Tapailemani mies sanoi, että jos nainen ei ole kaunis, niin ks. nainen ei ole hänen mielestään seksuaalinen olento
Ihmettelin melko paljon kommenttia, jonka pienessä kännissä lipsautti. Sitten sanoi, että hyvä esimerkki tästä on siskoni joka aika tasapaksu vartaloltaan, ei meikkaa tai laittaudu vapaa-ajalla, lyhyet hiukset ja silmälasit.
Sanoi suoraan että siskoni näköisiä naisia ei pidä seksuaalisina olentoina. Kysyin että millaisia pitää niin mainitsi pitkät, mielellään vaaleat hiukset, kauniit kasvonpiirteet, koruja, mielellään mekko tai hame ja korkkarit.
Ei taida päästä jatkoon tämä mutta olihan tuossa kommentissa jotain huumoriarvoa sentään.
Kommentit (45)
Testasi vain kilahdatko liian helposta. Eihän sellaisen kanssa pitkään jaksa olla joka analysoi joka lauseen ja riitelee jos keksii aiheen
Tuossa on tökeröä jo pelkästään se, että alkaa esittää ap:lle arviota tämän siskon seksikkyydestä. Siihen päälle sitten vielä termin "seksuaalinen olento" väärinkäyttö, niin tunnelman latistuminen on taattu :D
Vaikka käyttäisikin oikeita sanoja, en ihan olisi ihastuksissani, jos mies kävisi arvioimaan sisareni (tai kaverini, tai kenenkään toisen naisen) seksikkyyttä (tai seksielämää millään muotoa). Pönttö mikä pönttö.
Ymmärrän hyvin. Itselläni on myös vastakkaiseen sukupuoleen liittyviä kriteereitä, joita ilman en vaan kiihotu. Esim. Millään nössöllä nörttimiehellä ei ole muhun ikinä mitään mahkuja.
Miehen täytyy olla mies, miehekäs alfa että mulla alkaa vatsanaohjassa kipristellä.
Mielipiteitä nää vaan on eikä niistä kannata suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Itselläni on myös vastakkaiseen sukupuoleen liittyviä kriteereitä, joita ilman en vaan kiihotu. Esim. Millään nössöllä nörttimiehellä ei ole muhun ikinä mitään mahkuja.
Miehen täytyy olla mies, miehekäs alfa että mulla alkaa vatsanaohjassa kipristellä.
Kriteereitä ja mielipiteitä saa olla, mutta jos käyttää sanoja väärässä merkityksessä antaa itsestään vain tyhmän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan tajuu. Ei se ole mielipide.
Haluasin nähdä oikein jonkun rivin miehiä antamassa minulle oikein kunnon erektionäytöksen oikein ponnistamalla sen pystyyn ("Aaaarghh! uh!!") ,jonka sitten minä yksin saisin kuvata pisteyttää ja arvostella kriittisesti...(hih,hih)
Tällainen on leikkimielinen ,salainen yksityinen seksuaalifantasiani !
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä että mitä kamalaa tässä on.
Mies kertoi että ruma nainen ei sytytä häntä seksuaalisesti. Vaikka sitä luonnetta ja sielua arvostetaan niin faktahan on se, että ensimmäisenä kiinnittää huomion ulkonäköön.
Jos ap:n täytyisi valita ostarilla verkkareissa kaljaa juova, ylipainoinen ja hieltä tuoksahtava mies tai Mikko Leppilampi niin kumpi kiinnostaisi enemmän?
Ai onko nainen automaattisesti ruma, jos ei meikkaa ja on silmälasit?
Siis esteettisyys on tämän miehen seksuaalisuudessa tärkeää. Mulla sama homma miesten suhteen. Ymmärrän toki että rumat kaljamahat ovat seksuaalisia olentoja, eli pahimpia runkkareita, mutta en todellakaan halua mieltää niitä sellaisiksi. Siksi ne eivät minun maailmassani niitä olekaan :) ehkä hän tarkoitti samaa, joskin tökeröä puhua siskostasi sinulle, kaverilleen mielummin toki.
No mä kyllä naisena ajattelen miehistä samoin. Siksihän rumilta tai vanhemmilta miehiltä saatu huomio on monista naisista niin ällöttää. Siinä mies jota nainen ei näe seksuaalisena olentona osoittaa kiinnostusta.
Miksipä ei saisi mieskin ajatella samalla tavoin. Ja toki miehestä riippuu, mitä pitää kauniina. Makuja on monia. Itse oon esim. seurustellut miehen kanssa jonka mielestä yksikään vaaleahiuksinen nainen ei voi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi että ruma nainen ei sytytä häntä seksuaalisesti. Vaikka sitä luonnetta ja sielua arvostetaan niin faktahan on se, että ensimmäisenä kiinnittää huomion ulkonäköön.
Jos ap:n täytyisi valita ostarilla verkkareissa kaljaa juova, ylipainoinen ja hieltä tuoksahtava mies tai Mikko Leppilampi niin kumpi kiinnostaisi enemmän?Ai onko nainen automaattisesti ruma, jos ei meikkaa ja on silmälasit?
No yleensä kyllä. Linkkaappa joku silmälasipäinen nainen joka on kaunis, lyhyttukkainen eikä meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n täytyisi valita ostarilla verkkareissa kaljaa juova, ylipainoinen ja hieltä tuoksahtava mies tai Mikko Leppilampi niin kumpi kiinnostaisi enemmän?Ai onko nainen automaattisesti ruma, jos ei meikkaa ja on silmälasit?
No yleensä kyllä. Linkkaappa joku silmälasipäinen nainen joka on kaunis, lyhyttukkainen eikä meikkaa.
Tulee mieleen Sinead O'Connor nuorena. En tiedä käyttikö hän koskaan silmälaseja, mutta niinpä vain oli kaunis siilitukkaisenakin.
Hyvä tavaton taas. Sekä ap:n miestä että tätä "keskustelua".
Miehen asenne on hyvin yleinen. On tutkittua, että miehet kuvittelevat kauniita naisia kiinnostuneemmiksi seksistä kuin rumia. He heijastavat siis omia halujaan heihin.
Kyllähän moni myös kuvittelee, ettei esim vanhuksella tai vammaisella voi olla seksuaalisia haluja. Luullaan seksuaalisuutta nuortebän ominaisuudeksi, koska itse ollaan nuoria ja halutaan vain nuoria.
Miksi palstan naiset ovat näin äärimmäisen yksinkertaisia?
"tapailemani mies" - tarinat on yhden ja saman trollin tuotoksia. Ja joka kerta olette litisyttämässä alapäätänne näissä provoissa miesvihakiimassanne.
Näillä ominaisuuksilla jos hän on vielä huomattavan kaunis, on maailmanluokan luonnonkaunis kaunotar ❤️
Joku Natalia Portman voisi ollakin upea silmälaseilla, lyhyellä tukalla ilman meikkiä, mutta aika monen naisen viehättävyys perustuu toisiin seikkoihin. Lyhyt tukka, silmälasit & kevyt meikki = kauniit naiset jo yleisempiä tässä kategoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis esteettisyys on tämän miehen seksuaalisuudessa tärkeää. Mulla sama homma miesten suhteen. Ymmärrän toki että rumat kaljamahat ovat seksuaalisia olentoja, eli pahimpia runkkareita, mutta en todellakaan halua mieltää niitä sellaisiksi. Siksi ne eivät minun maailmassani niitä olekaan :) ehkä hän tarkoitti samaa, joskin tökeröä puhua siskostasi sinulle, kaverilleen mielummin toki.
Sain itse just fb:ssä viestin entiseltä työkaverilta, joka oli mielestäni törkeä, hänestä flirttaileva. Kyse itseäni 15v vanhemmasta kaljamahasta. Ällötti niin että poistin kavereistani ja kylmien väreiden kanssa toivoin että unohtuisin pikaisesti hänen limaisista haaveistaan 🤮
Vierailija kirjoitti:
No ehkä yhtä outoa on se etten pidä tyhmää miestä seksikkäänä. Mielestäni aivot on ihmisen suurin sukupuolielin.
Tämä on siitä jännä väittämä, että näin moni haluaa uskoa, mutta käytäntö kertoo toista.
Kokemukseni: Minusta kiinnostutaan älykkyyteni vuoksi ja pääsen helposti treffeille ilman kuvani esiinlaittoa. Mittani sentään ilmoitan, 182cm ja 79kg. Treffeillä juttuni ja ajatukseni pysyvät samalla tasolla kuin kirjoitellessa, mutta lopputulema on silti aina sama: ei kemiaa (naisen puolelta). Siis riippumatta siitä, kuinka hyvin on jutut synkanneet ja kuinka hauskaakin on ollut.
En ole seksikäs ulkonäöltäni, myönnän. Voisitko sinäkin myöntää ettei aivot ole kuitenkaan se ykkönen joka tekee seksikkyyden?
Vierailija kirjoitti:
Miehen asenne on hyvin yleinen. On tutkittua, että miehet kuvittelevat kauniita naisia kiinnostuneemmiksi seksistä kuin rumia. He heijastavat siis omia halujaan heihin.
Kyllähän moni myös kuvittelee, ettei esim vanhuksella tai vammaisella voi olla seksuaalisia haluja. Luullaan seksuaalisuutta nuortebän ominaisuudeksi, koska itse ollaan nuoria ja halutaan vain nuoria.
Samoin naisetkin ajattelee.
Ja jälleen: Ei KAIKKI miehet eikä KAIKKI naiset.
No aika kamalaksi varmaan taitaisi meno mennä, jos maailman kaikki mieshenkilöt olisivat kaiken aikaa ns.kiimassa ,eli seksuaalisen kiihkon ja kiihottumisensa vallassa maailman kaikkiin naishenkilöihin...