Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies luulee saavuttavansa kun kiukuttelee joka päivä minulle?

Vierailija
29.08.2019 |

Voisiko joku kertoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, ei ihminen toimi koko aika apäämäärätietoisesti ja rationaalisesti. Miehelläsi voi olla masennus tai stressiä, tai vaikkapa andropaussi. Ja kiukuttelee sen takia, ei sinun takiasi tai osoittaakseen sinulle mieltään.

Koeta antaa lisää tilaa hänelle. Kehota hakemaan apua, jos olonsa on ahdistunut tai masentunut. Ehdota parisuhdeterapiaa.

Parisuhde vaatii työtä, ei se itsestään kenelläkään kukoista, jos elämässä tulee kuoppia tielle.

Aivan varmasti on työn suhteen stressiä ja varmaan on adropaussikin mutta eipä hän halya niihin mitään apua hakea eikä halua parisuhdeterapiaan.

Miten ponnekkaasti olet kannustanut? Hänen OMA olonsa ja elämänsä kohenisi, jos hakisi apua. Mun miehellä epäiltiin vähän alle viisikymppisenä masennusta, kun oli tosi kiukkuinen, hikoili ja nukkui huonosti. Sanomatta lienee selvää, ettei seksikään enää maittanut.

Onneksi luki andropaussista ja kävi testosteronimittauksessa. Testosteronia piikittää nyt parin kk välein ja mies on ihan eri. Ei ole kiukkuinen, jaksaa urheilla, tehdä työtä ja harrastaa. Ja seksikin sujuu.

Kopioipa miehelle vähän tietoa andropaussista. Löytyy googlella vaika kuinka paljon materiaalia.

Ja kysy, haluaako pilata OMAN elämänsä ja vanhentua ennen aikojaan vai tehdä asialle jotain. Korosta siis, että hän itse hyötyy avun hakemisesta, äläkä puhu itsestäsi. Eiköhän tuo valitse oikein, jos et sinä ala nalkuttaa ja syyllistää eli hän ymmärtää, että kyse on hänen omasta elämänlaadustaan.

Juuri noin olen yrittänyt mutta ei mitään apua halua hakea asiaan.

Vierailija
22/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, kun et kerro yhtään esimerkkiä. Mitä määrittelet kiukutteluksi? Oletko varma, että se kohdistuu vain sinuun ja/tai liittyy sinuun? Mistä päättelet niin?

Kun hän haukkuu ja ilkeilee minulle niin kyllä ne minuun liittyy.

Et ymmärrä lukemaasi? Oletko varma, että tuo kohdistuu VAIN sinuun? Eli mistä tiedät, ettei hän ole kärttyisä ja lyhytpinnainen muualla? Muita kohtaan ilkeä?

Jos hänen impulssikontrollinsa on alentunut ja mieliala huono muutenkin, tuo käytös ei johdu sinusta. Ja silloin hän ei "luule" saavuttavansa ilkeilyllään yhtikäs mitään, vaan ilkeilee, koska ei muuta voi.

Ja se, mitä kukin kokee haukkumiseksi ja ilkeilyksi on täysin yksilöllistä. Jollekin on karmeaa vit.uilua jo se, että toinen kritisoi laimeasti hänen laittamaansa ruokaa tai tapaansa imuroida. Toiselle taas huoraksi nimittelykään ei ole muuta kuin "huumoria". Meitä on moneksi, mutta sinä et viitsi kyllä yhtään avata tilannettasi. Siksi on aivan mahdoton vastata kovin täsmällisesti.

On hän muillkin äreä kun nyt ajattelee asiaa tarkemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneton kirjoitti:

Hän oireilee ja toivoo pääsevänsä eroon ongelmasta, joka on teidän parisuhdehelvetti.

Sitten hän voi lähteä ihan vapaasti. Miksi ei siis lähde?

Joutuis itse tekemään ruuat, pyykkäämään ja siivoamaan. Lisäksi tietää, että pildeä hän ei maailmalta saisi ja että yksineläminen on hänelle liian kallista.

Helpompaa siis kiukutella sinulle valmiissa pöydssä kuin murjottaa yksin ja nälissään jossain saastaisessa murjussa

Vierailija
24/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onneton kirjoitti:

Hän oireilee ja toivoo pääsevänsä eroon ongelmasta, joka on teidän parisuhdehelvetti.

Joutuis itse tekemään ruuat, pyykkäämään ja siivoamaan. Lisäksi tietää, että pildeä hän ei maailmalta saisi ja että yksineläminen on hänelle liian kallista.

Helpompaa siis kiukutella sinulle valmiissa pöydssä kuin murjottaa yksin ja nälissään jossain saastaisessa murjussa

Tämä! Vaikka totuus ei miellytä kysyjää.

Vierailija
25/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onneton kirjoitti:

Ihan kuin ammattivalittaja kikkaisi ja pyykkäisi nytkään. Ei se pysty ku huimaa. Aruballe voi lähtä, jos mies maksaa.

Vierailija
26/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kiukutteluun voi olla se tavallinen syy, nainen pihtaa.