Kierrätyskeskuksen asiakkaita? Mitä sieltä ostatte?
Löytyykö romujen seasta koskaan mitään järkevää tai ostamisen arvoista?
Kommentit (39)
Googletin Kontin ja löysin tän https://omakotivalkoinen.casablogit.fi/2019/08/26/kirppiskiertue-helsin… onko kontti siis sama kuin SPR kirpputori?
Vierailija kirjoitti:
En enää mietin. Törkeät hinnat!
Riippuu mitä ostaa. Minä olen ostanut design lasia alle 10%lla niiden arvosta. Tauluja muutamalla kympillä (kannattaa tarkistaa Bukowskin arkistoista). Osan ostamistani tavaroista olen myynyt ja voittoa on tullut 70%-300%. Mukava harrastus, mistä saattaa saada hyvän palkan, ihan vaan sen takia, että viitsii siellä käydä.
Kannattaa tinkiä hinnoista, itse olen ainakin saanut alennusta törkyhinnoista. Olen ostanut hyllyköitä, tuoleja ym.
Ostin nahkaisen nojatuolin 25€. Kotona rasvasin nahan ja kiillotin Pled:illä puuosat. Lisäsin pari messinkinaulaa näön vuoksi.
Toriin hyviä kuvia 5kpl, ja myin sen 250€ viikon sisällä.
Tämä viimeisin. 1/20 käyntikertaa antaa mitään flipattavaa, mutta kun osuu kohdalle, osuu kohdalle 🤘😎🤘
M41
Vierailija kirjoitti:
Meille ei luteita tule.
Ei meillekään, osataan kyllä tarkistaa tavarat niiden varalta. Uusavuttomien ei kannatakaan ostaa mitään käytettyä.
Olen ostanut Marimekon kylpytakin ja M-mekon ikkunaverhoja 9kpl, lähes käyttämättömiä yht. 4euroa.
Ruska kahvikupit 12 kpl myös 4 euroa.
Arabian H L-S taulun eurolla.
Täällä maaseudulla myyjät eivät tunnista helmiä roinasta.
Aku Ankka taskukirjoja ostin aikanaan lapsille, maksoivat muutaman euron. Sieltä on löytynyt myls lapsille mm. suksia, monoja, laskettelumonoja jne. joita en todellakaan viitsinyt ostaa uutena, kun eivät olisi mahtuneet seuraavana vuonna enää. Olivat lähes uudet, vain muutaman kerran käytetyn näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kierrätyskeskukseen töihin.. Käyttävätkö muuta kuin ilmaistyövoimaa?
Ei sinne palkata ammattilaisia, vain joku vastaava on oikea palkkaduunari.
Suurin osa on 9 euron / pv orjatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tinkiä hinnoista, itse olen ainakin saanut alennusta törkyhinnoista. Olen ostanut hyllyköitä, tuoleja ym.
Tinkiminen on kielletty.
En osta enää mitään kun kaikki on ylihinnoiteltu.
Lomonosovin astioita löytyy joskus, samoin hyviä verhoja.
Kaikkea mahdollista, upeita löytöjä olen tehnyt edullisesti.
Täällä on aika huono kierrätyskeskus. En ole koskaan löytänyt mitään mitä kehtaisin ostaa. No viimeksi sain ilmaiseksi Kirjavalion kirjan. Monet vaatteista haisevat ja ovat ryppyisiä, kengät linttaan astuttuja. Ei kiitos. Ja astioita mulla on. Kukaan ei tuo sinne yhtään mitään arvokasta, vaan pelkkää romua.
Ei sinne palkata ammattilaisia, vain joku vastaava on oikea palkkaduunari.