Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bisoprolol Orion 2,5 mg

Vierailija
27.08.2019 |

Onko kenelläkään kokemuksia tästä lääkkeestä? Mulle määrättiin laskemaan sykettä, kun hermoilen ja sydän hakkaa. Auttaako jännitysoireisiin myös? Entä nostaako painoa miten paljon?
Huomenna pitäis aloittaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

ap

Vierailija
2/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytölle määrättiin paniikkikohtauksiin. Hyvin on toiminut niihin, eikä ole paino noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jonkin verran. Aloita pienellä määrällä ja lisää hiljalleen. Voi tulla alussa sydämen muljautuksia. Lopetus pitää myös tehdä tosi hitaasti, mielelään kuukausi

Mies51v

Vierailija
4/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla määrätty verenpaineeseen. Tyypilliset beetasalpaajan alkuvaiheen sivuvaikutukset (syke ei nouse esim. urheilusuorituksessa: tehot loppuu kuin seinään), hieman tuntui aluksi pahentavan astman oireita. Alkukompastelun jälkeen ei ole erityisiä ongelmia. Ei painonnousua.

Vierailija
5/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulle määrättiin tuota aivan lähiaikoina sykettä laskemaan. Kiva kuulla että jos on sivuvaikutuksia, ne lievenevät vähitellen.

Vierailija
6/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi oo verenpainelääke?

Vierailija
7/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran, ja jäi siihen. Siitä tuli niin huono olo; huimasi ja oksetti. Luin sitten pakkausselostetta, ja tajusin, että tätä käytetään myös verenpainelääkkeenä. Minulla on verenpaine tosi matala, joten ei ihme, että tuli vähän huono olo. Sain lääkkeen rytmihäiriöiden takia.

Vierailija
8/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrätty sykettä tasaamaan. Olen käyttänyt vuosia ilman sivuoireita tai painonnousua. Lääkkeiden sopivuus on yksilöllistä, joten sinun pitää kokeilla.

9/9 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut siitä apua verenpaineeseen, sydämentykytyksiin ja migreeniin. Minulla se ei ole auttanut paniikkiin ja jännitykseen pahimmissa tilanteissa, mutta jossain lievemmin ahdistavissa tilanteissa se on auttanut. Se on muutenkin tasannut sykettä. Sivuoireita tai painonnousua ei ole tullut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan