Pidätkö D.J. Trumpin toista kautta todennäköisenä?
Ihan siis riippumatta siitä, mitä kukin hänestä ajattelee tai toivoo.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Amerikan historian paras presidentti tähän mennessä.
Mita hyvaa han on saanut aikaan?
Riippuu mediasta. Viime vaaleissa liberaalimedia sössi Hillaryn mahdollisuudet. Keskittyi kirjoittamaan koko ajan Trumpista vaikka olisi pitänyt kehua Hillarya.
Ainakin sen sai DT aikaan, että esti tuon häikäilemättömän naisen valinnan.
Tottakai valitaan. Trumpin voi lyödä vain vielä narsistisempi ja häikäilemättömämpi valehtelija eikä sellaista ole demokraateilla tarjota. Toivotaan hartaasti että Trumpin seuraavan kierroksen jälkeen on taas inhimillisiä ihmisiä ehdokkaana eikä jenkkilä ole mennyt täysin banaanivaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mita hyvaa han on saanut aikaan?
USAn talous ja työllisyys on paremmassa iskussa kuin koskaan. Se riittää äänestäjille.
Käytännössä varmaa. Lukisit muutakin kuin suomalaisia valeita. On täällä amiriikassakin valemedia mutta myös muuta mediaa. Kansan keskuudessa Donald on täysin ylivoimainen.
Veikkaan että tulee valituksi uudelleen. Sitä seuraavat kaksi kautta on taas demokraatti.
Totta kai niin röyhkeä ja ällöttävä roisto pääsee jatkoon. Millon paha ois palkkansa saanut, pahat ihmiset on uusi musta. Jokanen maa haluaa johtoon oman sekoboltsin joka ei välitä mistään mitään, kaikki vaan sileeksi, luonto ja käytöstavat, tapetaan kaikki, ihanaaa jee!!!!
pääsisi jatkoon vaikka raiskaisi hampaattoman äänestäjänsä 5v tyttären kameroiden edessä. suosio vain kasvaisi itseasiassa, siihen vielä kuolettava laukaus päälle niin a vot mikä mies. niin sekasin on ameriikan raamattuvyöhyke.
Katsoin just videon jossa macron servaa trumpin ihan totaalisesti trumpin omassa lapsellisessa kättelyleikissä. Eikä ollut eka kerta.
Siinä näkyi mikä ero on pätevällä ja sopivalla. Jos trumppi jatkaa niin pelkästään siksi että jonkun tahon mielestä tuo sähläri on sopiva sohlaamaan keulakuvana.
Vierailija kirjoitti:
pääsisi jatkoon vaikka raiskaisi hampaattoman äänestäjänsä 5v tyttären kameroiden edessä. suosio vain kasvaisi itseasiassa, siihen vielä kuolettava laukaus päälle niin a vot mikä mies. niin sekasin on ameriikan raamattuvyöhyke.
Jep. Kuten itse sanoi: "I could stand in the middle of 5th Avenue and shoot somebody and I wouldn't lose voters".
Kuten Euroopassa niin myös Yhdysvalloissa ihmiset äänestävät perinteisiä puolueita vastaan. Siksi Trump.
Demarit ja keskusta pelkäävät muuten tätä trendiä kuin ruttoa. Vaarana on kadota puoluekartalta kokonaan.
Pidän todennäköisenä, että Trumpista tulee Yhdysvaltain ensimmäinen (?) toiselle kaudelle valittava presidentti, joka ei kummallakaan kerralla saa enemmistöä äänistä.
Aika varmaa, jenkkien demarit antavat hänen voittaa tälläkin kertaa, kun omat rivit ovat niin kaaoksessa ja hullujen kontrollissa. Obama voitti yksiselitteisesti kaksi kautta yksinkertaisella populismilla jossa slogani oli että kaikki amerikkalaiset on arvokkaita, "Yes We Can!". Nykydemarien retoriikka on että puolet Amerikasta on na.tseja ja työpaikkoja ja ruokaa tärkeämpää ovat unisex-vessat ja poliittinen korrektius. Silloin he saavat täsmälleen sitä mitä haluavat, eli vähemmistön äänet eikä juuri muuta.
Siellä on uusia ja suosittuja tulokkaita kuten Yang ja Tulsi Gabbard mutta demarit ovat hyvää vauhtia yrittämässä sabotoida omien ehdokkaidensa kampanjointimahdollisuuksia mikä on tosi tragikoomista.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Euroopassa niin myös Yhdysvalloissa ihmiset äänestävät perinteisiä puolueita vastaan. Siksi Trump.
Minä kun olen ollut siinä luulossa että Trump on republikaani. Aina oppii jotain uutta tältä palstalta. Mikäs se hänen puolueensa onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen ollut siinä luulossa että Trump on republikaani. Aina oppii jotain uutta tältä palstalta. Mikäs se hänen puolueensa onkaan?
Trump on vähän sama kuin Bush Jr. aikoinaan, eli uusi tulokas jota Republikaanit vihaa kun oma ehdokas tekee mitä haluaa ja heittää piutpaut puolueensa linjoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on vähän kuin Ahtisaari aikoinaan: Tuli puolueiden jyräkoneiston ulkopuolelta ja ajoi kaikkien ohi. Nomenklatuura pelästyi sitä niin paljon, että riisui presidentiltä kaikki valtaoikeudet pois.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sketsiviihteen ystävien mielestä. Pesee jopa Nixonin mennen tullen.
Donald rulettaa, aivopesty koira haukuu ;-)
Sanoo henkilö, joka tietää 3 edellistä presidenttiä.