Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykopatia on vahvasti perinnöllistä. Linkki tähän

Vierailija
29.08.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10944945

Aika hurjaa. Eli siis psykopaatti on jo lapsesta asti psykopaatti.

Tähän pitäisi kiinnittää huomiota enemmän, jotta tuo perinnöllisesti saanutta tuettaisiin enemmän lainmukaiseen ja päihteettömään elämään lapsesta alkaen.

Huomatkaa jutut myös, että nyt saatetaan keksiä tulevaisuudessa ainakin joihinkin muotoihin jopa lääkehoito!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta niillä, jotka menevät (tietämättöminä) naimisiin psykopaatin kanssa ja vihdoin silmien avauduttua ymmärtävät erota siitä.

Mutta pahaksi onneksi omat yhteiset lapset saattavat olla perineet tuon ja sitten siitä joutuu kärsimään koko elämän.

Vierailija
2/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asiat ovat lääketieteessä ihan alkutekijöissään. Miettikänyt, miten paljon on kehitytty vaikka 100 vuodessa. Jos sama tahti jatkuu, löytyy hoitoja ja diagnooseja moneen vaivaan.

Tosin ongelma on se, että vain hyvinvointivaltiossa kaikki saavat hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, jos tunteettomasta saadaan tunteellinen.

Tällöin vankiluvut pienenevät.

Vierailija
4/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tunteettomuus on aika vaiettu aihe. Tähän pitäisi kuitenkin antaa apua jo tarhaikäisinä. Että käytös olisi hyvää, vaikka tunteet puuttuisivatkin.

Vierailija
5/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, isäni oli psykopaatti ja niin olen minäkin. Elän normaalia elämää ja en kylläkään kenelekkään ole paljastanut olevani psykopaatti. Monesti kun läheisille ystäville tapahtuu jotain kamalaa,joudun esittämään olevani surkeissaa.

Vierailija
6/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa.

Vierailija
7/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi eutnasioida jo lapsena.

Vierailija
8/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, isäni oli psykopaatti ja niin olen minäkin. Elän normaalia elämää ja en kylläkään kenelekkään ole paljastanut olevani psykopaatti. Monesti kun läheisille ystäville tapahtuu jotain kamalaa,joudun esittämään olevani surkeissaa.

Suomessa teidänlaisia on arvioitu olevan noi 50000 ihmistä. Minäkin tiedän 3henkilöä, jotka ovat psykopaatteja.

Vierailija
9/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä oo psykopaatiksi ketään luullu. Mulla vaan itelläni on ongelmia. Se on aina helppo sitten syytellä muita.

Vierailija
10/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko narsisri aina myös psykopaatti?

Onko narsismi psykopatian yksi muoto?

Vierailija
11/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että psykopaatti ei osaa edes kunnolla pelätä, mikä on ihan ensimmäisiä tunteita, joita jo solueliötkin ja madot tuntevat jossain määrin. Kavahtaisitko jos sinulla olisi ruumis takakontissa ja poliisi pysäyttäisi sinut? Vai olisitko ihan peruslukemilla?

Vierailija
12/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
13/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuon. Näen eksäni (ei suomalainen!) Suvussa tiettyjä piirteitä. Esim. Eksäni äidin veli on tappanut, äitinsä julma ja eksänikin.

Vierailija
14/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatin kyllä tunnistaa jo naamasta. Helppo välttää.

Vierailija
15/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti tuntee häpeää ja tarvitsee jollain tasolla sosiaalista hyväksyntää. Psykopaatti taas ei näistä välitä itsessään.

Vierailija
16/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Narsistinen käytös on opittua. Kaikki ovat jonkin verran narsisteja. Persoonallisuushäiriö se on vasta kun olet kohtuuttoman minäkeskeinen/itsekäs.

Sosiopatia on samanlaista kuin psykopatia. Paitsi, että sosiopatia on opittua. Psykopatia periytyy ihan syntymästä.

Vierailija
17/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa teidänlaisia on arvioitu olevan noi 50000 ihmistä. Minäkin tiedän 3henkilöä, jotka ovat psykopaatteja.

Aika paljon. Mua pelottaa, onko mun mies.

Voiko psykopaatti rakastua tms. Vai puuttuuko siis ihan kaikki tunteet.

Himoko vain jää ja rakkaus puuttuu?

Voiko psykopatia olla eri tasoista. Eli on hieman tunteita. Vai onko se aina on /Off?

Vierailija
18/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tunteettomuus on aika vaiettu aihe. Tähän pitäisi kuitenkin antaa apua jo tarhaikäisinä. Että käytös olisi hyvää, vaikka tunteet puuttuisivatkin.

Jep, mutta ihan ymmärrettävästi alle kouluikäisen lapsen diagnosoinnissa on oltava äärimmäisen varovainen, ja se on jätettävä ammattilaisten tehtäväksi, eikä niin että Matti 2v puree toisia ylisuuressa tarharyhmässä, sen täytyy olla psykopaatti. Tai Liisu 3v tönäisi kaveria väsyneenä ja nauroi päälle, varmasti psykopaatti.

Joku normaali 2-3-vuotias voi helposti vaikuttaa psykopaatilta, jos ei ymmärrä lasten kehityksestä riittävästi.

Vierailija
19/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naamionasi on "terve mieli" vaikka et tunne mitään?

Vierailija
20/70 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatian siirtämistä autisminkirjoon on tosiaan ehdoteltu. Vikahan on aivoissa eikä siihen ole mitään apua. Ei ole olemassa pilleriä jolla ihminen joka ei kykene välittämään saataisiin välittämään. Psykopaatti itse myöskään tuskin tällaista haluaa koska ei hyödy siitä. Psykopaatti pystyy mekaanisesti kuitenkin imitoimaan kaikkia tunteita koska on erittäin hyvä tutkimaan ihmisten käytöstä ja käyttämään taitoja omaksi hyödykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi