Miesystävä patistaa ja hoputtaa sängyssä orgasmin suhteen ja sitten vielä leuhki (eli valehteli) kavereilleen asialla
Tämä on osittain oma vikani koska suhteen alussa teeskentelin orgasmia. Olin vaan niin epävarma, koska mies piti orgasmia itsestään selvyytenä. En vaan jaksanut sitä "joko sä sait, joko sä kohta saat" jankutusta. Todellisuudessa en ole pelkästään yhdynnässä saanut hänen kanssaan ikinä. Muilla keinoin kyllä, mutta usein ne keinot jäävät käyttämättä kun mies kyllästyy lauettuaan itse.
Myöhemmin kerroin miehelle asiasta, en ihan koko totuutta vaan sanoin että joskus olen teeskennellyt. Sen jälkeen alkoi joka äännähdyksen jälkeen tentata "no oliks toi aito vai feikki" Oikeastaan nyt on mennyt maku koko seksistä.
Lisäksi haluaisin että se mitä meidän sängyssä tapahtuu, pysyisi meidän kahden välisenä. Mies jäi kiinni siitä, että oli leuhkinut kavereilleen "meillä muija saa vähintään sen kaks kertaa ennenkun mä väsähdän" Tilanne jossa minun ei olisi pitänyt olla kuulemassa. En ole kertonut miehelle että kuulin. Kertoisitteko itse? Olemme parikymppisiä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulee kantaa vastuu omasta orgasmistaan. Ei ole miehen vika jos nainen ei osaa rentoutua ja saa orkkua nopeasti.
Kaikki naiset mukaanlukien nykyinen ovat aina saaneet alle 5 minuutissa kanssani.
M27
Jos jokainen on itse vastuussa, niin mies on hyvä ja tyytyy omiin käsiinsä
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulee kantaa vastuu omasta orgasmistaan. Ei ole miehen vika jos nainen ei osaa rentoutua ja saa orkkua nopeasti.
Kaikki naiset mukaanlukien nykyinen ovat aina saaneet alle 5 minuutissa kanssani.
M27
Entäpä jos mies ei ikinä ennen seksiä, seksin aikana tai seksin jälkeen jaksa tyydyttää naista? Haluaa vaan panna ja saada suihinoton mutta vaikka pyytäisi niin ei halua auttaa naista loppuun vaan ehkä kaksi minuuttia nuolee klitorista tai nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Jos jokainen on itse vastuussa, niin mies on hyvä ja tyytyy omiin käsiinsä
Aivan, mihin sitä toista ihmistä tarvii, jos seksissä merkitsee vain oma orgasmi? Ei mihinkään. Luulenpa, että "M27" harrasteleekin seksiä lähinnä soolona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Entäpä jos mies ei ikinä ennen seksiä, seksin aikana tai seksin jälkeen jaksa tyydyttää naista? Haluaa vaan panna ja saada suihinoton mutta vaikka pyytäisi niin ei halua auttaa naista loppuun vaan ehkä kaksi minuuttia nuolee klitorista tai nännejä.
Naisen on tarkoitus saada nautintonsa miehen palvelemisesta ja tälle alistumisesta. Ei miehen ole tarkoituskaan olla mikään sirkuseläin joka tanssii naisen pillin tahtiin orgasmin saavuttaakseen.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Naisen on tarkoitus saada nautintonsa miehen palvelemisesta ja tälle alistumisesta. Ei miehen ole tarkoituskaan olla mikään sirkuseläin joka tanssii naisen pillin tahtiin orgasmin saavuttaakseen.
M27
Eli seksiä harrastettu vain mielikuvituksessa. Niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
M27
Kappas vaan, ap:n miesystäväkin osui ketjuun kommentoimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
M27
No sinä ilmeisesti olet sirkuseläin jos saat kaikki naiset maaliin viidessä minuutissa?
Totuus: et ole. Tanssit sellaisen pillin tahtiin että kaikki naiset teeskentelevät viidessä minuutissa orkun että lopettaisit.
Mä en viitannut aloittajaan tai hänen mieheensä, viittasin lainaamani kommenttiin.