Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA NYT SIIVOUKSEEN

Vierailija
28.08.2019 |

Auttakaa.. 3 tuntia aikaa siivota koti. Makuuhuoneessa lähinnä vaatteita lattialla, olohuoneessa vaatteita ja tavaroita ja keittiössä kauheesti tiskiä. Muutamia purkamattomia matkatavaroita ja pyykkikori pullollaan, puhtaat roikkuu vielä kuivumassa.

Tänään piti olla siivous päivä ja tehtävä tänään. Mistä aloitan? Mulla on adhd niin homma ei nyt oikein lähde. Lupasin miehelle siivota kun tulee vieraita !

Mistä aloitan? Tehkää mulle pliis yksityiskohtainen lista jota voin seurata ja voin päivittää tänne aina kun yksi asia listalla tehty ?

T. Avuton

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussiivouksen aika!

Vierailija
42/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tämä ketju !

Alkuperäinen ap täällä taas! 😄😄

Tulin hakemaan apua taas tästä ketjusta ja uskokaa tai älkää ollut mulla kirjanmerkeissä vuodesta 2019.

Tilanne melkein sama kuin eka kerralla paitsi että huomenna tulee miehen sukulaiset ja osa talosta hävityksen kauhistus. Ja ihan minun omia jälkiä . Tällä kertaa ongelma kesäloman aikana tulleet purkamattomat matkatavarat , heräteostokset, kaikki teekupit, käsityötarvikkeet.. makuuhuone on käytännössä minun adhd valtakunta ja vaikka vieraat ei sinne menekään ei tämä käy enää päinsä. Tänään töiden jälkeen alan siivoamaan ja saatan tehdä kuten yksi kirjottaja tähän ketjuun, että tulen aina raportoimaan kun jotain tehty ! Päätin myös ostaa siivous-skumppaa !

Makuuhuoneen jälkeen voin järjestää muut paikat , muuallakin talossa on hujan hajan tavaroita ja puhtaita pyykkejä järjestelemätön vuori pyykinkuivaajan päällä sekä sauna ja kylppäri pestävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ainakin sauna ja kylppäri viimeiseksi, jos ei ole tarkoitus päästää vieraita saunomaan. Kyllä se siitä, kun raivaat ensin ne "yleiset" tilat, joihin vieraatkin tulevat ensimmäiseksi.

Nyt selvisi sekin, mistä eräät löytävät ikivanhoja aloituksia. Ne ovat kirjanmerkeissä heillä, jotka niitä nostelevat.

Vierailija
44/44 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hyvä ketju minullakin kirjanmerkeissä, siispä motia kaivataan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän