Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitat Tinder-matchin kanssa keskustelun

Vierailija
28.08.2019 |

Tai odotatko että mies tekee aloitteen? Sain matchin yhden puolitutun kanssa, ei olla koskaan puhuttu, mutta lasten harrastusten kautta tiedän miehen. Haluaisin aloittaa keskustelun hänen kanssaan, mutta en tiedä miten.. En oo ihan varma tunteeko hän mua, asutaan pikkukaupungissa joten ehkä tunnistaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvissa tai tekstissä on jotain mihin tarttua, niin siitä voi aloittaa. Esimerkiksi kissaa on tullut kyseltyä, pelkkää ulkonäköä en koskaan kommentoi.

Mitä enemmän esittelytekstiä on, sitä helpompi on keskustelu aloittaa. Naisilla sitä on harvoin ja ainakin minä luen aina esittelytekstin tarkkaan. Muuten aloitetaan keskustelun kuten muutenkin aloitetaan. Tervehdin, esittelen itseni jne. Suurin osa naisista vastaa viesteihini. Ongelmana on vain se, että pitkiä viestejä kirjoittavana aika ei tahdo riittää viestittelyyn. Pari kertaa nainen on aloittanut viestittelyyn. Se on mukavaa kun tuntee, että hän on oikeasti kiinnostunut minusta. Niistä on yleensä tullut parhaat viestien vaihdot.

M-49

Vierailija
2/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä haluaisi tutustua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moikka, näytät yhdeltä mukavalta tutuntutun tutulta, tunnetaankohan me? Ja ootkos sä mukava josset olekkaan se? :)"

Ja sit äijä laittaa sulle dikpikkiä.

Vierailija
4/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko seksiä ja jos haluat niin minkälaista? Ajan säästämiseksi suoraan asiaan.

Vierailija
5/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
6/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miesten tehdä aloitteen.

Vierailija
7/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparista.

Vierailija
8/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nähdä mun peeniksen, se on niin iso että siihen menee kaks eetä ja kaks kuvatiedostoa sen lähettämiseen.

Vierailija
9/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin vastauksiin tiivistyy perus av-mamman taso.

Vierailija
10/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotan miehen aloitetta, joskus aloitan itse jos vaikuttaa erityisen kiinnostavalta mieheltä tai jos on vaikka tylsää.

Ap noiden tietojen perusteella laittaisin ihan vaan "Moi, tunnetaanko me? :) " tai pienellä paikkakunnalla lyhyt etäisyys on harvinaisempaa niin sitäkin saattaisin kommentoida "Moi, sä oot ainakin tän mukaan aika lähellä, missä asut? " Kysymykset on hyviä keskustelun jatkumisen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi