Olen keski-ikäinen rehellinen insinöörimies joka on tehnyt aina rehellistä töitä.
Ja en ole saavuttanut elämässä mitään. Asunto ja vaatimaton auto joista suuret lainat. Naiset ovat lähteneet muiden mukaan. Tukka on kadonnut ja olen lihonnut. Terveysongelmia löytyy.
Näin nuoruuden kaverini joka jätti koulut kesken koska viina ja huumeet kiinnosti enemmän. Sillä oli hieno S mersu ja naisena nuori fitness pimu silikonitisseillä varustettuna. Rehellistä työtä ei ole tehnyt koskaan ja kehui keplottelevansa usean maan kansalaisena. Vaikka on 20 vuotta käyttänyt huumeita, oli hän selvästi paremmassa kjunnossa kuin minä.
Oli virhe kuvitella, että työn teko kannattaa. Nyt voin sanoa, että se pilasi elämäni. Olisin varmasti nauttinut elämästä enemmän jos olisin liittynyt kaverini seuraan silloin nuorempana. :/
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta huumeiden käyttöä on sellainen etappi, että kauaa ei enää peli jatku. Ja useampi narkkarikaveri on tuossa vaiheessa jo mullan alla.
Ei mitään kadehdittavaa tuossa elämäntyylissä.
Parempaa elämää he viettävät kuin normaali keskiluokkainen mies.
No en tiedä mikä sitten on parempaa ja parempaa. Minun elämäni parantui kun päätin että ei enää yhtään naista. Nyt on aikaa omiin harrastuksiin ja projekteihin. Kun aikansa yrittää tehdä kaikkensa ja sekään ei riitä. Nyt riittä se mitä milloinkin teen. Nyt olen lähdössä veneilemään, ja aamulla aamukahvit kannella ja siitä töihin arki on mahtavaa. Olkaa itsekkäämpiä ja tehkää niitä asioita joista nautitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta huumeiden käyttöä on sellainen etappi, että kauaa ei enää peli jatku. Ja useampi narkkarikaveri on tuossa vaiheessa jo mullan alla.
No en tiedä mikä sitten on parempaa ja parempaa. Minun elämäni parantui kun päätin että ei enää yhtään naista. Nyt on aikaa omiin harrastuksiin ja projekteihin. Kun aikansa yrittää tehdä kaikkensa ja sekään ei riitä. Nyt riittä se mitä milloinkin teen. Nyt olen lähdössä veneilemään, ja aamulla aamukahvit kannella ja siitä töihin arki on mahtavaa. Olkaa itsekkäämpiä ja tehkää niitä asioita joista nautitte.
Harrastan moottoripyöriä mutta ne eivät auta läheisyyteen, libidoon eivätkä ime kikulia. Huono neuvo.
Rahalla saa ja jää aikaa kaikkeen muuhun.
Olet kyllä elänyt yli varojesi tai sitten ole tehnyt niitä rehellisiäkään töitä jos keski-ikäisellä inssillä on vain omakoti ja auto. Mutta asennetarkistuksen aika. Tee elämästäsi jotain.
Koulussa pärjäävät ovat usein yli-itsevarmoja älynsä suhteen ja siksi esim. lääkärit, lakimiehet ja insinöörit ovat yllättävän huonoja sijoittajia. Jos alusta asti on joutunut epäilemään omaa älyään itselle epäsopivassa laitoksessa, oma- ja maailmankuva on usein edes hitusen realistisempi. Yllättäen korkein äo ja elämän alkutaipaleen menestys sumentaakin arviointikyvyn ja nokkela myös selittelee asiat sellaisiksi kuin haluaa ne nähdä. Siksi ei olisi häpeä olla tavis.
T. Äo epänormaali ja tilinsaldo 400
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan moottoripyöriä mutta ne eivät auta läheisyyteen, libidoon eivätkä ime kikulia. Huono neuvo.
Rahalla saa ja jää aikaa kaikkeen muuhun.
Vienti-inssin vehkeet. Muilla ei rahalla pelitä.
aion olla kettu ja vaihtaa alaa, perustan kettutarhan😀
Muinoin naapurilla oli tarha. Heillä oli kaikkea, olivat ylimaallisen onnellisia ja tasapainoisia ja rikkaita. Kaikki asiat olivat hyvin.
Heidän lapsetkin ovat hyvin menestyneet elämissään ja rakastavat kovasti toisiaan.
Kertakaikkisen esimerkillinen perhe.
Olen tullut käyneeksi muutamalla muullakin kettutarhalla ja niillä haisi. Tuon naapurin tarhalla saatikka kotna ei koskaan haissut mitä olen ihmetellyt. Perheenlapsia ei tuostakaan syystä kiusattu koulussa.
Itse olen joskus aiemmin haaveillut insinööriksi opiskeluista. Ei taida kannattaa tämän ketjub perusteella.
Jaahas, Pohjanmaa kiusaa jälleen!