Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen tän exän kanssa, se on niin inhottava ja syyllistän edelleen itseäni

Vierailija
29.08.2019 |

Exä jätti mut törkeästi 2018 kesällä toisen naisen takia. Niin, että otti kadulta suoraan tämän naisen luokseen asumaan ja laittoi mut pihalle. Siis on mulla omakin asunto ollut kokoajan, mutta puoliksi asuin silti miehen luona. Ero oli omalla tavallaan helpotus, sillä exän mielestä mä tein kaiken aina väärin, ihan tää perinteinen kuvio että en osannut tiskata, en osannut tehdä mitään muutakaan jne.

Vielä silloinkin eron jälkeen yritti houkutella mua välillä luokseen kun tämä nainen oli muualla. Veti hirveät raivarit kun kuuli että mulla oli kaverimies joskus kylässä, vaikka hänellä oli jo uusi. Haukuin exäni maan rakoon hänen syyllistäessä minua kaikesta. Mä olin tosi rikki, käytännössä join puoli vuotta tuon jälkeen enkä edes nukkunut ilman valoja kun kaikki vuosien paineet ja stressi purkautui. Lihakset nyki, hirveitä ahdistuskohtauksia jne.

No, nyt on mennyt vuosi hiljaa ja kesäkuussa exä laittoi viestiä että anteeksi kaikesta, onko kaikki ok. Vaihdettiin viesteillä pari sanaa ihan normaalisti ja sovittiin välit sillee ympäripyöreästi että sori siitä mitä tapahtui ennen.

Nyt pari viikkoa sitten laittoi viestiä miten kaipaa mua ja haluaisi saapua mun oven taakse. On siis tämän naisen kanssa edelleen, mutta kuulemma kaipaa mua koska meillä oli niin pitkä historia ja ajattelee usein meidän sänkypuuhia.

Muutama päivä sitten laitoin exälle viestiä että jos haluat toteuttaa halujasi niin älä tee sitä jo valmiiksi pohjalle rikotun ihmisen kautta, että mulla on elämä nyt jo muutenkin ihan päin p*******. Mainitsin vielä oli melko törkeä teko viedä tämä nainen mun parhaan kaverin luo hoidettavaksi (kaveri on kosmetologi), että vaikuttaa ihan v*ttuilulta nuo kaikki sun tekosi että haluat vaan kiusata mua minkä ehdit yhä edelleen, koska tiedät että nämä kaikki asiat kuuluu kyllä mun korviin.

Exä vastasi että ei edes haluaisi alentua vastaamaan, mutta ärsyttää niin paljon että pakko, sitten jotain selitystä siihen. Vastasin exälle että et haluaisi alentua vastaamaan, mutta just halusit alentua panemaan, että mua ärsyttää tämä miten sä haluat vaan rikkoa mut uudestaan ja uudestaan.

Eilen oikeasti itkin tätä asiaa. Mulla on edelleen syyllinen olo kaikesta ja tuntuu että teen väärin kun pistän hänelle vastaan. Se jätti syvät arvet kun suhteessa olin se joka teki kaiken aina väärin, ei voinut laittaa esim. punaista takkia ja punaista laukkua jos ne eivät olleet täsmälleen samaa värisävyä, kärsin tästä toisinaan edelleen että katson itseäni tunnin eteisen peilistä ennen kuin kehtaan mennä pihalle.

Nyt se on varmasti taas piiiiitkään hiljaa kun annoin kovasuista palautetta takaisin. Mutta tiedän että sitten kun niille kahdelle koittaa joskus ero niin saan taas houkutteluviestejä, viimeistään silloin.

Anteeksi sekava avautuminen, toivottavasti ymmärsitte jotain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit TOTAALISESTI. HETI.

Vierailija
4/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaisille kannata vastata mitään. Hiljaisuus on paras lääke. Yritä vaan unohtaa ja hanki vaikka laastarisuhde, se tehoaa parhaiten.

Vierailija
5/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise välit TOTAALISESTI. HETI.

Tätä toivon. Asutaan vaan 1km päässä toisistamme eikä tämä nyt kovin iso paikka ole. Onneksi ei olla kuitenkaan törmätty usein, johtuen varmaan pitkälti siitä olen lähes 23h vuorokaudessa kotona kun olen alkanut pelkäämään muita ihmisiä niin paljon ja liikun oikeastaan pihalle vain pimeällä enää.

AP

Vierailija
6/6 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut toimiva taktiikka on tilanteessasi täysi hiljaisuus. Niin kauan kuin alennut inttämään ja kommentoimaan takaisin, eksä pitää sua löysässä hirressä ja sun kärsimys senkuin jatkuu. Lopeta vastaaminen, poista ja estä tyyppi kontakteistasi. Se toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi