Mitä mies luulee saavuttavansa kun kiukuttelee joka päivä minulle?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, kun et kerro yhtään esimerkkiä. Mitä määrittelet kiukutteluksi? Oletko varma, että se kohdistuu vain sinuun ja/tai liittyy sinuun? Mistä päättelet niin?
Kun hän haukkuu ja ilkeilee minulle niin kyllä ne minuun liittyy.
Et ymmärrä lukemaasi? Oletko varma, että tuo kohdistuu VAIN sinuun? Eli mistä tiedät, ettei hän ole kärttyisä ja lyhytpinnainen muualla? Muita kohtaan ilkeä?
Jos hänen impulssikontrollinsa on alentunut ja mieliala huono muutenkin, tuo käytös ei johdu sinusta. Ja silloin hän ei "luule" saavuttavansa ilkeilyllään yhtikäs mitään, vaan ilkeilee, koska ei muuta voi.
Ja se, mitä kukin kokee haukkumiseksi ja ilkeilyksi on täysin yksilöllistä. Jollekin on karmeaa vit.uilua jo se, että toinen kritisoi laimeasti hänen laittamaansa ruokaa tai tapaansa imuroida. Toiselle taas huoraksi nimittelykään ei ole muuta kuin "huumoria". Meitä on moneksi, mutta sinä et viitsi kyllä yhtään avata tilannettasi. Siksi on aivan mahdoton vastata kovin täsmällisesti.
On hän muillkin äreä kun nyt ajattelee asiaa tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
onneton kirjoitti:
Hän oireilee ja toivoo pääsevänsä eroon ongelmasta, joka on teidän parisuhdehelvetti.
Sitten hän voi lähteä ihan vapaasti. Miksi ei siis lähde?
Joutuis itse tekemään ruuat, pyykkäämään ja siivoamaan. Lisäksi tietää, että pildeä hän ei maailmalta saisi ja että yksineläminen on hänelle liian kallista.
Helpompaa siis kiukutella sinulle valmiissa pöydssä kuin murjottaa yksin ja nälissään jossain saastaisessa murjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneton kirjoitti:
Hän oireilee ja toivoo pääsevänsä eroon ongelmasta, joka on teidän parisuhdehelvetti.
Joutuis itse tekemään ruuat, pyykkäämään ja siivoamaan. Lisäksi tietää, että pildeä hän ei maailmalta saisi ja että yksineläminen on hänelle liian kallista.
Helpompaa siis kiukutella sinulle valmiissa pöydssä kuin murjottaa yksin ja nälissään jossain saastaisessa murjussa
Tämä! Vaikka totuus ei miellytä kysyjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneton kirjoitti:
Ihan kuin ammattivalittaja kikkaisi ja pyykkäisi nytkään. Ei se pysty ku huimaa. Aruballe voi lähtä, jos mies maksaa.
Siihen kiukutteluun voi olla se tavallinen syy, nainen pihtaa.
Juuri noin olen yrittänyt mutta ei mitään apua halua hakea asiaan.