Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron syynä se ettet viehätä ulkoisesti - tahtoisitko tietää?

Vierailija
29.08.2019 |

En itse tahtoisi mutta toisaalta jos olen niin kämmi että tivaan syytä niin en syytä vastapuolta avautumisesta (sain kuulla olevani nälkäkurki).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tahtoisi. Ei myöskään tulisi mieleenkään ylipäätään tivata mitään syytä eroon. Miksi minä haluaisin kuulla sen mikä on selvää jo valmiiksi; ettei minua rakasteta enää?

Aika moni tivaa ettei jää vaivaan jos tulee ihan puun takaa.

Miten se voisi jäädä vaivaamaan?

/2

Oot vaikka 10v jonku kanssa ja yks päivä sut vaan jätetään heippa -tekstarilla niin oisit vaan että ok?

Tuskin olisin vaan että ok, mutta silti ei pomminvarmasti jäisi vaivaamaan se ettei mies lähtiessään hieronut naamaani sitä faktaa, että tunteet ovat loppuneet. Kyllä se tulisi siinä erorytäkässä selville ihan ilman mitään selittelyäkin.

/2

Ero voi tulla vaikka olisi tunteitakin. Voi olla esim. löytänyt toisen jota kohtaan on vahvemmat tunteet.

Vierailija
22/24 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tahtoisi. Ei myöskään tulisi mieleenkään ylipäätään tivata mitään syytä eroon. Miksi minä haluaisin kuulla sen mikä on selvää jo valmiiksi; ettei minua rakasteta enää?

Aika moni tivaa ettei jää vaivaan jos tulee ihan puun takaa.

Miten se voisi jäädä vaivaamaan?

/2

Oot vaikka 10v jonku kanssa ja yks päivä sut vaan jätetään heippa -tekstarilla niin oisit vaan että ok?

Tuskin olisin vaan että ok, mutta silti ei pomminvarmasti jäisi vaivaamaan se ettei mies lähtiessään hieronut naamaani sitä faktaa, että tunteet ovat loppuneet. Kyllä se tulisi siinä erorytäkässä selville ihan ilman mitään selittelyäkin.

/2

Ero voi tulla vaikka olisi tunteitakin. Voi olla esim. löytänyt toisen jota kohtaan on vahvemmat tunteet.

Voi myös suhteen edetessä huomata ettei tavoitteet tue toisiaan. Tai että joku piirre ulkonäössä onkin häiritsevämpi kuin aluksi ajatteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asia ei sitten olisi minulle yllätys jos tuosta loppuisi. Seksi ainakin olisi ollut varmaan aika huonoa jo pidempään ja sitten voisi vedota siihen, ettemme kumpikaan syty toisistamme. Mutta kaikki syyt on hyväksyttäjä vaikka niitä ei kehtaisi ääneen sanoa. Olen itsekin jättänyt miehen, joka ei viehättänyt enää mitenkään. Tosin tein raukkamaisesti ja provosoin pari epäloogista riitaa niin, että kyllästyttiin molemmat toisiimma.

Vierailija
24/24 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen syy jos on niin pitää tietysti kysyä toiselta, että  olitko seurustelun alussa sokea?