Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille ilokaasusta ei ollut apua

Vierailija
29.08.2019 |

Synnytyksessä? Itselle siitä tuli vain kauhean paha olo ja huimausta. Kateellinen niille jotka kertoo hihitelleensä sen voimalla :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu. Tuli vain huono olo, kipuun ei auttanut yhtään.

Vierailija
2/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mullekaan, oksensin heti. En ehkä osannut ottaa sitä oikealla tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo tuli mullekin.

Vierailija
4/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasitko ottaa sitä oikealla tavalla? Itselläni kesti hetken oppia, mutta kun opin niin auttoi kipuun. Tosin päässä humisi, kuulin äänet kaukaisesti ja päässä pyöri samaan aikaan ihan kuin olisi aivan päissään, mutta sama se kunhan kipu helpotti.

Vierailija
5/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin monta kertaa eikä auttanut. Nyt seuraavan synnytytän sairaalassa jossa ilokaasu kielletty, henkilökunnan turvallisuuden takia.

Vierailija
6/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut iloa. Kone ei toiminut.

Vierailija
7/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto vasta kolmannen synnytyksessä kun osasin ottaa sitä oikeaan aikaan. Meinasin jo etten ota kolmannella kerralla kun olin kokenut ettei siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
8/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhdet henkoset enkä tykännyt. Kipuun ei auttanut ja tuli outo olo, vähän ku ois ollu humalassa. Sanoin etten halua synnyttää kännissä.

Vierailija
9/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasitko ottaa sitä oikealla tavalla? Itselläni kesti hetken oppia, mutta kun opin niin auttoi kipuun. Tosin päässä humisi, kuulin äänet kaukaisesti ja päässä pyöri samaan aikaan ihan kuin olisi aivan päissään, mutta sama se kunhan kipu helpotti.

Sehän se mysteeri olikin, että yritin ottaa juuri ennen kuin supistus tulee, mutta aina kävi niin että tuli vaan huimaava olo ja kipu tuntui erittäin terävänä.. :O

Vierailija
10/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin yhdet henkoset enkä tykännyt. Kipuun ei auttanut ja tuli outo olo, vähän ku ois ollu humalassa. Sanoin etten halua synnyttää kännissä.

Jotta siitä olisi apua, sitä pitää ottaa koko ajan. Mielestäni se olikin se huonoin puoli, kun oli sitten kiinni naamarissa. Tavallaan kaasu ei vähentänyt kipua vaan teki minut jotenkin välinpitämättömäksi sen suhteen.

Vierailija
11/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se auttoi oikein hyvin. Kaasu taittoi kivusta pahimman terävimmän kärjen, mutta ei siitä tullut yhtään sekava olo. Tämä on ilmeisesti hyvin yksilöllistä ja toisille kaasu aiheuttaa tosiaan vain pahaa oloa.

Vierailija
12/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli pahaolo/huimaus(kaikki tuntui pyörivän), sitten vauva jo sylissä.

Synnytys kesti 6 tuntia. Mutta ihmettelen miten se 6 tuntia meni ihan ohi (tuntui kuin aikahävisi).

Olin tajuissani kokoajan ja ponnistin raivolla. Heh :D

Se hoitajakin yritti huutaa jotain että, "älä ponnista repeää!", no en minä siinä pystynyt pidättelemään enempää.

Että varmaan toimi ilokaasut liiankin hyvin.

Vierailija
13/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut missään, ei edes huipannut tms. Kipuja oli koko ajan. En varmaan osannut sitten ottaa sitä oikein. Kukaan ei edes kertonut oikeaa tekniikkaa. Kun muutaman tunnin kuluttua pyysin epiduraalia, huomattiin, että ponnistusvaihe oli jo alkamassa eikä mitään kivunlievitystä enää voitu antaa. Onneksi vauva syntyi sitten puolen tunnin sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi