Miksi naisille ei kelpaa ujot miehet?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä tulisi?
Haluan että mies on perheen päänä ja hoitaa käytännön asioita. Voiko ujo mies esimerkiksi käydä hoitamassa koululla lasten asioita? Kaupungilla hoitamassa asioita? Uskaltaako se avata suutaan edes kaupassa jos tarvitsee kysyä myyjältä jotain?
Mitä jos kaupungilla joku tulee rähisemään esim. väärin pysäköidystä autosta? Piiloutuuko se ujo vaimonsa selän taakse?
Ei minunkaan mies mikään sosiaalisuuden perikuva ole, mutta ei sillä ole mitään tekemistä ujouden kanssa.
Jos esittäisin väitteen että naiset haluavat olla alisteisessa asemassa mieheen verrattuna, miehen ollessa perheen pää ja seksissä dominoiva osapuoli...saisinko yläpeukutusta samassa suhteessa kuin nainen joka ilmaisee saman asian?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä, että energia virtaa vapaasti.
hä? mitä ...ttua?
Vierailija kirjoitti:
Ujosta ei ole puolustamaan perhettään eikä hän myöskään ole seksikäs (=dominoiva).
tervetuloa kokeilemaan!
Ujon miehen jallittaminen omaksi on niin hankalaa, että monet naiset uupuvat kesken.
Varmaan yksi syy on siinä, että ujo mies ei anna kovinkaan hyvää ensivaikutelmaa tuijottelemalla kenkiään tai supisemalla vastauksia naisten esittämiin kysymyksiin. Ei se ole se mies, joka näyttää tunteensa/halunsa ja "ottaa" sen naisen jonka tahtoo. Näin kai sen pitäisi mennä?
Yllättävää kyllä, mutta itsekin ujona "miehenä" olen onnistunut elämäni aikana tutustumaan muutamaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan, mutta koska olen ujo niin se vie aikaa. Eivätkä nämä naiset/tytöt minusta ole siinämielessä kiinnostuneet. Tai en todellakaan usko niin. Vieläkin yllättävämpää on se, että jopa pärjään noiden naisihmisten kanssa jos heillä riittää kärsivällisyys tutustua minuun. Sosiaalisesti olen mikä olen, ja naisten kanssa se vielä kertaantuu moninkertaiseksi, mutta siltikin pystyn olemaan suht normaalisti noiden naisten kanssa kunhan olen tutustunut heihin ja se heidän kärsivällisyys riittää.
Jonkinlaiseksi kaveriksi ainakin tuntuu kelpaavan ujompikin kaveri, ja ainakin minulle se on melkoinen lottovoitto.
Terveisin Naispelko26
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä tulisi?
Haluan että mies on perheen päänä ja hoitaa käytännön asioita. Voiko ujo mies esimerkiksi käydä hoitamassa koululla lasten asioita? Kaupungilla hoitamassa asioita? Uskaltaako se avata suutaan edes kaupassa jos tarvitsee kysyä myyjältä jotain?
Mitä jos kaupungilla joku tulee rähisemään esim. väärin pysäköidystä autosta? Piiloutuuko se ujo vaimonsa selän taakse?
Ei minunkaan mies mikään sosiaalisuuden perikuva ole, mutta ei sillä ole mitään tekemistä ujouden kanssa.
Jos esittäisin väitteen että naiset haluavat olla alisteisessa asemassa mieheen verrattuna, miehen ollessa perheen pää ja seksissä dominoiva osapuoli...saisinko yläpeukutusta samassa suhteessa kuin nainen joka ilmaisee saman asian?
Naisten tasa-arvo on aina sitä, että naiset saa tehdä mitä vaan ja miehiltä viedään aivan kaikki. Vihaan kaikkia naisia ja roviolla heidät polttamansa pitäisi! Kaikenmaailman metoot, naiset on kyllä yksiä hooria
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä tulisi?
Naisten tasa-arvo on aina sitä, että naiset saa tehdä mitä vaan ja miehiltä viedään aivan kaikki. Vihaan kaikkia naisia ja roviolla heidät polttamansa pitäisi! Kaikenmaailman metoot, naiset on kyllä yksiä hooria
Mulle kun tulee seuraava nainen, se tulee olemaan nyrkin ja hellan välissä, näytän sille kunnon tasa-arvot per -kele!
Miksi naisille ei kelpaa ujot, kaljut, köyhät, kiltit, työttömät, laihat, lihavat, lyhyet miehet?
On se sitten kumma, että Prisman kassalla tulee tuollaisia perheenisiä vastaan koko ajan.
Mistäkö se johtuu?
Se johtuu siitä, että hyväksytty miehen rooli on edelleen hyvin kapea. Puheissa puhutaan, että moderni mies saa olla sellainen kuin haluaa, mutta jos mies haluaa arvostusta, parisuhteen tai edetä urallaan niin klassisesta johtavan ja itsevarman miehen roolista ei parane paljoa poiketa. Kukaan ei kiellä miestä olemasta ujo tai herkkä, mutta melko naiivi saa olla, jos kuvittelee, että tällaisella miehellä olisi yhtä paljon kysyntää kuin ns. normaalia miehistä miestä edustavalla henkilöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaisi ujo. Mutta ei tietenkään kuka tahansa ujo.
Niinpä! Kyllä "hymppistäkin" pitää löytyä!
Minä yritin iskeä muutamaakin ujoa miestä treffipalstalla. Kyllästyin vaan siihen keskustelun ylläpitämiseen, kun miehiltä sai yksisanaisia vastauksia tai vaihtoehtoisesti kysyivät jotain, mutteivat osanneet sinnet sanoa siihen vastaukseeni mitään (esim. "Mitä opiskelet?", "Alaa X yliopistossa, (tähän pieni selostus asiasta)", "Ok"). Oli ujo tai ei niin kyllä perus keskustelutaidot pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mistäkö se johtuu?
Se johtuu siitä, että hyväksytty miehen rooli on edelleen hyvin kapea. Puheissa puhutaan, että moderni mies saa olla sellainen kuin haluaa, mutta jos mies haluaa arvostusta, parisuhteen tai edetä urallaan niin klassisesta johtavan ja itsevarman miehen roolista ei parane paljoa poiketa. Kukaan ei kiellä miestä olemasta ujo tai herkkä, mutta melko naiivi saa olla, jos kuvittelee, että tällaisella miehellä olisi yhtä paljon kysyntää kuin ns. normaalia miehistä miestä edustavalla henkilöllä.
Nämä ovat syy ja seuraus suhteita. Nykyisin ei mitään anneta ilmaiseksi, vaan kaikkeen on pyrittävä ja taisteltava.
Ihan harvoin asiat vain annetaan sinulle muiden puolesta pelkällä olemisella.
En kestäisi sellaista vammaisen ujoa. Sellaista, jonka kanssa ei pystyisi puhumaan avoimesti mistään ja kaikkia hänen ajatuksiaan pitäisi arvuutella. Mutta normaali ujous ei ole mitenkään este, siis se, että harkitsee sanomisiaan ja jännittää. Jos kommunikointi kuitenkin luonnistuu vaikka jähmeästi kunhan mies ei jähmety ja kangistu kuoliaaksi ujoudesta. Sellaisen kanssa en vain jaksa loputtomasti yrittää saada juttua liikkeelle. Annoin kyllä mahdollisuuden, nyt minulla on perusujo mies.
Kelpaa meille. Syy miksi sinulla ei ole kumppania on selvästikin jossain muualla kuin ujoudessa. Ehkäpä tuossa vääristyneessä ajatusmaailmassasi jossa yksi nainen=kaikki naiset?
Mulle kelpasi ja kelpaa edelleen. Erittäin epäsosiaalinen ja hiljainen. Vaimolleen saa silti sanottua kaiken oleellisen. Ystävät valittaa, että heidän miehet puhuu kotona vain tyhjänpäiväisiä. Hyvä, että meillä tämä on toisin. Mun mies osaa myös kuunnella. On tosi tunnollinen ja vastuuntuntoinen, jatkuvasti ennakoi mitä perhe tarvitsee ja omat tarpeet tulee sen jälkeen. Sängyssä erittäin dominoiva, mikä sopii mulle enemmän kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäkö se johtuu?
Nämä ovat syy ja seuraus suhteita. Nykyisin ei mitään anneta ilmaiseksi, vaan kaikkeen on pyrittävä ja taisteltava.
Ihan harvoin asiat vain annetaan sinulle muiden puolesta pelkällä olemisella.
Toisten täytyy taistella. Toisten odotetaan taistelevan. Toisten puolesta taas taistellaan ja toisille sallitaan joko taisteleminen tai taistelemattomuus. Ihmisryhmillä ja heille sallituilla asioilla on edelleen eroja.
Ei ujoudessa ole mitään vikaa, jos mies kuitenkin pystyy osoittamaan olevansa kiinnostunut naisesta ja tämän seurasta. Valitettavan usein ujoja miehiä tavatessa tulee tunne, että mies toivoisi vain saavansa olla rauhassa. Ja tietysti mies voi toivoakin eikä olekaan kiinnostunut naisesta, mutta jos on kiinnostunut, se pitäisi osata myös osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpasi ja kelpaa edelleen. Erittäin epäsosiaalinen ja hiljainen. Vaimolleen saa silti sanottua kaiken oleellisen. Ystävät valittaa, että heidän miehet puhuu kotona vain tyhjänpäiväisiä. Hyvä, että meillä tämä on toisin. Mun mies osaa myös kuunnella. On tosi tunnollinen ja vastuuntuntoinen, jatkuvasti ennakoi mitä perhe tarvitsee ja omat tarpeet tulee sen jälkeen. Sängyssä erittäin dominoiva, mikä sopii mulle enemmän kuin hyvin.
Tuo kuulostaa enemmän jurolta kuin ujolta mieheltä.
Ujo mies ei koskaan pysäköi väärin, että rähinää ei tule. Itse pidän itseäni ujona, mutta aina olen hoitanut kaikki asiani ja töissäkin ns. asiakaspalvelussa. Kun minulla oli tyttöystävä, niin hänestä ei ollut hoitamaan yhtään mitään, ei edes kaupassa pystynyt käymään, vaan minä hoidin ihan kaiken. Onko minulla vain käynyt sellainen tuuri, että kaikki omat tyttöystävät ovat olleet saamattomia nahjuksia, joiden asiat olen joutunut aina hoitamaan. Minä ujo mies, joka ei teidän mielestä mihinkään pysty, senkin pel let! Tur paan saisitte jos näkisin teidät.