Mies ei halua seksiä
Haluaisin seksiä useasti viikossa... mutta mies ei.. hänelle riittää kerran kuussa, pimeässä peiton alla 10 minuuttia. Itse haluan ennemmän, miksei vaikka pari kertaa päivässä ja muualla kuin sängyssä, vain mielikuvitus on rajana.. lähettelen hänelle töihin tuhmia kuvia itsestäni ja muuta. Ehdotan jopa suoraan suihinottoa ja tyydytän itseäni hänen nähdessä, eikä hän innostu mistään... ja harvoin kun innostuu niin AINA minun aloitteesta.. en tiedä mitä tehdä.. turhauttavaa.. olisi kiva tuntea olevansa haluttu, toinen sen kertoisi ja näyttäisi... muut miehet tätä kyllä minulle tekee, ottajia on jonoksi, mutta miksi en tuolle omalle ukolle kelpaa...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas yksi mies kaapissa. Vaimo on silmänlumetta. Kannattaisi vaihtaa jo ajoissa, ei tuolla ole valitettavasti tulevaisuutta. Normaali mies ajattelee seksiä päivittäin, vaikkei nyt päivittäin pitäisikään naida. Mutta mielessä on aina.
Tiedä tuosta ensimmäisestä, voihan sitä olla muitakin syitä. Mutta muuten kyllä samaa mieltä
Olen ollut samassa tilanteessa. Mitään uutta ei ollut halukas kokeilemaan ja akti oli lähinnä hänen tyydyttymisensä, ei muuta. Ei nyt suoraan sen takia erottu, mutta eipä myöskään ollut seksiä ja sen tuomaa läheisyyttä ja kiintymystä liimana pitämässä yhdessäkään. Nyt on erittäin halukas mies ja voin kertoa että on ihanaa, kun seksiä on paljon ja mies avoimesti näyttää haluavansa minua.
Kyllä ottaa päähän lukea että pidetään naista puutteessa. Meillä sama toisin päin, känykkä pysyy kyllä emännän kädessä mutta mun kalu ei tumnu kiinnostavan. Tiedän että ottajia olisi mullakin, pidän itsestäni huolta sen verran ettei siitä ainakaan kiinni ole
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa päähän lukea että pidetään naista puutteessa. Meillä sama toisin päin, känykkä pysyy kyllä emännän kädessä mutta mun kalu. Tiedän että ottajia olisi mullakin, pidän itsestäni huolta sen verran ettei siitä ainakaan kiinni ole
Siivoatko ja teetkö kotitöitä? Oletko madellut hänen edessään kuin matonen ja toteuttanut kaikki oikut joita hän milloinkin keksii? Aina voit runkata.
Nämä vinkit saat jos olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas yksi mies kaapissa. Vaimo on silmänlumetta. Kannattaisi vaihtaa jo ajoissa, ei tuolla ole valitettavasti tulevaisuutta. Normaali mies ajattelee seksiä päivittäin, vaikkei nyt päivittäin pitäisikään naida. Mutta mielessä on aina.
Tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Nuorena menivät yhteen. Nyt molemmilla omat rakastajat ja asunnot. Yhdessä ovat tavan ja hyvin konservatiivisten perheiden ja sukujen vuoksi. Ei uskoisi, että tällaista on vielä vuonna 2019. Mutta näköjään on.
Molemmilla omat rakastajat ja asunnot. Noi missään avoimessa parisuhteessa ole, vaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Siivoatko ja teetkö kotitöitä? Oletko madellut hänen edessään kuin matonen ja toteuttanut kaikki oikut joita hän milloinkin keksii? Aina voit runkata.
Nämä vinkit saat jos olet mies.
No eikö se ole selvä että mies tekee osansa omassa kodissaan? Kumma kun miehen mielestä oman kodin hoitaminen on matelua puolison edessä ja puolison oikkujen toteuttamista! Sitten ihmettelevät kun joutuvat tyytymään omaan käteen. Nainen haluaa oikean miehen ei ikisijää.