Ärsyttääkö teitä muita tummahiuksisia tämä?
Persut on nyt saaneet noihin rikosuutisiin kommentoidessaan sellaisen keskustelukulttuurin aikaan että kaikkien yhtään tummahiuksisten etnistä suomalaisuutta heti epäillään.
Mulla ainakin on tummat hiukset ja sukuni on 100% suomalainen.
Jos meikä joutuis lehteen niin kai niille tarvis koko sukuhistoria leväyttää 1600-luvulta alkaen jotta todistaa ettei ole edes yhden yhtä romania koko suvussa.
Millä oikeudella meitä tummahiuksisia on alettu tuolleen jahdata etnisyydestä?
Kommentit (75)
Minä asuin toisessa maassa, ja minua kiusattiin rankasti vaaleiden hiusten ja ihon takia!
Ihan eurooppalaisessa maassa asuin, kaikki kiusaajat olivat l ä h i -i d ä n porukkaa :( Jouduin lopulta värjätä hiukseni tummiksi jottei minua huomioitaisi negatiivisessa mielessä.
Minua lausahteli hyvin tummaihoisen rodun näköiseksi lapsuudessa naapurin lanttapääplikka. Kai sitten olin sillä sisäsiittoisella alueella erikoisen näköinen, muut olivat kuin samalla kirveellä veisteltyjä.
Eipä tuo enää aikuisena ole haitannut. Luulkoot vaikka strutsiksi.
Minä olen kuulemma varttim*nne kun on pitkä musta tukka.
Persuille pitäs olla pakolliset geenitestit. Jos ei läpäise testiä, ulos maasta.
En ala persujen takia vaalentaa tummanruskeita hiuksiani, sanotaanko näin.
Minua haukuttiin lapsena vinosilmäksi. Useilla suomalaisilla on tämmöset silmät. Tukkani on myös tosi tumma.
Vaaleanvihreät silti silmät väriltään. Ja iho on kalpea (en viihdy auringossa, alan vain punottamaan).. että kai minussa näkyy vähän niitä ensimmäisten suomalaisten, eli oikeiden suomalaisten aasialaisia geenejä.. oon semmonen karjalainen viikinki mongoli varmaan geeneiltäni.
Täytyy joskus teettää sellanen dna testi... kiinnostaa kyllä kovasti mitä kaikkea tämän pärstän takaa löytyy.
Kerro ap. miksi se on paha asia jos sinua luullaan ulkomaalaiseksi? Onko ulkomaalaisissa joku vika?
Persutko ne on saaneet tämän maahanmuuttotulvan (2015) aikaiseksi?
Miksi pidät uhkana joutua lehteen? Jos olisit muu kuin rikollinen niin "pääsisit" lehteen jos lehdessä olisit, mutta älä huoli sinä et pääse, kun et osaa mitään etkä ole mitään.
Tai voit otatuttaa tietysti kumiluodin silmääsi tai kokeilla sellaisia temppuja joilla joku oli päässyt lehteen naamansa kanssa.
eloveeena kirjoitti:
Minä asuin toisessa maassa, ja minua kiusattiin rankasti vaaleiden hiusten ja ihon takia!
Ihan eurooppalaisessa maassa asuin, kaikki kiusaajat olivat l ä h i -i d ä n porukkaa :( Jouduin lopulta värjätä hiukseni tummiksi jottei minua huomioitaisi negatiivisessa mielessä.
Sinä jouduit VÄRJÄÄMÄÄN, et värjätä.
eloveeena kirjoitti:
Mitä järkeä on värjätä hiuksensa luonnottoman väriseksi. Oma väri on paras.
Missä maassa asuit? Itäblokissa?
Jos tummat hiukset ovat ainoa tunnusmerkki epäilen taustoja. Sama myös esim "suomea puhuva mies"-jutussa.
-tummahiuksinen
AP keksii nyt sitten vastedes parempia trolleja Gallup-ahdistuksissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiset suomalaiset olivat tummia, koska saameleaisten maahan tämä oli. Samoin karjalaisilla oli tummia piirteitä ja Saksasta sotien takia tulleilla jo Hansakauden loputtua heitä muutti Suomeen. Vaaeaverisyys syntyi mutaationa Mustanmeren alueella ja kaikki heistä ovat sukua toisilleen. Jokaikinen.
Professori Hans Eiberg Kööpenhaminan yliopistosta kertoo, että silmien sinisyys on mutaatio. Alunperin kaikki ihmiset ovat Eibergin mukaan olleet ruskeasilmäisiä. Sinisilmäisyyttä alkoi ilmaantua 6 000 - 10 000 vuotta sitten. Sinisilmäisyys on geenimutaatio jolla ei ole merkitystä elinkelpoisuudelle. Sinisilmäisyys on levinnyt syntysijoiltaan Mustanmeren ympäristöstä seksuaalisen valinnan vaikuttaessa Skandinaaviaan ja erityisesti Suomeen.
Mielenkiintoisaa on että myös AB veriryhmä on uusin muoto veriryhmistä ja vain n 10 000 v sitten tullut ihmiskuntaan. Mitä ihmettä tuolloin onkaan tapahtunut kun mutaatioita pukkasi? Kenelläkään tietoa?
Varmasti oli jonkun esihistoriallisen persun vika jollain tavoin. Ei tuota mikään muu selitä.
Perlooks kyllä edustaa ulkonäöltään sitä osaa suomalaisista, joiden määrään en toivo merkittävää kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan persu moista ole vaatimassakaan. AP:n juttu on älyttömyydessään omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan persu moista ole vaatimassakaan. AP:n juttu on älyttömyydessään omaa luokkaansa.
No ei mutta kyllä tässä tummahiuksisena ja tummasilmäisenä alkaa vähän ahdistaa kun viime päivien uutisista tehdään etnistä profilointia hiusten värin perusteella ja siitä päätellään syitä tapahtumiin. Vaikka henkilöt ovat valtakulttuurin edustajia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Minua haukuttiin lapsena vinosilmäksi. Useilla suomalaisilla on tämmöset silmät. Tukkani on myös tosi tumma.
Vaaleanvihreät silti silmät väriltään. Ja iho on kalpea (en viihdy auringossa, alan vain punottamaan).. että kai minussa näkyy vähän niitä ensimmäisten suomalaisten, eli oikeiden suomalaisten aasialaisia geenejä.. oon semmonen karjalainen viikinki mongoli varmaan geeneiltäni.
Täytyy joskus teettää sellanen dna testi... kiinnostaa kyllä kovasti mitä kaikkea tämän pärstän takaa löytyy.
Uralilaisten kansojen vinotsilmät ovat kehittyneet itsenäisesti ennen mongooli invaasiota.
Vierailija kirjoitti:
eloveeena kirjoitti:
Itäblokissa ei asu lähi-idän porukkaa. Itäblokin ihmiset on niin rasísteja, että ne karkottaa tuon porukan vaikka väkivalloin.
Vierailija kirjoitti:
eloveeena kirjoitti:
Miten itäblokki liittyy lähi-itään? Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta kyllä tässä tummahiuksisena ja tummasilmäisenä alkaa vähän ahdistaa kun viime päivien uutisista tehdään etnistä profilointia hiusten värin perusteella ja siitä päätellään syitä tapahtumiin. Vaikka henkilöt ovat valtakulttuurin edustajia.
Eri
Miksi ahdistaa jos luullaan ulkomaalaiseksi? Oletko rasisti?
No onkos sillä jotain väliä muka toheloiko isoisoäiti Taunon vai Leifin kanssa?