Onko liian rehellistä laittaa deitti-ilmoitukseen
Kommentit (16)
Jos oot nainen nii luultavasti saat yhteydenottoja tollasellakin ilmoituksella.
Ehkä kannattaisi kokeilla onneasi ja laittaa ilmoitus työvoimatoimiston avointen työpaikkojen joukkoon...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oon mies?
Onko liian rehellistä laittaa deitti-ilmoitukseen, että 15 kg ylipainoinen ja isotissinen nainen hakee satunnaista panoseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kokeilla onneasi ja laittaa ilmoitus työvoimatoimiston avointen työpaikkojen joukkoon...
Saako sieltä laastareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oon mies?
Melkeoisen epätodennäköistä.
T. Sama
Onhan se tietysti tyylikkäämppä kirjoittaa, että haetaan remonttitaitoista laastari. Kuin hakea itselle oman taloudellsien tilanteen kuittajaa ja kun uusi kumppani on jo aiemmat velat kuitannut niin hänelle voineekin jo sanoa heippa...
Vierailija kirjoitti:
Onko liian rehellistä laittaa deitti-ilmoitukseen, että 15 kg ylipainoinen ja isotissinen nainen hakee satunnaista panoseuraa?
No ainaki ite vastaan tota kuvausa ja seuraa saa kyllä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainaki ite vastaan tota kuvausa ja seuraa saa kyllä jos haluaa.
Hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos vielä laitat kuvan, josta näkyy että ylipainoa ei ole paljon tuota enemmän, ja että naamasi ei pelota naapuruston lapsia, niin menestys on taattu. :)
Uskaltaako laittaa, että moottirisaha plussaa. Pitäis yks puu kaataa.
Mulle kelpaisi autonkorjaustaitoinen kumppani. Plussaa muista remppataidoista.
Siitö vaan. Onkin jo vanha keskustelu, löytyikö?
Millä meinaat maksaa remontin? Reiällä?