BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Bbfani kirjoitti:
Kaikki valittaa Eeviksen hygieenisyydestä, mut mites tää jukka sit, samat vaatteet aina päällä..
Ja Kimmo...
Hummus oli tarkoitettu naposteltaville dipiksi ja nyt ne vetää sitä lautasen reunalle makaronimössön viereen etteivät vaan jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää eka kerta kun bb:ssä sekstailtiin selvin päin?
no ei ole
Missä Eevis on kun ei syömässä eikä makkarissa??
Ville ei myöskään tunne termejä pääkallopata ja nistipata.
Siis Tarina on niin sokee itseensä nähden!Haukku Jukkaa pomottelijaks ja itse ei anna muille suunvuoroa!Antaa Jukalle 2 ääntä ja menee sille itkee,ku on häätöäänestyksessä...!
kiksaus kuksaus kirjoitti:
Ville kysyi uudelleen mitä humus on, eikö se ole vehnämössöä. Ei kukaan osannut sanoa mistä se tehdään. Yleissivistykseen kuuluu tietää että hummukseen tulee kikhernettä ja valkosipulia.
Aika outoa, ettei edes veget ja vegaanit tiennyt. :O Näin vegaanina on ajoittain tullut käytettyä hummusta ja tiedän monia, jotka käyttää. Aion myös kokeilla tehdä sitä ite.
Mitä toi mira koko ajan tiuskii muille? vastenmielistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä toivoisi että kukaan lähipiiristä tai tuottavista olisi kuksimasss TV.ssä. Ei oikein anna ihmisestä..varsinkaan naisesta kovin ylevää kuvaa.
Oikeesti anna olla jo. Kaksi aikuista ihmistä harrastaa omasta tahdostaan seksiä ehkäisystä huolehtien BB-talossa. Ei oo mitään ihmeellistä tai kummallista. Tule säkin tähän aikaan
Minua ei ainakaan kiinnosta nähdä tuollaista. Eikä kiinnosta lukea jatkuvaa seksikeskustelua. Illan ohjelmassakin se on varmaan joku lähetyksen kohokohta ja jankkauksen aihe vielä sunnuntain suorassakin. Jos panevat siellä keskenään ja sen jälkeen siitä ei keskustella eikä katsojien tarvi sellaista katsoa niin ok. Mutta kun siitä tehdään joku ohjelman suurin ja kiinnostavin juttu ja hihityksen aihe niin ei sellaista jaksa. Voin jo kuvitella kun elina tenttaa jukkaa ja mensalaista sunnuntaina ja siitä jauhetaan. -eri
Onkohan tämä väärä ohjelma sinulle? Ite en tykkää Love islandista mutta en mä itke ja paru miten se ohjelma pitäis tehdä että minä haluaisin sitä katella. Jätän vaan kattomatta.
Kyllä mäkin Eevistä....
Seksikäs nainen!!
Vierailija kirjoitti:
Hummus oli tarkoitettu naposteltaville dipiksi ja nyt ne vetää sitä lautasen reunalle makaronimössön viereen etteivät vaan jää ilman.
Jaa, mä taas mietin, että onneksi tajusivat, ettei niitä kasviksiakaan ole pakko dippikasviksiksina käyttää. Niistä saa tehtyä ruokaakin.
Hummus on aivan älyttömän hyvää leivän päälläkin.
Sipsit riittänee dippailtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
KU SE EI SAA BATTERYYYY!!!!!!!!1
Tykkään Tarinan ja Kevinin keskusteluista :)
Emma pois, voi luoja mikä negis
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä ruuasta on suunniteltu, että riittää kaikille? 2 kauhallista?
kyseli Ville ja mätti omalle lautaselleen siinä samalla neljä viisi kauhallista ruokaa.
Ekana kun ottaa ei jää ilman.
Tyypillinen uskovainen, ihmisiltä rahat pois ja leivän murusen voi jättää toisille tähteiksi kunhan itse saa :D
Vierailija kirjoitti:
kiksaus kuksaus kirjoitti:
Ville kysyi uudelleen mitä humus on, eikö se ole vehnämössöä. Ei kukaan osannut sanoa mistä se tehdään. Yleissivistykseen kuuluu tietää että hummukseen tulee kikhernettä ja valkosipulia.
Aika outoa, ettei edes veget ja vegaanit tiennyt. :O Näin vegaanina on ajoittain tullut käytettyä hummusta ja tiedän monia, jotka käyttää. Aion myös kokeilla tehdä sitä ite.
Suosittelen itse tekemistä- samperin paljon paremman makuista kuin yksikään kaupasta ostettu.
Talon veget tuntuvat olevan autuaan tietämättömiä mistään ruuista. Kuuntelin yksi päivä Tarinan ja Kevinin juttuja syömisistä ja aivan pihalla tuntuvat olevan mikä on mikäkin ja missä on mitäkin. Oletuksia kovasti.
sekaani
Ihanat noi Krisun topin rusketusrajat :D
Vierailija kirjoitti:
eevis sai, hän ei.