Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskeytyneen keskenmenon kokeneet, kokemuksia?

Vierailija
27.08.2019 |

Milloin teille selvisi keskenmeno? Loppuivatko raskausoireet yllättäen?

Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausoireet eivät loppuneet, tuli tiputteluvuotoa joka ei loppunut. Ultrassa selvisi että keskeytynyt keskenmeno.

Oireet ihan samanlaiset kuin myöhemmin toisessa raskaudessa jossa oli tiputteluvuotoa, ja silloin odotin kaksosia, vuodon syy ei selvinnyt.

Eli oireista ei ainakaan mun kohdalla pystynyt päättelemään yhtään mitään.

Vierailija
2/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteluvuotoa ja raskausoireet loppuivat lähestulkoon kokonaan. Ei tuntunut enää, että olisin ollut raskaana. Keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 11 ja heti seuraavana yönä alkoi poistua spontaanisti täysin ja hoitui lopulta itsestään. Mutta alkio oli kuollut jo rv 7. Eli melkein kuukauden meni ennen kuin kuollut alkio poistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei huomannut mitenkään. Oli tuulimuna. Oli tiputteluvuotoa, mutt raskausoireet jatkuivat ja Raskaushormoni lisääntyi.

Vierailija
4/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt alkuraskauden ultrassa ja sain kahden viikon päähän ajan uuteen ultraan kontrolliin sikiön fysiologisen napatyrän takia. Siellä kontrollissa selvisi heti, ettei sykettä enää ole. Tuli täysin yllättäen. Ei ollut vuotoja eikä kipuja eikä mitään.

Vierailija
5/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausoireet loppuivat,ultrassa selvisi..oli liian pieni viikkoihin nähden.Tehtiin vielä toinen ultra varmistukseksi.Lääkkeet sain,karmeet kivut.

Vierailija
7/10 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/10 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään oireita. Mahakin oli kasvanut niin, kun aikaisemmissa raskauksissa. Myöskin pahoinvointia oli. Karu totuus paljastui rv 10 ultrassa.

Vierailija
10/10 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitään oireita... ei ollut kyllä raskausoireitakaan niin kuin ekasta. Jotenkin toisella neuvolakäynnillä ( viikkoja oli joku 9-10 en muista ) sanoin terkalle että on oudon oireeton raskaus. Ultrattiin neuvolan huonolla ultralla ja terkka sanoi että on kyllä kovin pieni viikkoihin nähden. Menin illalla yksityiselle ja sikiö oli kuollut jo n.viikkoa aiemmin.