Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi nukuit lapsuudenkodin huoneessasi?

Vierailija
29.08.2019 |

Kuinka vanha olit? Itse noin kk sitten, 39-vuotiaana. Samat tapetit on vieläkin ja kirjahyllyssä samat kirjat.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vajaa 20 vuotta sitten. Vanhemmat muuttivat pian sen jälkeen kun me lapset olimme muuttaneet omillemme. Lapsuudesta muistuttaa kyllä kesämökkimme, jossa olen viettänyt kesiä ja jouluja vauvasta saakka. Siellä on jopa vanha pinnasänkyni, omat ja sisaruksen lapset ovat myös siinä nukkuneet.

Vierailija
22/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten, vähän ennen kuin talo myytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut lapsuutta. Minulla oli 18 vuotta kestävä painajainen. Ja siinä painajaishuoneessa en koskaan nukkunut, en saanut unta.

Vierailija
24/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä. Muutimme lapsuudenkotiini äitini kuoltua, isäni muutti samaan taloyhtiöön pienempään asuntoon.

Vierailija
25/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole varsinaisesti koskaan ollut omaa huonetta, vaan jaoin sen siskoni kanssa. Sitten kun muutin opiskelemaan niin sisko sai koko huoneen omakseen. Eli on siitä tovi vierähtänyt kun olen viimeksi siellä nukkunut.

Vierailija
26/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvun alkupuolella. 

Vierailija
27/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun alussa, ennen kesäloman loppumista. Huoneeni ei ole muuttunut yhtään siitä kun asuin siellä. Opiskelijakämppäni on pieni ja sinne ostettiin kalusteet uutena ja kirppareilta.

Vierailija
28/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kodeissani minulla ei ollut omaa huonetta. Nukuin talossa, jossa asuin 23 vuotiaaksi ja jossa olin virallisesti kirjoilla n.32 vuotiaaksi, viimeisen kerran kun olin vieraana sisareni ja tämän perheen luona joskus 2001.

Tämä oli kiintoisia ja omaperäinen avaus, kiitos ap.

Vierailija
29/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kodissani on neljä makuuhuonetta, joista kolme on ollut minun huoneitani. Vaihtelimme siis sisarusten kanssa huoneita ehkä kerran vuodessa - kahdessa.

Nykyään talo on minun ja asun siinä omien lasteni kanssa. Talon isoin makkari on minun, kuten oli vanhempieni aikoinaan, mutta nukun lastenkin huoneissa aika usein.

Vierailija
30/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa 1998, olin 23v.

Vierailija
31/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun sellainen vielä olisikin!

....Onko nykyään ihmisillä vielä pysyviä paikkoja? Lapsuudenkoteja? Monillakin?

Minulla ei.

Vanhempani erosivat ollessani yläkoulu-ikäinen ja jäimme silloin vielä asumaan samaan kotiin isän muuttaessa pois.

Kun me lapset aikuistuimme, niin lapsuudenkodista muuttivat kaikki muualle.

On äidilläni iso talo, muttei se ole ikinä ollutkaan minun kotini.

Vierailija
32/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8-vuotias, kun muutin elämäni 5. kotiin, joten minulla ei ole ollut lapsuudenkotia. Aiemmissa en ole sen koommin käynyt. Tuo viides oli äitini työsuhdeasunto, ja siinä nukuin viimeksi joskus 25 - 30 vuotta sitten, ennen kuin äitini vaihtoi työpaikkaa. Tarkemmin en muista.

Vierailija
33/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen juuri täällä lapsuudenkodin huoneessani ja kohta varmaan nukahdan. Ollaan lasten kanssa vanhemmillani kylässä.

Vierailija
34/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1997

Vierailija
35/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2010 alussa. Muutin pois vuonna 1999.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi