Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hellän miehen, sellaisen joka tykkää pitää kainalossa, halata ja silittää

Vierailija
29.08.2019 |

Onko sellaisia olemassa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niitä pitäisi olla..

Vierailija
2/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on siis kiltin ja hellyydenkipeän miehen provo, sillä kukaan nainen ei tuollaisia miehiä arvosta.

t. kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taviksille.

Vierailija
4/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo... Olisi vaan joku joku antaisi pitää kainalossa. Joku raja se tuntuu naisillakin olevan sen suhteen, että ketkä saa koskea ja ketkä ei.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
5/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on siis kiltin ja hellyydenkipeän miehen provo, sillä kukaan nainen ei tuollaisia miehiä arvosta.

t. kiltti mies

Arvostaa kyllä. K-kerhon jäsenet eivät vain halua tehdä asioiden eteen mitään muuta paitsi tietenkin soittaa suutansa.

Vierailija
6/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kiltti mies

Arvostaa kyllä. K-kerhon jäsenet eivät vain halua tehdä asioiden eteen mitään muuta paitsi tietenkin soittaa suutansa.

Mitäpä ihmettä ja kummaa asian eteen pitäisi tehdä? Et sinä minua juksaa. Naiset arvostavat vielä kilttejäkin miehiä vähemmän miehiä jotka alistuvat naisten oikkuihin.

Vierailija
7/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä survaisee voimalla isolla aisalla jolloin hellyys kaukana. Ap

Vierailija
8/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kiltti mies

Mitäpä ihmettä ja kummaa asian eteen pitäisi tehdä? Et sinä minua juksaa. Naiset arvostavat vielä kilttejäkin miehiä vähemmän miehiä jotka alistuvat naisten oikkuihin.

Ette saa kyllä tuolla valituksellakaan yhtään naista. Ihmettelen miten joku jaksaakin vuodesta toiseen mölistä täällä. Ei kenenkään ole pakko alistua mihinkään. Sinkkuna oleminen on taivaallista, joten miksi ihmeessä valitatte?

Vierailija
9/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kiltti mies

Ette saa kyllä tuolla valituksellakaan yhtään naista. Ihmettelen miten joku jaksaakin vuodesta toiseen mölistä täällä. Ei kenenkään ole pakko alistua mihinkään. Sinkkuna oleminen on taivaallista, joten miksi ihmeessä valitatte?

Huom. minä en ole valittanut, kritisoin vain blatanttien valheiden levittämistä ja hyväuskoisten hölmöjen juksaamista. Joku epätoivoisempi tapaus voi vielä uskoa teitä.

Vierailija
10/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. kiltti mies

Ja vastaan väittäminen on turhaa, tai pian saa kuulla olevansa mies.

Vierailija
11/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki ovat tuollaisia, kuin ap toivoo saavansa.

Tunnen vain yhden miehen, oman puolisoni, hän on aina ollut hellä, hallannut ja silitellyt.

Vierailija
12/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä mies on turhanpäiväinen romantikko.

Kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään silittelijä ja kainolokummi.

Vierailija
13/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kiltti mies

Huom. minä en ole valittanut, kritisoin vain blatanttien valheiden levittämistä ja hyväuskoisten hölmöjen juksaamista. Joku epätoivoisempi tapaus voi vielä uskoa teitä.

Rahalla saa aina. Siksihän osa teistä herttaisista miehistä onkin viisaasti lähtenyt jo tältä saitilta valittamasta ja etsimään rakkautta muualta päin maailmaa. Onnettomat ovat näemmä jääneet tänne :(

Vierailija
14/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei turhia puhu, ei halaile eikä silittele, mutta pitää huolen vaimostaan ja perheestään.

Se on sitä suomalaisen miehen hellyyttä.  Ja sitä minä rakastan.

Vierailija
15/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen mies. Eli olemassa heitä on kyllä, mutta kaukana tältä palstalta.

Vierailija
16/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kmiestä etsit, se nyt vaan on niin, että löytyy, mutta ei kmiestä voi lähestyä, se laskee heti alleen.

Vierailija
17/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei turhia puhu, ei halaile eikä silittele, mutta pitää huolen vaimostaan ja perheestään.

Se on sitä suomalaisen miehen hellyyttä.  Ja sitä minä rakastan.

P*skapuhetta. Kiva jos tykkäät mutta karmealtahan tuo kuulostaa, miksi haluat pitää yllä sitä jäyhän tunteensa järkevän miehen kuvaa? Ei suomalainen mieskään mikään kivi ole.

Vierailija
18/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kmiestä etsit, se nyt vaan on niin, että löytyy, mutta ei kmiestä voi lähestyä, se laskee heti alleen.

Ei hae kmiestä, todellakaan. Juuri kmiehen vastakohtahan tässä on haussa!

Vierailija
19/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tietäisin sulle heti yhden tuollaisen miehen.

Vierailija
20/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kyl ihana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme