Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5021/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat tapetit on kylläkin Jukka ja Eevis. Nehän vaan makaa ja hiplaa toisiaan. Vai sekö juuri pervoja kiinnostaakin. Nuo kaksihan ei osallistu mihinkään, ei siivoukseen, ei ruuanlaittoon ei mihinkään paitsi selällään lekotteluun.

Vierailija
5022/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.

Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.

Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.

Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.

Kuinka tyhmänä uskovaiset oikein pitää ei-uskovia jos he kokee et heidän tehtävänä on valistaa muita uskonasioista. Kyllähän nyt jokainen tietää sen jumala-jeesus kuvion, siitä on vanhakantainen suomen koululaitos pitänyt huolen, mut kaikki ei vaan halua/valitse/päätä uskoa siihen.  Ihme asenne toi, et pidetään itseään muita parempana ja koetaan et muut ihmiset tarvii jotain lisäinfoo ja "pelastamista". 

Arvaa millaista on, kun tuo valistaja on sun perheenjäsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis ja Jukka rikkoi yöllä sääntöjä, kun puhuivat nimeämisistä ja arvuuttelivat kenelle toinen oli antanut ääniä.

Nyt rankkua ja se voisi olla erottaminen toisistaan

Vierailija
5024/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Helmeri?

Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?

Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.

Mun mielestä taas on ärsyttävää just se että tuntuu vaan koko ajan haluavan miellyttää muita, myöntelee vaan kaikkiin asioihin, onko sillä edes omia mielipiteitä vai eikö uskalla olla tuolla yhtään oma ittensä? Vähän tylsä kyl mun mielestä, ihan samanlainen ku Anu.

Eilisen häätöäänestys paljastuksen jälkeen tupakkapaikalla Helmeri meni Emmalle vakuuttamana, että ei täällä kukaan varmaan niin ajattele, että olisit jotenkin muita huonompi tai sinusta ei tykättäisi ja ei täällä varmaan kukaan sinua pois halua. Juuri sen jälkeen kun ville oli paasannut, kuinka sairaita ja luonnottomia nämä nuoret ovat ( Emma, Kevin, Milla ja sitä oli itketty vessassa vartti ).

Helmeillä ei ole hajuakaan, mitä talossa tapahtuu, elää omassa pinkissä kuplassaan täysin.

Minusta tuo oli osoitus empatiasta.

Vierailija
5025/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talon tapetit Anu, Tupu, Emma ja Kimmo.

Sulla ei taida olla 24/7, ainakaan eilisen perusteella Emma ei ole tapettia.

Kimmo olisi fiksu ja nasevia juttuja mutta kun ei suostu puhumaan oikein mistään, se sama kommentti, tästä en puhu, alkaa jo tympiä.

Anu juttelee paljon, mutta lähinnä kaksin tai pienessä porukassa, Tupu on tapettia.

Vierailija
5026/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän äänestykseen joutuminen kuitenkin on osoitus luottamuksen puutteesta ellei ole antanut ymmärtää haluavansa ulos.

Vierailija
5027/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin bb ja tylsimmät asukkaat kautta aikojen. Toivottavasti tuotanto vaihtuu viimeistään ensi vuonna! Makaamista ja lässyttämistä päivästä päivään.

Vierailija
5028/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Helmeri?

Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?

Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.

Mun mielestä taas on ärsyttävää just se että tuntuu vaan koko ajan haluavan miellyttää muita, myöntelee vaan kaikkiin asioihin, onko sillä edes omia mielipiteitä vai eikö uskalla olla tuolla yhtään oma ittensä? Vähän tylsä kyl mun mielestä, ihan samanlainen ku Anu.

Eilisen häätöäänestys paljastuksen jälkeen tupakkapaikalla Helmeri meni Emmalle vakuuttamana, että ei täällä kukaan varmaan niin ajattele, että olisit jotenkin muita huonompi tai sinusta ei tykättäisi ja ei täällä varmaan kukaan sinua pois halua. Juuri sen jälkeen kun ville oli paasannut, kuinka sairaita ja luonnottomia nämä nuoret ovat ( Emma, Kevin, Milla ja sitä oli itketty vessassa vartti ).

Helmeillä ei ole hajuakaan, mitä talossa tapahtuu, elää omassa pinkissä kuplassaan täysin.

Minusta tuo oli osoitus empatiasta.

Näitkö Emman ilmeen, vaikuttiko "empatia" onnistuneelta?!

Koko porukka seisoi hiljaa ja tuijotti vaan epäuskoisena, mitä mies puhuu.

Vierailija
5029/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsin bb ja tylsimmät asukkaat kautta aikojen. Toivottavasti tuotanto vaihtuu viimeistään ensi vuonna! Makaamista ja lässyttämistä päivästä päivään.

Eli ihan samaa kuin aina aiemminkin.

Vierailija
5030/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Jukka ja Eevaleena saivat kortsuja? Oliko jommallakummalla mukana?

Vierailija
5031/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole ryyppy bileitä järjestetty, panemisetkin sais jäädä. Odotan henkeviä ja fiksuja keskusteluja, enemmän tehtäviä

Vierailija
5032/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat tapetit on kylläkin Jukka ja Eevis. Nehän vaan makaa ja hiplaa toisiaan. Vai sekö juuri pervoja kiinnostaakin. Nuo kaksihan ei osallistu mihinkään, ei siivoukseen, ei ruuanlaittoon ei mihinkään paitsi selällään lekotteluun.

Pariskunnat ovat BB:ssä aina inhokkejani kun vetäytyvät omaan kuplaansa räpläilemään. Sen jälkeen heistä ei saa irti muuta kuin lehmänkatseita ja röhnötystä.

Vierailija
5033/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan olemaan tylsä bb, kun näköjään ihmiset kovasti haluaa äänestää ärsyttävimmät pois ja jättää tapetit taloon. No valintansa kullakin, itse en viitsi tuollaiseen rahaa käyttää, kuin korkeintaan yhden äänen verran ja se menee Tarulle, sille henkilölle joka on huomattu ja josta eniten puhutaan.

Katsojat ei halua äänestää pois ärsyttävimpiä vaan ne jotka estävät muita olemasta sellaisia kuin ovat ja vievät kaiken tilan ja imevät kaiken energian. Katsojat haluavat minäminäminä-tyypit pois.

Vierailija
5034/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kimmo top vai bottomi? Veikkaan että bottomi, kun puhuu tuollaisella naukuvalla äänellä ja kävelee keimaillen.

Vierailija
5035/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon tapetit Anu, Tupu, Emma ja Kimmo.

Sulla ei taida olla 24/7, ainakaan eilisen perusteella Emma ei ole tapettia.

Kimmo olisi fiksu ja nasevia juttuja mutta kun ei suostu puhumaan oikein mistään, se sama kommentti, tästä en puhu, alkaa jo tympiä.

Anu juttelee paljon, mutta lähinnä kaksin tai pienessä porukassa, Tupu on tapettia.

On 24/7. Emma makaa päivät ja toljottaa muita. Kerran kiroili illalla pihalla donitsin perään ja sitten eilen itki häätöäänestykseen joutumistaan, kertoen että hän aina omituinen tjsp.

Vierailija
5036/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:

Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa

Kevin ei provosoi, vaan yrittää kertoa Villelle ihan normaaleja elämän tosiasioita, joita tyyppi ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Henkisesti Kevin on kyllä Villeä paljon kypsempi vaikka onkin vasta parikymppinen.  Eihän Ville oo antanut itsestään kovinkaan tasapainoista kuvaa tuolla...

Toivottavasti pian käyttää henkistä vahvuuttaan, ja sanoo sitten, että "Sun on turha tulkuttaa mulle teorioitasi, koska minä en usko yhtään noin mitä ajattelet ja minulle on tärkeää vain se kuinka itse itseni koen, ei sillä mitä joku random minusta miettii. Joten säästä jorinasi"

Vierailija
5037/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuoden bb kirjoitti:

Hyvä ettei ole ryyppy bileitä järjestetty, panemisetkin sais jäädä. Odotan henkeviä ja fiksuja keskusteluja, enemmän tehtäviä

Mäkin. Mistähän ne sitten väittelee, ku Ville tippuu?

Vierailija
5038/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan olemaan tylsä bb, kun näköjään ihmiset kovasti haluaa äänestää ärsyttävimmät pois ja jättää tapetit taloon. No valintansa kullakin, itse en viitsi tuollaiseen rahaa käyttää, kuin korkeintaan yhden äänen verran ja se menee Tarulle, sille henkilölle joka on huomattu ja josta eniten puhutaan.

Tupua lukuunottamatta tuolla ei kyllä ole yhtään tapettia. 

Vierailija
5039/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuoden bb kirjoitti:

Henkeviä ja fiksuja keskustelu on kokoajan ollut, ei oikein muuta. Siksi bileet väliin antaisi vaihtelua, asukkaillekin.

Vierailija
5040/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän äänestykseen joutuminen kuitenkin on osoitus luottamuksen puutteesta ellei ole antanut ymmärtää haluavansa ulos.

Vaaan olihan Tarina oikeassa, että äänet jakautui. Eevis ja Jukka oli molemmat vaan yhden äänen päässä hänestä.

Ketju on lukittu.