Rintojen ulkonäkö raskauden ja imetyksen jälkeen
Mitä muutoksia rinnoissanne on tapahtunut raskauden ja imetyksen aikana tai jälkeen? Omani ovat täysin eriparia, kokoeroa on useampi kuppikoko. Isompi rinta kasvoi nopeasti, ja aiheutti rinnan sivuun suuren punaisen alueen (johtuen ilmeisesti ihon venymisestä). Varsinaisia raskausarpia ei ole kuin pienemmän rinnan alaosassa muutamia, mutta tuo isomman rinnan sivu häiritsee minua todella. Samoin toki kokoero. Palautuvatko rinnat ennalleen koskaan?
Kommentit (56)
Mulla kävi kai tuuri, kun mun rinnat muuttuivat b-ketunnokista c/d-koon kiinteiksi ja pyöreiksi. Tosin olin nuori kun sain lapseni ja imetin vain yhtä. Silti: olen kiitollinen.
Raskausarpia on rinnoissani.Ne on isontunu a kupista b-kuppiin.Kyllä raskaudet vartalossa näkyy.Mulla on 3 lasta.Mua ei asia oo koskaan häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät säteittäiset raskausarvet tuli ja kuppikoko venyi D-kupista F-kuppiin ilman imetystä. Mies antoi tuta, että tissini roikkuvat kuin lehmällä niin en kehdannut edes imettää. Silti noin.
Et kai enää ole sen palkintosonnin kanssa!
Ei minua muutokset haittaakaan. Lähinnä mietityttää tuo punoitus, että onko muilla kokemusta.
Ennen raskautta kokoa A ja imetyksen jälkeen ajokoiran korvat kokoa AA.
Nahkapussi onkin hyvä sana näille lerpakkeille.