Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia Tramalista? Resepti on,

Vierailija
29.05.2006 |

apteekki aukee vasta aamulla. Jumalaton jalkaan säteilevä iskiaskipu. Oletteko käyttäneet, ja mihin vaivoihin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sivuvaikutukset vaan ihan eri luokkaa. Yksi lääkekouluttaja/farmaseutti sanoi joskus jollain luennolla jossa olin että jos tätä lääkettä yritettäisiin nyt saada markkinoille niin se luultavasti ei onnistuisi. Juuri näiden hyöty/haitta suhteiden takia.

Ei sitten nähtävästi tiennyt, että kaikki lääkkeet eivät sovi kaikille? Ja, että sen saa selville vain kokeilemalla. Tramal ja muut tramadolivalmisteet sopivat hyvinkin monelle keskivaikeisiin tai vaikeisiin kipuihin, eivät todellakaan ole mitään tulehduskipulääketasoa, vaan tehokkaampia. Tramadolin kaltaiset opiaatit estävät selkäydintasolla kipurefleksin kulkua, kun taas tulehduskipulääkkeiden vaikutus perustuu entsyymiestoon. Totta on, että opiaatit eivät sovellu kaikille, mutta niille joille se soveltuu, niin arkielämä helpottuu huomattavasti!

Vierailija
2/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuurin selkääni iskeneen noidannuolen takia. Ja kaveriksi Voltarenia. Taisi vaan lääkäriltä mennä roomalaiset numerot sekaisin, kun mieheni toi apteekista 100 kpl molempia. Ja tosiaan muutaman päivän näitä jouduin ottamaan. Että olisi voinut pitää pillerikaupan pystyyn...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vaan aivan pöhnä eikä kipu lähteny mihinkään. Sama äidillä.

Vierailija
4/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipu on melkein poissa ja mitään sivuoireita ei tunnu.

ap

Vierailija
5/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksetti niin paljon, että en pystynyt juomaan mitään vaikka olisi pitänyt. Kävin sitten salaa yrjöämässä niin että meinasi tikit revetä.

Sain vielä kotiin reseptin mukaan mutta onneksi en hakenut niitä lääkkeitä. Paha olo meni heti ohi, kun lääkkeiden vaikutus loppui.

Olen kuullut, että toisille se lääke on sopinut ihan hyvin. Ovat melko vahvoja lääkkeitä ja pitkäänhän niitä ei saisi käyttääkään.

Vierailija
6/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kirurgisen toimenpiteen jälkeen sain reseptin ja minulla meni aluksi kuuppa aivan himmeäksi tuosta lääkkeestä. Tosin olen tottumaton lääkkeiden käyttäjä.

Vierailija
7/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamulla kauhea krapula, kun otin yhden tramalin yöksi.

Mun äiti sai niistä taas kauhean kohtauksen, ja alkoi oksentamaan ja hikoilemaan ihan sairaasti.

Ne on tosi vahvoja ja älyttömän tehokkaita lääkkeitä.

Vierailija
8/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että puuttuu se entsyymi joka hajoittaa lääkeaineen maksassa.

Vierailija
9/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ketään, jolla se olisi auttanut hyvin kipuun, mutta ei olisi tehnyt noita huonoja oloja?

ap

Vierailija
10/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jonkunlaisessa " pahassa unessa" joka oli äärimmäisen vastenmielinen ja ikävä kokemus ja jouduin jopa sairaalaan.

En käytä enää ikinä. Muitakin tehokkaita opiaatteja on joka ei saanut pönttöä totaalisen sekaisin esim. Oxy-Contin ja Oxynorm veivät hermosäryt

Vierailija
11/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutukset vaan ihan eri luokkaa. Yksi lääkekouluttaja/farmaseutti sanoi joskus jollain luennolla jossa olin että jos tätä lääkettä yritettäisiin nyt saada markkinoille niin se luultavasti ei onnistuisi. Juuri näiden hyöty/haitta suhteiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi