Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimiehet

Vierailija
28.08.2019 |

Miksi olette kiinnostuneita ja yritätte kovasti. Kun nainen sopii, että voidaan tutustua ja nähdään, alkaa sen jälkeen olla enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei työltä löydy aikaa tavata pariin viikkoon tai muuten kiire eikä aikaa edes viestiä kunnolla. Kun lopetan vastaamisen niin tulee hätä ettei nainen häviä.

Mitä perk ttä te pelaatte? Onko halua tutustua vai ei? Kyynisille selvennys, ettei tutustuttu sängyn kautta. Oletteko niin varmoja itsestänne, jotta luulette naisen tyytyvän tuollaiseen kohteluun?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on vain niin paljon valinnan varaa ja jäät penkinlämmittäjäksi.

Vierailija
2/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile uraihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurimmassa osassa noista tapauksista on kyse siitä, ettei miestä oikeasti kiinnosta.

Vierailija
4/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee naisia. Treffien jälkeen seuraavat viikot ovat niiiin kiireisiä. On töissä projekti, mikä vie illat. On jumppaa, sovittuja tapaamisia kavereiden kanssa ja kielikurssia. Sitten niiden aikana ei ehdi vastailla viesteihin. Kuukauden jälkeen tulee viesti, että nähdäänkö.

En mä jaksa aloittaa seurustelua, missä nähdään kerran kuukaudessa. Ja kyllä mä tiedän heidän näkevän muita miehiä samaan aikaan. Turha sitä on peitellä!!

Vierailija
5/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naisen kanssa suhde, missä minä aina laitoin viestiä ja ehdotin tapaamisia ja tekemisiä. Hän itse ei tehnyt sitä kertaakaan. Lopulta päätin, että minä en jaksa hänessä roikkua ja lopetin vain lähettämästä viestejä. Hän ei siltikään yhden yhtä kertaa laittanut viestiä, että miten menee ja nähdäänkö.

Vuoden jälkeen kuulen yhteiseltä tutulta, että tämä nainen oli avautunut minusta. Olen kuulemma häivyttänyt "ghoustannut" hänet ja olen tietenkin sika-mies.

Vierailija
6/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin laittaminen vie todella vähän aikaa. Jos aika ei riitä edes siihen, yllätyn suuresti jos kiinnostus on aitoa.

Vierailija
7/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin laittaminen vie todella vähän aikaa. Jos aika ei riitä edes siihen, yllätyn suuresti jos kiinnostus on aitoa.

On se aitoa. Haluan edetä rauhallisesti. Viestittelyssä on se ongelma, että jos sen aloittaa niin se on sitä 24/7. Koko ajan pitäisi laittaa jotain. En halua sellaista. Ja kun ihminen on vieras, niin tuntuu hölmöltä laitella viestiä mitättömistä asioista. En mä ikinä ihastu niin että koko muu elämä unohtuisi.

Vierailija
8/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee naisia. Treffien jälkeen seuraavat viikot ovat niiiin kiireisiä. On töissä projekti, mikä vie illat. On jumppaa, sovittuja tapaamisia kavereiden kanssa ja kielikurssia. Sitten niiden aikana ei ehdi vastailla viesteihin. Kuukauden jälkeen tulee viesti, että nähdäänkö.

En mä jaksa aloittaa seurustelua, missä nähdään kerran kuukaudessa. Ja kyllä mä tiedän heidän näkevän muita miehiä samaan aikaan. Turha sitä on peitellä!!

Mulla kans käyny noin pari kertaa. Laitoin pari päivää viestiä, niin oli tota jumppaa ja muuta tantrajoogaa. En laittanut enää viestiä, niin tulee sit kuukauden päästä pitäskö nähdä. En myös itse usko noihin menoihin yhtään, joten skippaan ne heti kun alkaa tulee tota joogamenoa jne. Enkä tapaa sitten kuukauden päästä uudelleen. Toi tyyli vaan tarkottaa ettei ne muut ehdokkaat ollukkaan niin hyviä, niin sit kilkutellaan nähdäänkö.

Vierailija
9/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se aitoa. Haluan edetä rauhallisesti. Viestittelyssä on se ongelma, että jos sen aloittaa niin se on sitä 24/7. Koko ajan pitäisi laittaa jotain. En halua sellaista. Ja kun ihminen on vieras, niin tuntuu hölmöltä laitella viestiä mitättömistä asioista. En mä ikinä ihastu niin että koko muu elämä unohtuisi.

Just tuon takia mä koitan aina sopia tapaamisen mahdollisimman nopeasti. Ei kerkeä muodostumaan mitään turhia haavekuvia ja päästään etenemään itse asiassa. Kahvilassa tai kävelyllä vietetty tunti on ehtinyt useimmiten kummallekin muodostamaan jonkinlaisen kuvan onko tässä jotain itua, vaiko ei.

Vierailija
10/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tapailet vääränlaisia miehiä. Vapaat ja kunnolliset miehet eivät toimi noin, eikä heillä olisi siihen varaakaan kun tarjonta naisrintamalla on aika ohutta.

Vierailija
11/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tapailet vääränlaisia miehiä. Vapaat ja kunnolliset miehet eivät toimi noin, eikä heillä olisi siihen varaakaan kun tarjonta naisrintamalla on aika ohutta.

Vapaita ja kunnollisia ovat. Ei vaan jakseta tutustua kunnolla naiseen, kai libido niin heikko eikä kyetä tunteeseen, työ ja harrastukset korvaa naisen. Suomalaisista vapaista miehistä suurin osa on kykenemättömiä suhteeseen. Kiinnostutaan, mutta ei jakseta nähdä vaivaa viedä asioita alkua pidemmälle. Ei ihme, ettei suomalaiset lisäänny kun miehet on tällaisia.

ap

Vierailija
12/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaita ja kunnollisia ovat. Ei vaan jakseta tutustua kunnolla naiseen, kai libido niin heikko eikä kyetä tunteeseen, työ ja harrastukset korvaa naisen. Suomalaisista vapaista miehistä suurin osa on kykenemättömiä suhteeseen. Kiinnostutaan, mutta ei jakseta nähdä vaivaa viedä asioita alkua pidemmälle. Ei ihme, ettei suomalaiset lisäänny kun miehet on tällaisia.

ap

Näissä vapaissa yksilöissä tuntuu olevan järjestään muitakin ongelmia. Siksi jättäydyin suosiolla sinkuksi kun en enää tämän viimeisimmän jälkeen jaksanut ottaa uutta riskiä. Sydämellinen mies paljastui lopulta valehtelevaksi petturiksi. En usko minkään k:laisten olemassa oloon, koska heistäkin voi näemmä paljastua se paljon synkempi puoli.

Jos nyt kumminkin haluat itse vielä yrittää löytää oman rakkaan niin kuulemma meidän rajanaapurista löytyy vielä naisia kunnioittavia miehiä vaikka sielläkin näyttää tilastojen valossa olevan ongelmia. Kannattaa ainakin käydä kokeilemassa Tinderin avulla onneaan tai sitten jättäytyä suosiolla sinkuksi.

Vierailija
13/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin... Vika on aina miehissä... Miksi kukaan haluaa sinua edes uudelleen nähdä. Et vaikuta mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
14/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jokuhan sussa mättää, kun kaikki tuntuu katoilevan. Mun avovaimolla on yksi kaveri, joka tilittää kun miestä ei tunnu saavan suhteeseen. Kysyin sit ku se lähti meiltä avokilta, että miks kukaan ei jaksa. Avokki sano, että eiköhän syy ole siinä, kun se kolmannessa lauseessa alkaa jauhaa lapsista, häistä, omakotitalosta.

Vierailija
15/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jokuhan sussa mättää, kun kaikki tuntuu katoilevan. Mun avovaimolla on yksi kaveri, joka tilittää kun miestä ei tunnu saavan suhteeseen. Kysyin sit ku se lähti meiltä avokilta, että miks kukaan ei jaksa. Avokki sano, että eiköhän syy ole siinä, kun se kolmannessa lauseessa alkaa jauhaa lapsista, häistä, omakotitalosta.

Sitten ne miehet eivät ole olleet tälle toiselle naiselle niitä oikeita. Mullekin on sattunut MIEHISSÄ noita jotka ovat alkaneet heti ensitöikseen jauhamaan perheen perustamisesta, OKT:sta jne. Tässäkin tulee kysymykseen se kuuluisa kohtaanto ongelma..

Vierailija
16/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaan naiset pikkuhiljaa oppia, että parisuhteet ovat mennyttä aikaa. Vain epätoivoiset sitoutuvat moraalittomassa seksikulttuurissa.

Vierailija
17/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettakaan naiset pikkuhiljaa oppia, että parisuhteet ovat mennyttä aikaa. Vain epätoivoiset sitoutuvat moraalittomassa seksikulttuurissa.

Kummasti teitä epätoivoisia näyttää olevan tositarkoituksella liikenteessä tuolla deittisaiteilla. Kyllä osa miehistä jopa mainostaa haluavansa itselleen vaimon sekä tämän mukana koko idyllisen perhe-elämä paketin.

Vierailija
18/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehet, miehet, miehet... Moniko nainen nykyään täyttää halutun ja sitoutumishaluisen miehen parisuhdekriteerit? Aika harva.

ohis

Vierailija
19/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti teitä epätoivoisia näyttää olevan tositarkoituksella liikenteessä tuolla deittisaiteilla. Kyllä osa miehistä jopa mainostaa haluavansa itselleen vaimon sekä tämän mukana koko idyllisen perhe-elämä paketin.

No mitä sitten valitatte, jos kaikki on hyvin...?

Vierailija
20/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mainostaa, koska esittämällä sitoutumishaluista pääsee helpommin panemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän