että kevin on juutalainen syyrian vähemmistöstä.

Oletteko koskaa tavannut arabia jonka nimi on muka Kevin?

Olen tavannut suomalaisen jonka nimi on Muhammad. :)

Yksikään SUOMALAINEN ei ole nimeltä Muhammad. Vaikka kuinka olisi muuttanut jostain ambo-maasta tänne ja saanut suomen kansalaisuuden, ei siitä Suomalaista saa tekemälläkään.

Vierailija
59714/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi joku kyllä että kevin on juutalainen syyrian vähemmistöstä.

Paljon mahdollista

Vierailija
59715/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pablo on saanut Hemmin sydämen.

Ja talossa vieraillessaan sai Hemmin huomion.

Vierailija
59716/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin on itse sanonit, että siittäjänsä on Syyriasta! Ja nimenommaan siittäjäksi kutsui, sanoi, että hän ei kutsu sitä miestä isäkseen vaan siittäjäkseen.

En usko sanaakaan Kevinin tarinasta kyllä.

Vierailija
59717/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta poistettu kokonaiset kooste lähetykset:/ Just kun mä olisin halunut tarkistaa Anun ja Villen eilisen sängynpetaamisen ja miten se nyt oikeasti on mennyt. Vaikea uskoa heidän välilleen sellasta kipinää mitä täällä on väitetty:D

Vierailija
59718/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne vegaanit vessan lattialla jo oottelee koska kyy kurkistaa :D kohta on tofut pöntössä

Vierailija
59719/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kevin käyttää noita Eyes wide Shut naamiointeja ja on seksuaalisesti rajaton?

Vierailija
59720/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kuitenkin solariumlasit olleet päässä😂

Ketju on lukittu.