Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitline -hömpötyksen fläsäri on myrkytysreaktio - HS tänään - varokaa!!!

Vierailija
27.08.2019 |

Maisa osti naiselta ”optimaalisetin”, joka on Fitlinen eräänlainen aloituspaketti. Se maksaa nettikaupan mukaan 122 euroa.

Fitlinen tuotteiden eli veteen sekoitettavien vitamiinijauheiden käyttö opastettiin aloittamaan asteittain.

Kun Maisa pääsi täysannokseen, hän alkoi tuntea kasvoillaan kihelmöintiä, kutitusta ja kuumotusta. Käsiin ja kasvoihin ilmestyi punaisia laikkuja.

”Soittelin paniikissa perheenjäsenilleni ja ajattelin, että pitää lähteä päivystykseen.”

Maisa kysyi reaktiosta myös naiselta, jolta oli ostanut jauheet.

”Hän kertoi, että niin tuotteiden kuuluukin vaikuttaa, ja kertoi reaktion olevan merkki siitä, että tuote vaikuttaa solutasolla asti, menee pintaverenkiertoon ja uudistaa soluja.”

Fitlinen tuotteita mainostavilla on reaktiolle nimikin: fläsäri eli flush-reaktio.

Juhani Knuuti kertoo, että reaktiossa on kyse niasiinin eli B3-vitamiinin haittavaikutuksesta.

”Jos sitä on kerta-annoksena kolmen vuorokausiannoksen verran, kuten Fitlinen tuotteissa on, se aiheuttaa juuri tuollaisen kuvatun haittavaikutuksen. Se aiheuttaa suolistossa ja ihossa mikrosuonten hetkellisen toimintahäiriön.”

Knuuti pitää erikoisena sitä, että haittavaikutus on käännetty Fitlinen tuotteiden tapauksessa jonkinlaiseksi todisteeksi tuotteiden tehosta.

”Näillä ihopunoituksilla yritetään saada se tunne, että ’tämähän toimii, kun veri kiertää naamassa’. Se on se jippo – saadaan todellinen, näkyvä reaktio, niin ihmiset ajattelevat, että näissä on tosiaan jotain erilaista.”

Punoitusreaktiosta on oltu yhteydessä myös Vantaan elintarvikevalvontaan.

Reaktion jälkeen Maisa lopetti tuotteiden käytön. Siihen loppui myös Facebook-ryhmästä alkanut kaverisuhde.

”Se oli mielestäni todella epämiellyttävä tunne, joten tuntui aika hullulta, että he nauttivat siitä.”

Maisaa ärsyttää, ettei hän ikinä saanut kysymyksiinsä tuotteista tarpeeksi selkeitä vastauksia.

”Somessa kysymyksiin ei vastata tai kysyjä blokataan.”

Nyt kolme vuotta myöhemmin Maisa pitää näin aggressiivista suoramarkkinointia hurjana.

”Jäi vähän hyväksi käytetty olo.”

https://www.hs.fi/talous/art-2000006217250.html?share=1cf875b374abbf63a…

Kommentit (1104)

Vierailija
621/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosittelen myös hakemaan tuosta hehkuttamastasi fruktoosista enemmän tietoa

Itse olen käsittänyt niin että fruktoosi ei olisi kovinkaan haitallista, vaan haitat liittyvät näihin teollisuudessa käytettyihin fruktoosipitoisiin siirappeihin. Ne ovat kuulemma vähän eri asia, jostain olen lukenut, en ole Fitline myyjiltä kuullut. Fitlinen käyttäjillä ei kuitenkaan ole rasvamaksaa eikä muita haittoja. Lisäksi monet kokevat että tuotteiden käytön myötä kokonaissokerin saanti laskee ruokavaliossa.

Vierailija
622/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa HALVIMPIA vahvoja B-vitamiinivalmisteita, joissa niasiini on tässä muodossa. Esim. suomalaisen Hankintatukun Vitatabs B-Complex Strong, 8,90/100 tabl purkki.

.......

Kiitos vinkistä. Kävin heti hakemassa kyseiset tabletit. Otin tupla-annoksen eli 2 tablettia melko tyhjään vatsaan, mutta fläsäriä ei tullut. Tuote voi olla vahva ja ok, mutta ei toimi minulla henkilökohtaisesti samoin kuin Activize. Kyllä Fitlinellä on ihanat tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku miten tuo linjahomma toimii? Eli joku on värvännyt minut myymään FitLinea ja itse olen värvännyt pari muuta, ymmärtääkseni ne on minun alalinjani. Saan provikkaa kun alalinjalaiseni tekevät myyntiä. Mutta meneekö näistä osuus minun ylälinjalleni? Mistä ne eri tasojen provikat revitään? Meneekö minun tuloistani ikuisesti siivu ylälinjalleni vai voinko nousta hänen tasolleen? Miten sinne ylälinjaan pääsee?

Onko jollain koko tämä kuvio kaaviona ja prosentteina jossain?

Käytännössä voit noit nousta oman ylälinjasi yläpuolelle Voit siis tienata enemmän kuin sinut rekrynnyt henkilö. Pysyäksesi tietyllä tasolla sinun allasi tulee olla tietyllä tasolla olevia henkilöitä x määrä ym. Autobonuksen suuruus riippuu myös siitä millä tasolla olet, samoin se millaisella autolla olet ns. oikeutettu ajamaan. Yleisimmin taitaa olla se halvin eli kia Rio. :D

Valitettavasti tän tarkempaa tietoa mulla ei ole. :D

Ja kyllä, olen itse käyttänyt näitä, sen yhden 3kk kierroksen jonka jälkeen totesin että tuotteen on ihan täyttä shaibaa. Tiesin kyllä mihin ryhdyin, itseäni säälittää ne jotka ovat niin idiootteja etteivät edes ymmärrä mitä ostavat. 

Esimerkiksi Even on täytynyt kyllä tehdä todella agressiivista myyntiä päästäkseen noin nopeasti noin hyvälle tasolle. On varmasti osalta alalinjalaisista jäänyt pimentoon mistä on edes kyse.

Kerrotko vielä millaista shaibaa?

Synteettistä, keinotekoista, ja halpaa panimosokeria hienossa pussissa. t: eri

Täytyy olla todella pihalla aivan kaikesta, jos fitlineä pitää hyvänä.

Kuivattuja luonnollisia aineita, joista se fruktoosikn on kotoisin. Ja hyvänä pitää pitää jos ne kerran itselle sopii loistavasti.

Valehtelet. Esim fitlinen sisältämä foolihappo on synteettistä, keinotekoisesti valmistettuna se esim aiheuttaa mm syöpää. Sen sisältämästä kofeiinista osa on myös keinotekoista. Samoin makeutusaineet ja lisättyä sokeria yli puolet tuotteesta. Luonnollista Fitline ei ole milloinkaan edes ollutkaan. Alamaisiasi pystyt hallitsemaan ja hämäämään noilla mantroillasi, mutta vähänkään järkeä ja aivoja omistava ihminen ei mene tuohon halpaan, vaan osaa lukea ainesosaluettelon. Ja kun sen osaa lukea, älyää, että fitlineä markkinoidaan erittäin harhaanjohtavasti, koska sokerilla ei ole suotuisia terveysvaikutuksia. Ja suosittelen myös hakemaan tuosta hehkuttamastasi fruktoosista enemmän tietoa.. Fruktoosi on haitallista terveydelle, altistaa diabetekselle ja sydänsairauksille sekä aiheuttaa lihavuutta. Tietenkin fitskuttajien kannattaa sitä fitlineä syödä, itseasiassa voisi vaikka tuplata annoksensa, niin luonnollinen poistuma korjaisi ja puhdistaisi geenipoolia entistä nopeammin. Jos rasvamaksa ja maksasyöpä houkuttaa, niin siitä vaan.

Annan sinulle toki mahdollisuuden vasta-argumentointiin; kerrohan meille kaikille perustelujen kanssa, mikä saa sinut uskomaan, että fitline on luonnollista?

sun uskottavuutesi meni jo siinä kohtaa kun sanoit mun hehkuttaneen fruktoosia 👎

Käytit tilaisuutesi. Tehkää siskot tästä omat johtopäätöksenne Fitlinestä ja sen väitetystä luonnollisuudesta.

Vierailija
624/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käsittänyt niin että fruktoosi ei olisi kovinkaan haitallista, vaan haitat liittyvät näihin teollisuudessa käytettyihin fruktoosipitoisiin siirappeihin. Ne ovat kuulemma vähän eri asia, jostain olen lukenut, en ole Fitline myyjiltä kuullut. Fitlinen käyttäjillä ei kuitenkaan ole rasvamaksaa eikä muita haittoja. Lisäksi monet kokevat että tuotteiden käytön myötä kokonaissokerin saanti laskee ruokavaliossa.

Ei tarvi käsittää eikä muistella miksi on käsittänyt (väärin). Eikä onko itse lukenut vai fitlinen jälleenmyyjät mainostaneet päin mäntyä.

"Varsinkin sanahirviö glukoosi-fruktoosisiirappi herättää huolta. Tuon siirapin kiistanalaisin osa on fruktoosi eli hedelmäsokeri. Fruktoosia on pidetty tavallista sokeria terveellisempänä. Fruktoosin haitallisista vaikutuksista on kuitenkin vahva tieteellinen näyttö."

Lisää voi lukea alta. Mielestäni suhteellisen helppolukuinen ja ymmärrettävä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/11/07/lisattya-fruktoosia-vaikea-val…

Ja lisää tieto löytyy helposti etsimällä. Kannattaa muistaa lähdekritiikki eli esim. Fitlinen edustajien/Pm:n julkaisut ovat lähtökohtaisesti mainoksia. Ja kuten ollaan jo nähty, niissä höpistään aivan mitä sattuu päättömyyksiä ja suoranaisia valheita myynnin edistämiseksi.

Vierailija
625/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käsittänyt niin, että tupakka ei olisi kovinkaan haitallista, vaan haitat liittyvät näihin viikonloppuna käytettyihin nikotiinipitoisiin sikareihin. Ne ovat kuulemma vähän eri asia, jostain olen lukenut, en ole tupakoitsijoilta kuullut. Tupakoitsijoilla ei kuitenkaan ole keuhkosyöpää eikä muita haittoja. Lisäksi monet kokevat että tupakan käytön myötä nikotiinin saanti laskee ruokavaliossa.

Vierailija
626/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden viikon jälkeen rotat kävivät sokkelossa uudestaan. Molemmat verrokkiryhmät selvisivät labyrintista huomattavasti nopeammin kuin pelkästään fruktoosia veden mukana saaneet rotat. Tutkijoiden mukaan fruktoosia nauttineiden rottien glukoosi- ja insuliiniarvot olivat lisäksi koholla.

Rotta tutkimus: fruktoosia syöneet rotat selvisivät sokkelosta hitaammin, ja niiden glukoosi- ja insuliiniarvot olivat lisäksi koholla.

Huolestuttavaa oli myös se, että hedelmäsokerin huomattiin vaikuttavan yli 900 aivoissa toimivan geenin toimintaan.

Lähde: Medical Xpress

Lisäksi: Fruktoosi saattaa lisätä rasvan kertymistä vartaloon nopeammin kuin muut sokerit, kuten glukoosi tai sakkaroosi. Tästä antoi viitteitä tuore Teksasin yliopistossa laadittu tutkimus.

-Bile-Danin muuttunut vartalo antaa myös viitteitä tähän suuntaan.

Floridan yliopistossa vuonna 2005 laaditussa tutkimuksessa havaittiin, että fruktoosin nauttimisen jälkeen virtsahapot lisääntyivät kehossa. Äkillinen virtsahappojen lisääntyminen häiritsi insuliinin toimintaa, mikä vaikuttaa siihen, kuinka solut varastoivat sokeria ja muita ravintoaineita energiaksi.

-Liialliset virtsahapot kulkeutuvat aivoihin, ja siitä johtuu fitlineläisten epäasiallinen käytös.

Vierailija
627/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitline käyttäjiltä tulee ottaa äänioikeus pois.

Vierailija
628/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku miten tuo linjahomma toimii? Eli joku on värvännyt minut myymään FitLinea ja itse olen värvännyt pari muuta, ymmärtääkseni ne on minun alalinjani. Saan provikkaa kun alalinjalaiseni tekevät myyntiä. Mutta meneekö näistä osuus minun ylälinjalleni? Mistä ne eri tasojen provikat revitään? Meneekö minun tuloistani ikuisesti siivu ylälinjalleni vai voinko nousta hänen tasolleen? Miten sinne ylälinjaan pääsee?

Onko jollain koko tämä kuvio kaaviona ja prosentteina jossain?

Käytännössä voit noit nousta oman ylälinjasi yläpuolelle Voit siis tienata enemmän kuin sinut rekrynnyt henkilö. Pysyäksesi tietyllä tasolla sinun allasi tulee olla tietyllä tasolla olevia henkilöitä x määrä ym. Autobonuksen suuruus riippuu myös siitä millä tasolla olet, samoin se millaisella autolla olet ns. oikeutettu ajamaan. Yleisimmin taitaa olla se halvin eli kia Rio. :D

Valitettavasti tän tarkempaa tietoa mulla ei ole. :D

Ja kyllä, olen itse käyttänyt näitä, sen yhden 3kk kierroksen jonka jälkeen totesin että tuotteen on ihan täyttä shaibaa. Tiesin kyllä mihin ryhdyin, itseäni säälittää ne jotka ovat niin idiootteja etteivät edes ymmärrä mitä ostavat. 

Esimerkiksi Even on täytynyt kyllä tehdä todella agressiivista myyntiä päästäkseen noin nopeasti noin hyvälle tasolle. On varmasti osalta alalinjalaisista jäänyt pimentoon mistä on edes kyse.

Kerrotko vielä millaista shaibaa?

Synteettistä, keinotekoista, ja halpaa panimosokeria hienossa pussissa. t: eri

Täytyy olla todella pihalla aivan kaikesta, jos fitlineä pitää hyvänä.

Kuivattuja luonnollisia aineita, joista se fruktoosikn on kotoisin. Ja hyvänä pitää pitää jos ne kerran itselle sopii loistavasti.

Valehtelet. Esim fitlinen sisältämä foolihappo on synteettistä, keinotekoisesti valmistettuna se esim aiheuttaa mm syöpää. Sen sisältämästä kofeiinista osa on myös keinotekoista. Samoin makeutusaineet ja lisättyä sokeria yli puolet tuotteesta. Luonnollista Fitline ei ole milloinkaan edes ollutkaan. Alamaisiasi pystyt hallitsemaan ja hämäämään noilla mantroillasi, mutta vähänkään järkeä ja aivoja omistava ihminen ei mene tuohon halpaan, vaan osaa lukea ainesosaluettelon. Ja kun sen osaa lukea, älyää, että fitlineä markkinoidaan erittäin harhaanjohtavasti, koska sokerilla ei ole suotuisia terveysvaikutuksia. Ja suosittelen myös hakemaan tuosta hehkuttamastasi fruktoosista enemmän tietoa.. Fruktoosi on haitallista terveydelle, altistaa diabetekselle ja sydänsairauksille sekä aiheuttaa lihavuutta. Tietenkin fitskuttajien kannattaa sitä fitlineä syödä, itseasiassa voisi vaikka tuplata annoksensa, niin luonnollinen poistuma korjaisi ja puhdistaisi geenipoolia entistä nopeammin. Jos rasvamaksa ja maksasyöpä houkuttaa, niin siitä vaan.

Annan sinulle toki mahdollisuuden vasta-argumentointiin; kerrohan meille kaikille perustelujen kanssa, mikä saa sinut uskomaan, että fitline on luonnollista?

sun uskottavuutesi meni jo siinä kohtaa kun sanoit mun hehkuttaneen fruktoosia 👎

Käytit tilaisuutesi. Tehkää siskot tästä omat johtopäätöksenne Fitlinestä ja sen väitetystä luonnollisuudesta.

Sori, mikä tilaisuus meni ohi? Mitä missasin?

Vierailija
629/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuden viikon jälkeen rotat kävivät sokkelossa uudestaan. Molemmat verrokkiryhmät selvisivät labyrintista huomattavasti nopeammin kuin pelkästään fruktoosia veden mukana saaneet rotat. Tutkijoiden mukaan fruktoosia nauttineiden rottien glukoosi- ja insuliiniarvot olivat lisäksi koholla.

Rotta tutkimus: fruktoosia syöneet rotat selvisivät sokkelosta hitaammin, ja niiden glukoosi- ja insuliiniarvot olivat lisäksi koholla.

Huolestuttavaa oli myös se, että hedelmäsokerin huomattiin vaikuttavan yli 900 aivoissa toimivan geenin toimintaan.

Lähde: Medical Xpress

Lisäksi: Fruktoosi saattaa lisätä rasvan kertymistä vartaloon nopeammin kuin muut sokerit, kuten glukoosi tai sakkaroosi. Tästä antoi viitteitä tuore Teksasin yliopistossa laadittu tutkimus.

-Bile-Danin muuttunut vartalo antaa myös viitteitä tähän suuntaan.

Floridan yliopistossa vuonna 2005 laaditussa tutkimuksessa havaittiin, että fruktoosin nauttimisen jälkeen virtsahapot lisääntyivät kehossa. Äkillinen virtsahappojen lisääntyminen häiritsi insuliinin toimintaa, mikä vaikuttaa siihen, kuinka solut varastoivat sokeria ja muita ravintoaineita energiaksi.

-Liialliset virtsahapot kulkeutuvat aivoihin, ja siitä johtuu fitlineläisten epäasiallinen käytös.

Kuitenkaan hedelmissä olevan sokerin ei ole todettu olevan haitallinen.

Vierailija
630/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain tuotteesta saan kolme grammaa sokeria, niin en osaa tästä olla huolissaan. Varsinkin jos tuote muutoin vaikuttaa toimivalta ja imeytyvältä. Mulle se on aivan sama. En lisää sokeria mihinkään enkä juo makeita tuoremehuja ym. Hyödyt ovat suuremmat kuin muutaman sokerigramman haitat, jos niitä edes on, vaikka tulisi useammastakin tuotteesta.

Vierailija
631/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "luonnollinen" tarkoittaisi automaattisesti terveellistä? Luonnossa on itseasiassa lukemattomia ihmiselle erittäin vaarallisia myrkkyjä, joita vastaan kehomme on onneksi oppinut aikojen saatossa suojautumaan. Luonnollisuus ei tarkoita terveellisyyttä, joten siihen on ihan turha vedota. Se on myyntilause ja näköjään tehoaa hienosti.

Vierailija
632/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa ostaa HALVIMPIA vahvoja B-vitamiinivalmisteita, joissa niasiini on tässä muodossa. Esim. suomalaisen Hankintatukun Vitatabs B-Complex Strong, 8,90/100 tabl purkki.

.......

Kiitos vinkistä. Kävin heti hakemassa kyseiset tabletit. Otin tupla-annoksen eli 2 tablettia melko tyhjään vatsaan, mutta fläsäriä ei tullut. Tuote voi olla vahva ja ok, mutta ei toimi minulla henkilökohtaisesti samoin kuin Activize. Kyllä Fitlinellä on ihanat tuotteet.

Etkö ymmärrä, että fläsäri on kehon yliannostusreaktio eikä millään tavalla terveellistä? Uskomatonta, että joku haluaa tahallaan tehdä tuollaista keholleen.

Vierailija
633/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Activizen ainesosat järjestyksessä sen mukaan, mitä tuotteessa on eniten:

1. Rypälesokeri

2. Guaranauutejauhe

3. Sitruunahappo

4. Punajuurijaihe

5. C-vitamiini

6. aromi

7. Pantotenaatti

8. Merileväjauhe

9. B6-vitamiini

10. B2-vitamiini

11. B1-vitamiini

12. Foolihappo

13. Biotiini

14. B12-vitamiini

Tässä on nyt kiistaton lista siitä, mistä ainesosista Activize on tehty. Käytännössä se on sokeroitu ja makeutettu b-vitamiinijuomajauhe, joka on terästetty lisäksi kofeiinilla.

Eniten tuotteessa on rypälesokeria eli glukoosia. Toisena ainesosissa on kofeiinin lähde. Jos tuntee saavansa juomasta energiaa, niin kyllähän sokeri ja kofeiini antavat mukavan energiapiikin. Näitä on siis tuotteessa määrällisesti eniten. Mikä tässä on fitlinelaisten niin vaikeaa ymmärtää. Jos tuotteessa on eniten sokeria niin silloin siinä on. Sanoivat sponsorit, team leaderit tai millä tahansa muulla tittelillä kyseessä olevassa verkostomarkkinointiyrityksessä hääräävät ihmiset mitä tahansa.

Jatketaan muihin ainesosiin myöhemmin, ensin tämän Activizen osalta ja käydään sen jälkeen läpi muut optimaalisetin purnukat. Nopeana huomiona sokereiden osalta, että Basicissä eniten on fruktoosia kuin myös Restoratessa.

Vierailija
634/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pyramiditiimi.blogspot.com/?m=1

Lukekaapa fitskuttajat tuo blogi.

Ja Activizesta 75 % on sokeria.

Vierailija
635/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ei ole rasvamaksaa?

Vierailija
636/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa kuin annospussituotteissa ei lue PM-Internationalin sivuilla sokerimäärää. Jo näillä esimerkeillä voidaan todeta, että sokerimäärää on vääristelty. Siitä voidaan keskustella, onko järkevää edes verrata tuotteen sisältämää LISÄTTYÄ fruktoosia/glukoosia hedelmään, jossa on kuituja tasapainottamassa verensokerin nousua, ja jossa sokeri on luontaista sekä fruktoosin ja glukoosin yhdistelmää. Myös annoskoolla on merkitystä: taulukossa verrataan teelusikallista juomajauhetta kokonaiseen hedelmään. Totuus on kuitenkin, että tässä tekstissä mainittujen juomajauheiden sisällöstä noin puolet (pl. Activize, siinä on vielä enemmän, noin 74%) on sokeria, ja omenasta sokeria on vain murto-osa.

On totta tietenkin, ettei 20 grammaa sokeria päivässä terveyttä pilaa lopullisesti. Tässä tapauksessa on kyse siitä kuitenkin, että sokeri on lisättynä tuotteeseen, joka on ravintolisä. Tämä jos mikä on mielestäni turhaa sokeria, sillä jos joku haluaa ravintolisiä käyttää, niitä löytyy myös sokerittomina vaihtoehtoina. Lisättyä sokeria ei kuitenkaan kukaan oikeasti tarvitse ravintoonsa, ja näistä ravintolisistä lisättyä sokeria saa ihan joka päivä.

Lähde:

https://pyramiditiimi.blogspot.com/2019/10/alle-omenan-verran-sokeria-p…

Vierailija
637/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On siis väärin sekä laitonta markkinoida, että esimerkiksi "maaperä on niin köyhä, ettei ruoasta saa nykyään tarpeeksi ravintoaineita". Euroopan parlamentin ja neuvoston kanta asiaan on: "Ihminen voi sopivasta ja monipuolisesta ruokavaliosta tavanomaisissa olosuhteissa saada kaikki asianmukaisen kehityksen ja terveydentilan ylläpitämisen kannalta tarpeelliset ravintoaineet sellaisina määrinä, jotka on vahvistettu yleisesti hyväksytyn tieteellisen tiedon perusteella ja joita sen nojalla suositellaan. Tutkimukset osoittavat kuitenkin, että tällaista ihannetilannetta ei yhteisössä saavuteta kaikkien ravintoaineiden eikä kaikkien väestöryhmien osalta." [5] On totta, että Suomessa on pimeän aikaan hankala saada riittävästi D-vitamiinia [6] ja raskaana vitamiinien ja kivennäisaineiden tarve kasvaa [7], mutta puutoksia ei voida yleistää koskemaan koko ihmiskuntaa ja ravintolisiä ei keskimääräisesti D-vitamiinilisää enempää tarvita."

Lähde: https://pyramiditiimi.blogspot.com/2019/10/ravintolisien-markkinointi.h…

Vierailija
638/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä mesoominen muutamasta sokerigrammasta. Ei voi kun nauraa....

Vierailija
639/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette Naistenhuoneella, menkääpäs lukemaan uusin keskustelu (löytyy hakusanalla fitskulahko) suljetuista wa-keskusteluista vuodettuine kuvankaappauksineen. Eve ja Dani varsinkin antavat tosi aidon ja herttaisen kuvan itsestään.... Eve mm. sanoo, että jos asiakkaita lähtee tämän Cheyennen aiheuttaman kohun vuoksi, niin eivät he olisi hyviä asiakkaita olleetkaan kun 'niiden mielen saa noin helposti käännytettyä'. Sen jälkeen nälvii Cheyenneä erityisherkkyydestä ja toivoo tämä saavan maistavan omaa lääkettään; itseänsä kuitenkin instassa mainostaa erityisherkkänä ja kertoo, kuinka me kaikki olemme erilaisia ja arvokkaita juuri tällaisena ♥️

Kyllä tämä tästä kaatuu, pyramidin perustukset jo siihen malliin tutisee 💪

Tunnistinkin tyylisi sieltä. Juu tutisee 😂. Odotellessa 😴.

Mä olen executive diamond team leader. Oletko pikkusen kateellinen?

Vierailija
640/1104 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette Naistenhuoneella, menkääpäs lukemaan uusin keskustelu (löytyy hakusanalla fitskulahko) suljetuista wa-keskusteluista vuodettuine kuvankaappauksineen. Eve ja Dani varsinkin antavat tosi aidon ja herttaisen kuvan itsestään.... Eve mm. sanoo, että jos asiakkaita lähtee tämän Cheyennen aiheuttaman kohun vuoksi, niin eivät he olisi hyviä asiakkaita olleetkaan kun 'niiden mielen saa noin helposti käännytettyä'. Sen jälkeen nälvii Cheyenneä erityisherkkyydestä ja toivoo tämä saavan maistavan omaa lääkettään; itseänsä kuitenkin instassa mainostaa erityisherkkänä ja kertoo, kuinka me kaikki olemme erilaisia ja arvokkaita juuri tällaisena ♥️

Kyllä tämä tästä kaatuu, pyramidin perustukset jo siihen malliin tutisee 💪

Tunnistinkin tyylisi sieltä. Juu tutisee 😂. Odotellessa 😴.

Mä olen executive diamond team leader. Oletko pikkusen kateellinen?

Et ole kauan. Aihe on nyt niin pinnalla, että kohta koko alalinjasi lopettaa ja tasolaskuasi odotellessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä