Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5601/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on teidän lemppari tällä hetkellä?   Sen kummemmin perustelematta, mun lemppari on Krisu.

Vierailija
5602/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis kuulostaa ihan Tarja Haloselta puheääneltään 🤢🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakaralihaksiako twerkillä treenataan vai mikä sen pointti on?

Ja miksi sitä twerkkausta aina yhtäkkiä esitellään toisille? En minäkään ala randomisti ihmisten edessä zumbaamaan.

Vierailija
5604/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on teidän lemppari tällä hetkellä?   Sen kummemmin perustelematta, mun lemppari on Krisu.

Niin minunkin. Viihdyttävä toiminnan mies 👍

Vierailija
5605/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...

Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä. 

Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?

Minkä takia tuo puliukko-Kimo Vehviläinen yleensäkään pitää olla yhtään missään, kun ei ole sanavalmis, ei ole nokkela, ei ole hauska, ei ole yhtään mitään. Juontajaksi olisi voinut palkata vaikka nasevan analyysisedän Temppareista.

Vierailija
5606/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.

Minusta taas Eeviksen mielipiteet ovat kiinnostavia... Tämähän on ihan mielipidekysymys. Ei tästä ole mitään absoluuttista totuutta olemassa. Eevis puhuu paljon ja usein siellä on pointti takana, jos osaa kuunnella. Siitä pointista voi olla montaa mieltä, mutta ei minun mielestäni Eevistä ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ehkä olen tottunut kuuntelemaan ihmisiä, jotka sanovat pointtinsa kaikki asianhaarat eivätkä vain suomalaiseen tapaan sano asiaansa ja istu tuppisuina loppuiltaa.

Idea onkin siinä että pointin kaikkia asianhaaroja ei pysty avaamaan. Joka tapauksessa asia pitää rajata. Varsinkin kuulijakunnan mukaan:)

On yhtä tyhjän kanssa selittää asianhaaroja jos kuulijat ei tätä ymmärrä:)

Eikä sitä tahdo ymmärtää sellaiinenkaan jolla on kyvyt ymmärtää, mutta odottaa viihdettä, eikä pitkiä luentoja mistä milloinkin.

Aivan.

Moni voi vierastaa sitäkin, että panohomista suoraan siirrytään esittämään kovin älyllistä, kun se alapää kuitenkin viimekädessä määrää tahdin ja luento voi keskeytyä hetkenä minä hyvänsä.

Varsinkin jos ottaa poskeen.

Mut hiton hauskaa olisi jos Jukka olisikin ihan huomioimatta Eevistä kun on saanut. Siirtyisi seuraavaan kohteeseen.

Vierailija
5607/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla ootan puheita/niiden aiheita, etenki noilta jotka ei ihan kokoaikaa oo äänessä tai ainakaan pääse olemaan äänessä. Olettaen, että muut osaa pitää päänsä kiinni sillä aikaa ku yks puhuu (tosin kai se on vähä sääntöki täs tilanteessa ku katsojien pitäis äänestää).

Vierailija
5608/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Emmalla varsin karmea "asu"

Vierailija
5609/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän tylsä, kun mulla ei ole lempparia, mutta pidin viihdyttävänä sitä keskustelua, jota Kevin, Tarina, Milla ja Eevis kävivät aamulla. Samoin Tarinan, Kevinin, Miran ja Timon politiikkakeskustelu oli ihan viihdyttävä. En siis tykkää yksittäisistä henkilöistä, vaan niistä keskusteluista, mitä saadaan, kun heitä lyödään yhteen.

Vierailija
5610/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin vain tämä Mensan jäsenyydellä, älykkyydellään ja akateemisuudellaan elvistellyt nainen paljastuikin vaan ihan perus anteliaaksi suomineidoksi ja koko Suomen katsellessa. Wau.

Minusta Eevis otti sen mitä just halus eikä ollut vain antelias niiden hiplailujen perusteella. 

Liekö Jukka-poika olisi lopujen lopuksi mitään uskaltanut yrittää ellei häntä johdateltu. 

Vierailija
5611/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän pitävät puheita? Emma varmaankin sokerideittailusta, Ville helvetin tulesta, Eevis hygieniasta...

Vierailija
5612/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sitä Keviniä. Mitä se virolaislähtönen suomen tv.ssä tekee. 

Musta hirveän oksettavaa, kun mies pukeutuu mekkoon. Ja toiseksi tuo tarina, eiköhän se lennäkkin pellolle seuraavaksi  ja niin lentää nuo sänkypolkan harrastajatkin mitä ne nyt oli Jukka se  nainen, jolla on kaksi osainen nimi. Yleensähän nuo pano ihmise ei kauaa talossa ole. 

Vierailija
5613/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu pitää puheen ilmastonmuutoksesta ja miten Suomi, jonka päästöt ovat globaalisti pienet, voi vaikuttaa. Esim. yksilö voi asua pienemmässä asunnossa, asua hirsimökissä, hankkia pienen palstan metsittymään jne.

Vierailija
5614/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teitä riepoo, jos joku nyt sattuu pariutumaan talossa olon ajaksi ? Joka ikisessä entisessä BB:ssä sitä sutinaa oli liiankin kanssa . Ei muuta tehty kuin ryypätty ja naitu. Jos nyt yksi pari seksiä harrastaa niin so what. Mielenkiintoisia keskusteluja käyvät ihan joka ikinen. Ja kyllä myös Eevis. Moni muukin makailee siellä tekemättä yhtään mitään, eipä Helmerikään mikään super tekijä ole. Jos pari olisikin Anu ja Timo, niin todennäköisesti nämä kateelliset mammat huutaisivat kuorossa, että pois täältä. 

Öö miksi me Anun ja Timon seksiä haluttaisiin nähdä yhtään enempää? Vai mitä tarkoitit? Minua ei ainakaan tässä ohjelmassa kiinnosta seksi, ja olinkin iloinen kun luvattiin että kamerat kääntyvät pois. En jaksaisi kuunnella lähetyksessä seksistä jauhamista enkä myöskään lukea kommentteja. Tuolla olisi paljon kiinnostavampiakin aiheita kuin jonkun nussiminen. Ne eivät vissiin ole itse ikinä saaneet jotka jaksavat kytätä toisten seksiä?

Vierailija
5615/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis tietää jutut!

Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!

Ikäeroa heillö vain 6 v

Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.

Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....

Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.

Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172

Mene ped*ri vit**un

Vierailija
5616/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita ällötä että joku hikinen kameramies kuvaa kun harrastetaan seksiä? No toiset kai nauttivat siitä että joku töllöttää.

Vierailija
5617/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuotanto näyttää lähetyksen Emman kertomuksen miten myi seksipalveluja Ranskassa koulunsa rehtorille. 

Vierailija
5618/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä Keviniä. Mitä se virolaislähtönen suomen tv.ssä tekee. 

Musta hirveän oksettavaa, kun mies pukeutuu mekkoon. Ja toiseksi tuo tarina, eiköhän se lennäkkin pellolle seuraavaksi  ja niin lentää nuo sänkypolkan harrastajatkin mitä ne nyt oli Jukka se  nainen, jolla on kaksi osainen nimi. Yleensähän nuo pano ihmise ei kauaa talossa ole. 

Sun kannattaisi ehkä vähän aikuistua ja tulla nykyaikaan, jos et kestä miestä mekossa.

En ymmärrä mitä tuo virolaisuus liittyy asiaan. Talossa on ollut muitakin virolaisia, Kadi ja Kätlin, molemmat oli aika suosittuja. Kevin muutti Suomeen 3-vuotiaana, joten hän on kyllä minusta ihan suomalainen.

Vierailija
5619/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla pitää puheen aiheesta, jota on hävennyt ja piilotellut -masennuksesta.

Vierailija
5620/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään niin et Timo sais vielä jäädä. Haluisin nähä mitä annetavaa Timolla on, uskon et se alkaa pikkuhiljaa lämpenemään ja nähään vielä sen oikee persoona.

Ketju on lukittu.