Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien joukko kävi 16-vuotiaan kimppuun Espoossa – pojan äiti kuvailee tilannetta uhkaavaksi: "Osalla oli nyrkkirautoja vyöllään"

Vierailija
29.08.2019 |

Ja kaikki paholoisia

MTV

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ulkomaalaistaustaisten joukko (ehkä tuo sama) jäi kiinni. Ovat aiheuttaneet täällä paljon ikävyyksiä. Lasten koulukavereilta viety rahaa, uhkailtu puukoilla ja juostu perässä. Ei ole ollenkaan tavallista tällä alueella, etteivät lapset uskalla liikkua ulkona.

Vierailija
42/45 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkirauta vyöllä? Mistälähtien se vyöllä oleva (mikä vaan) on ollut uhkaava? Raksamiehellä on puukko haalareissaan, onko sekin uhkaava? Uhkaileeko mies, housuissaan olevalla nahkapatukalla, jokaista vastaantulevaa naista?

Kyllä te ultrasuvakit olette samaan aikaan sekä todella huvittavia että todella säälittäviä.

Kiitos tästä mutkat suoraksi analyysistäsi. Olen kyllä itse äänestänyt Perussuomalaisia jokusen vuoden, ja olen tätä holtitonta maa hanmuuttoa vastaan. Mutta minä en nyt keskustellutkaan ryöstäjien kotimaasta tai heidän ihonväristään.

Älä viitsi valehdella. Viestisi oli kuin suora kopio rasmuslaisten ja muiden tyypillisistä valkopesuviesteisteistä. Jokainen täysjärkinen ymmärtää eron työnsä puolesta puukkoa kantavan raksamiehen ja muuten vain nyrkkirautaa kanniskelevan henkilön välillä. Jos olit tosissasi, niin sinun on syytä hioa kirjallista ilmaisuasi hiukan.

Minusta tuntuu, että olet lukenut rivien välistä kirjoituksiani, ja tulkinnut ne oman mielipiteesi mukaan. Minä en ole keskustellut ihonväristä, ryöstöstä, osallistujien iästä tai tapahtumapaikasta. Vain ja ainoastaan siitä, että joku henkilöiden vyöllä ollut (vaarallinen ja laiton) kapine oli tulkattu erityisen uhkaavaksi. Ihan yhtälailla raiskatun mielessä jokaisen miehen pullottava housunetumus voi tuntua uhkaavalta.

Minua niin ärsyttää tämä uutisointi, että joku tuntui uhkaavalta, vaikka juuri sitä olisi tapahtunutkaan. Nainen kertoo, että lenkkipolulla tuntui, että joku seuraa, ja sen perusteella vaatii kaikkia miehiä kuriin? Tässä tapauksessa tietenkin tapahtui, mutta siitä en nyt keskustellutkaan.

Nyrkkirauta on olemassa vain ja ainoastaan toisen ihmisen vakavaa vahingoittamista varten. Se on uhkaavaa jo olemassaolollaan. Raksamiehen puukko on hänen vyöllään hänen työtehtäviensä takia. Mikä tässä on sinulle vaikeaa ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ulkomaalaistaustaisten joukko (ehkä tuo sama) jäi kiinni. Ovat aiheuttaneet täällä paljon ikävyyksiä. Lasten koulukavereilta viety rahaa, uhkailtu puukoilla ja juostu perässä. Ei ole ollenkaan tavallista tällä alueella, etteivät lapset uskalla liikkua ulkona.

Siis missäpäin Espoota?

Vierailija
44/45 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missäpäin Espoota?

Pohjois-Tapiolassa

Vierailija
45/45 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ullatuuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä