Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Vierailija
27.08.2019 |

Mies on mikä on. Työ on pienipalkkaista. Lapset ei aina vastaa "odotuksia" .
Mutta olen löytänyt itseni, flirttailen ja tunnen itseni halutuksi. Palkasta laitan vähän säästöön ja ostelen pieniä kivoja asioita kotiin. Mieheni hankkima koti on sydänteräni.
Lasten valinnat hyväksyn, mutta se etten tue vääriä valintoja, on saanut oloni siitä levolliseksi.
Elän elämäni onnellisinta aikaa, vaikka voihan onnea tulla enemmän myöhemin lisääkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellinen ja kerron sen myös perheelleni ja ystävilleni usein, sillä he ovat yksi suurin syy onnellisuuteeni.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja suhteemme vain paranee vuosi vuodelta. Meillä on kolme teiniä, joiden kanssa on todella mukava ja helppo olla. Vanhempani asuvat lähellä ja he ovat hyväkuntoisia sydämellisiä senioreita.

Meillä on paljon omia ja yhteisiä ystäviä ja myös naapurimme ovat mukavia ihmisiä. Tällä kylällä on hyvä tunnelma.

Meillä on ikioma talo ja kaunis piha, jota hoidamme hyvin. Lainoja ei ole ollut enää vuosiin, joten rahaongelmiakaan ei ole. Oma työni on täsmälleen minun juttuni. Se on kuin minun harrastukseni, josta saan hyvin rahaakin kaiken muun hyvän lisäksi.

Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla