Fitline -hömpötyksen fläsäri on myrkytysreaktio - HS tänään - varokaa!!!
Maisa osti naiselta ”optimaalisetin”, joka on Fitlinen eräänlainen aloituspaketti. Se maksaa nettikaupan mukaan 122 euroa.
Fitlinen tuotteiden eli veteen sekoitettavien vitamiinijauheiden käyttö opastettiin aloittamaan asteittain.
Kun Maisa pääsi täysannokseen, hän alkoi tuntea kasvoillaan kihelmöintiä, kutitusta ja kuumotusta. Käsiin ja kasvoihin ilmestyi punaisia laikkuja.
”Soittelin paniikissa perheenjäsenilleni ja ajattelin, että pitää lähteä päivystykseen.”
Maisa kysyi reaktiosta myös naiselta, jolta oli ostanut jauheet.
”Hän kertoi, että niin tuotteiden kuuluukin vaikuttaa, ja kertoi reaktion olevan merkki siitä, että tuote vaikuttaa solutasolla asti, menee pintaverenkiertoon ja uudistaa soluja.”
Fitlinen tuotteita mainostavilla on reaktiolle nimikin: fläsäri eli flush-reaktio.
Juhani Knuuti kertoo, että reaktiossa on kyse niasiinin eli B3-vitamiinin haittavaikutuksesta.
”Jos sitä on kerta-annoksena kolmen vuorokausiannoksen verran, kuten Fitlinen tuotteissa on, se aiheuttaa juuri tuollaisen kuvatun haittavaikutuksen. Se aiheuttaa suolistossa ja ihossa mikrosuonten hetkellisen toimintahäiriön.”
Knuuti pitää erikoisena sitä, että haittavaikutus on käännetty Fitlinen tuotteiden tapauksessa jonkinlaiseksi todisteeksi tuotteiden tehosta.
”Näillä ihopunoituksilla yritetään saada se tunne, että ’tämähän toimii, kun veri kiertää naamassa’. Se on se jippo – saadaan todellinen, näkyvä reaktio, niin ihmiset ajattelevat, että näissä on tosiaan jotain erilaista.”
Punoitusreaktiosta on oltu yhteydessä myös Vantaan elintarvikevalvontaan.
Reaktion jälkeen Maisa lopetti tuotteiden käytön. Siihen loppui myös Facebook-ryhmästä alkanut kaverisuhde.
”Se oli mielestäni todella epämiellyttävä tunne, joten tuntui aika hullulta, että he nauttivat siitä.”
Maisaa ärsyttää, ettei hän ikinä saanut kysymyksiinsä tuotteista tarpeeksi selkeitä vastauksia.
”Somessa kysymyksiin ei vastata tai kysyjä blokataan.”
Nyt kolme vuotta myöhemmin Maisa pitää näin aggressiivista suoramarkkinointia hurjana.
”Jäi vähän hyväksi käytetty olo.”
https://www.hs.fi/talous/art-2000006217250.html?share=1cf875b374abbf63a…
Kommentit (1104)
Onko KUKAAN Fitlinen jälleenmyyjä kommentoinut tätä keissiä instassa? Jos on niin nimimerkkejä? Joku joskus haukkui stooreissaan Cheyennea, ja ne näkyivät Cheyennen stooreissa sensuroituna.
Totta kai ihmisten tunteet kuumenee, kun puhutaan huijauksista,
-Huijauksesta kyllä puhutaan, mutta onko antaa ihan konkreettisia esimerkkejä siitä? Miten yritys joka on toiminut Suomessa kymmeniä vuosia voi huijata? Minä en usko ollenkaan näihin huijauspuheisiin. Niinhän ihmiset sanovat kaikista verkostomarkkinoinnista ilman että edes tietävät asioista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Naistenhuoneen ketju. Suut vaahdossa mesotaan, kaikki asialliset ihmiset oli käyttäjiä.
Te shitlinen aivopesemät tollot olette hölmöllä tavalla hellyyttäviä. Totta kai ihmisten tunteet kuumenee, kun puhutaan huijauksista, jossa pelataan ihmisten terveydellä rahojen lisäksi.
Varsinkaan kun ei ole omakohtaista kokemusta 😂
Tässähän on jo useammat tilit menneet yksityiseksi ja esimerkiksi ton dreamteam.international ig-tilin kiinnitettyjen tarinoiden alla ei ole mitään. Onko nekin poistettu tän kohun myötä? Myös fb-ryhmiä poistettu yms. Ei oo nyt myöskään näkynyt julkisesti näitä kiellettyjä terveysväittämiä ig-tarinoissa. Syynä tähän lienee se, ettei ne kestä päivänvaloa nyt kun asia on noussut tapetille.
Jos nää lopettaisi oikeasti kokonaan kielletyt terveysväitteet ja niiden naamioinnin omakohtaisiksi kokemuksiksi. Jos nää NTC/patentti/kulkeutuu sinne missä tarvitaan ja vaikuttaa solutasolla - sekoilut lopetettaisiin ja selvitettäisiin asiat niiden oikeilla nimillä, ymmärrettävästi ja selkokielisesti ihmisille. Jos ihmiset tietäisivät, että se "positiivinen haippi" ja yksisarvispsykoosit loppuu tasan siihen, kun esittää kriittisen kysymyksen julkisesti tai ei ole enää halukas tuotteita käyttämään. Niin kuka näitä enää sen jälkeen haluais ostaa ja käyttää?
Musta tää kohu on hyvä ja sen on hyvä jatkua niin pitkään, että nää asiat tulee mahdollisimman laajasti kaikkien tietoisuuteen. Että opitaan ajattelemaan kriittisesti ja kyseenalaistamaan. Kulkeutuuko ne nyt ihan tosissaan juuri niille soluille kun tarvii? Eikö kaikki vitamiinit vaikuta ihan solutasolla asti? Mikä tää hienolta kuulostava kirjainlyhenne oikeesti on? Lisäksi on tärkeätä ymmärtää se, että ne tosiaan sisältävät LISÄTTYÄ sokeria, lisättyä fruuktosia, silloin, jos ainesosaluettelossa ensimmäisenä lukee fruktoosi. Sitä ei edes yksisarviset voi muuksi muutta. (vertauksena voi kurkata vaikka Piltin mangososeen luetteloa. Lukeeko siinä ekana fruktoosi? Ei, koska se ei sisällä lisättyä sokeria).
Sitten kun ihmisillä on oikea tieto johon voi pojat ostopäätöksensä touhu on ihan ok, jos joku näitä sitten vielä haluaa ostaa.
Mä katselin näitä Fitlinen alalankoja Instasta, sitä kimppahehkutusta, toisten sparraamista ja kehua ja huomasin yhden yhtäläisen pointin. Kun on näitä tiimejä, joissa on se FL-autolla ajeleva ryhmänjohtaja, sen tiimi koostuu yleensä vähän sellaisista pyöreähköistä, ujon oloisista nuorista naisista. Eli se tiiminvetäjä loistaa keskellä hoikkana ja fressinä, ja on ympäröinyt itsensä alamaisillaan.
Kaikki tiimit, joita bongasin, noudatti tätä samaa kaavaa. Mua käy sääliksi tää yksinäisten, ystävien toivossa hyväksikäytetyiksi joutuvien nuorten naisten puolesta. :( He liittyvät tohon hapatukseen mukaan koska haluavat kuulua johonkin.
Joka kuukausi maksavat melkein satkun siitä ilosta, että saavat kehuja ja tykkäyksiä somessa. Millaista arkea nämä oikeasti elävät? ihan oikeasti maksavat henkilöauton lainanlyhennyksen verran kuukaudessa rahaa siitä, että saavat olla osana jotain "suurempaa" ja saavat tykkäyksiä someen?
Se itkuraivopuolustusreaktio johtuu siitä, että niitten maailma murentuu, jos se kupla puhkaistaan. Mun neuvo onkin, että antakaa niitten elää siinä kuplassa, jos siitä tulee niille hyvä olo. Tietty tuomitsen pyramidihuijaukset ja tän Fitlinen jälleenmyyjien harhautukset, joita tullut esiin, mutta pääsääntöisesti ihminen kai kaipaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jos sitä saa verkostomarkkinoitumalla ja suostumalla jonkun tiiminvetäjän shakkinappulaksi, niin ei ole minulta pois.
Vähän paha fiilis tuli silti kun miettii, että voisko nää tiimiläiset kenties irtaantua tuosta ja säästää sen satkun kuussa vaikka yhteiseen lomamatkaan? Eli se vajaa 90e mitä se setti kuussa maksaa, jemmata vuoden ajan se ja lähtee lomalle voimaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä katselin näitä Fitlinen alalankoja Instasta, sitä kimppahehkutusta, toisten sparraamista ja kehua ja huomasin yhden yhtäläisen pointin. Kun on näitä tiimejä, joissa on se FL-autolla ajeleva ryhmänjohtaja, sen tiimi koostuu yleensä vähän sellaisista pyöreähköistä, ujon oloisista nuorista naisista. Eli se tiiminvetäjä loistaa keskellä hoikkana ja fressinä, ja on ympäröinyt itsensä alamaisillaan.
Kaikki tiimit, joita bongasin, noudatti tätä samaa kaavaa. Mua käy sääliksi tää yksinäisten, ystävien toivossa hyväksikäytetyiksi joutuvien nuorten naisten puolesta. :( He liittyvät tohon hapatukseen mukaan koska haluavat kuulua johonkin.
Joka kuukausi maksavat melkein satkun siitä ilosta, että saavat kehuja ja tykkäyksiä somessa. Millaista arkea nämä oikeasti elävät? ihan oikeasti maksavat henkilöauton lainanlyhennyksen verran kuukaudessa rahaa siitä, että saavat olla osana jotain "suurempaa" ja saavat tykkäyksiä someen?
Se itkuraivopuolustusreaktio johtuu siitä, että niitten maailma murentuu, jos se kupla puhkaistaan. Mun neuvo onkin, että antakaa niitten elää siinä kuplassa, jos siitä tulee niille hyvä olo. Tietty tuomitsen pyramidihuijaukset ja tän Fitlinen jälleenmyyjien harhautukset, joita tullut esiin, mutta pääsääntöisesti ihminen kai kaipaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jos sitä saa verkostomarkkinoitumalla ja suostumalla jonkun tiiminvetäjän shakkinappulaksi, niin ei ole minulta pois.
Vähän paha fiilis tuli silti kun miettii, että voisko nää tiimiläiset kenties irtaantua tuosta ja säästää sen satkun kuussa vaikka yhteiseen lomamatkaan? Eli se vajaa 90e mitä se setti kuussa maksaa, jemmata vuoden ajan se ja lähtee lomalle voimaantumaan.
Ah, mikä myötähäpeä tästä viestistä 🤮.
Jos välttämättä haluaa flash-reaktion eli nikotiinihaposta johtuvan punastumisen ja kasvokihelmöinnin, kannattaa ostaa HALVIMPIA vahvoja B-vitamiinivalmisteita, joissa niasiini on tässä muodossa. Esim. suomalaisen Hankintatukun Vitatabs B-Complex Strong, 8,90/100 tabl purkki.
Paremmissa B-yhdistelmävitamiinituotteissa niasiini on sidotussa muodossa, ei happona. Tällöin harmillista flash-reaktiota ei tule.
Minä saan ”fläsärit” vain näistä fitlineä sokeasti kannattavien säälittävistä yrityksistä puolustella sokerlitkujaan. Ei mitään tieteellistä tukea väitteille, vain hymiöillä koristeltuja henkilökohtaisia loukkauksia :D
Kiinnostavaa miten ihmiset voivat olla näin aivopestyjä. Todisteita nähdessään kääntävät pään pois ja iskevät sormet korviin... ”LALALALAL en kuule!”
Vierailija kirjoitti:
Minä saan ”fläsärit” vain näistä fitlineä sokeasti kannattavien säälittävistä yrityksistä puolustella sokerlitkujaan. Ei mitään tieteellistä tukea väitteille, vain hymiöillä koristeltuja henkilökohtaisia loukkauksia :D
Kiinnostavaa miten ihmiset voivat olla näin aivopestyjä. Todisteita nähdessään kääntävät pään pois ja iskevät sormet korviin... ”LALALALAL en kuule!”
Olen kans jo 30 sivua odotellut teiltä todisteita myrkyistä ja haitallisista aineista ja mistä kaikesta tässä onkaan nyt fitskuja haukuttu. Mut kun ei... Ehkäpä siksi ei "kuulla" kun ei mitään järkevää ole suollettu . Ulosantikin kuin pikkulapsella.
Ennemmin ostan fitlineä kuin käyn lomalla. Tavallinen viikon parin matka ei hirveästi voimaannuta, vaikka mukava onkin. Todellinen hyvinvointi lähtee niistä arkisista asioita. Vaikkapa siitä että syö ja nukkuu hyvin, liikkuu sopivasti ja on hyvät ravintolisät... Arjessa löytyy muitakin säästökohteita. Moni juo lähes päivittäin esim kahvit ulkona, ehkä syö usein ulkona tai käy baarissa säännöllisesti. Tällaiset kun jättää niin on varaa käyttää. Suurimmat menot on ne pienet turhat jutut päivittäin, josta kertyy paljon kuukaudessa. Hesarin juttu oli negatiivinen, mutta rakastan tuotteita edelleen. En ole kokenut harjaanjohtavaa myyntiä ym tai turhia lupauksia, joten kirjoitus ei erityisemmin koskettanut.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku miten tuo linjahomma toimii? Eli joku on värvännyt minut myymään FitLinea ja itse olen värvännyt pari muuta, ymmärtääkseni ne on minun alalinjani. Saan provikkaa kun alalinjalaiseni tekevät myyntiä. Mutta meneekö näistä osuus minun ylälinjalleni? Mistä ne eri tasojen provikat revitään? Meneekö minun tuloistani ikuisesti siivu ylälinjalleni vai voinko nousta hänen tasolleen? Miten sinne ylälinjaan pääsee?
Onko jollain koko tämä kuvio kaaviona ja prosentteina jossain?
Käytännössä voit noit nousta oman ylälinjasi yläpuolelle Voit siis tienata enemmän kuin sinut rekrynnyt henkilö. Pysyäksesi tietyllä tasolla sinun allasi tulee olla tietyllä tasolla olevia henkilöitä x määrä ym. Autobonuksen suuruus riippuu myös siitä millä tasolla olet, samoin se millaisella autolla olet ns. oikeutettu ajamaan. Yleisimmin taitaa olla se halvin eli kia Rio. :D
Valitettavasti tän tarkempaa tietoa mulla ei ole. :D
Ja kyllä, olen itse käyttänyt näitä, sen yhden 3kk kierroksen jonka jälkeen totesin että tuotteen on ihan täyttä shaibaa. Tiesin kyllä mihin ryhdyin, itseäni säälittää ne jotka ovat niin idiootteja etteivät edes ymmärrä mitä ostavat.
Esimerkiksi Even on täytynyt kyllä tehdä todella agressiivista myyntiä päästäkseen noin nopeasti noin hyvälle tasolle. On varmasti osalta alalinjalaisista jäänyt pimentoon mistä on edes kyse.
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku miten tuo linjahomma toimii? Eli joku on värvännyt minut myymään FitLinea ja itse olen värvännyt pari muuta, ymmärtääkseni ne on minun alalinjani. Saan provikkaa kun alalinjalaiseni tekevät myyntiä. Mutta meneekö näistä osuus minun ylälinjalleni? Mistä ne eri tasojen provikat revitään? Meneekö minun tuloistani ikuisesti siivu ylälinjalleni vai voinko nousta hänen tasolleen? Miten sinne ylälinjaan pääsee?
Käytännössä voit noit nousta oman ylälinjasi yläpuolelle Voit siis tienata enemmän kuin sinut rekrynnyt henkilö. Pysyäksesi tietyllä tasolla sinun allasi tulee olla tietyllä tasolla olevia henkilöitä x määrä ym. Autobonuksen suuruus riippuu myös siitä millä tasolla olet, samoin se millaisella autolla olet ns. oikeutettu ajamaan. Yleisimmin taitaa olla se halvin eli kia Rio. :D
Ja kyllä, olen itse käyttänyt näitä, sen yhden 3kk kierroksen jonka jälkeen totesin että tuotteen on ihan täyttä shaibaa. Tiesin kyllä mihin ryhdyin, itseäni säälittää ne jotka ovat niin idiootteja etteivät edes ymmärrä mitä ostavat.
Esimerkiksi Even on täytynyt kyllä tehdä todella agressiivista myyntiä päästäkseen noin nopeasti noin hyvälle tasolle. On varmasti osalta alalinjalaisista jäänyt pimentoon mistä on edes kyse.
Kerrotko vielä millaista shaibaa?
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että paasaan liiasta sokerista tai fläsäristä, niin ne eivät minua häirinneet. Sokerit ei mua kiinnosta, enkä rehellisesti osaa sanoa mikä on paljon ja mikä vähän. Tähän toki moni fitlinen asiakkaista varmasti kompastuukin. :) Fläsäri oli puolestaan jopa hieman koukuttava kokemus, ja tunsin jopa pettymystä mikäli se ei tullut.
Kokeilin powercoctailia ja basicia, kumpikaan ei miellyttänyt maultaan. Activizestä puolestaan se keltainen versio oli paljon parempi. Jogurtin osalta tuntui olevan päivästä kiinni, milloin satsi onnistuu tai ei onnistu. Koen pääseväni helpommalla ja halvemmalla ostamalla kaupasta valmista.
Restorate oli ok, mutta liian makeaa joka ilta juotavaksi. Kaiken kaikkiaan en kokenut tuotteista olevan hyötyä, väsymykseni ei poistunut, eikä energiatasoni palautunut. Piti kuitenkin kokeilla. :D
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että paasaan liiasta sokerista tai fläsäristä, niin ne eivät minua häirinneet. Sokerit ei mua kiinnosta, enkä rehellisesti osaa sanoa mikä on paljon ja mikä vähän. Tähän toki moni fitlinen asiakkaista varmasti kompastuukin. :) Fläsäri oli puolestaan jopa hieman koukuttava kokemus, ja tunsin jopa pettymystä mikäli se ei tullut.
Kokeilin powercoctailia ja basicia, kumpikaan ei miellyttänyt maultaan. Activizestä puolestaan se keltainen versio oli paljon parempi. Jogurtin osalta tuntui olevan päivästä kiinni, milloin satsi onnistuu tai ei onnistu. Koen pääseväni helpommalla ja halvemmalla ostamalla kaupasta valmista.
Restorate oli ok, mutta liian makeaa joka ilta juotavaksi. Kaiken kaikkiaan en kokenut tuotteista olevan hyötyä, väsymykseni ei poistunut, eikä energiatasoni palautunut. Piti kuitenkin kokeilla. :D
Ok eli ei varsinaisesti shaibaa, ei vaan sopinut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synteettistä, keinotekoista, ja halpaa panimosokeria hienossa pussissa. t: eri
Täytyy olla todella pihalla aivan kaikesta, jos fitlineä pitää hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattuja luonnollisia aineita, joista se fruktoosikn on kotoisin. Ja hyvänä pitää pitää jos ne kerran itselle sopii loistavasti.
Kaiken kaikkiaan en kokenut tuotteista olevan hyötyä, väsymykseni ei poistunut, eikä energiatasoni palautunut. Piti kuitenkin kokeilla. :D
Kiinnostava ja rehellinen kokemus. Kerrankin joku, joka ei jankuta vain sokerista tai fläsäristä.Ole kokeillut monia laadukkaita ravintolisiä elämäni aikana ja ei ne ihmeitä tee useinkaan. Joskus saattaa jotain tuntea jonkin tuotteen kohdalla, jos se nimenomaan sopii omaan oireiluun. Voi niistä silti olla apua, kuinka moni pystyy yleensä tuntemaan mitä elimistössä tapahtuu? Eikö siihen tarvittaisi tutkimuksia? Monia vaikutuksia ei erityisemmin huomaa vaikka parannusta tapahtuisi. Liian hätäisesti ei pitäisi tuomita. Huvittavaa kun ihmiset ostavat esim pussin jotain superfoodia ja lopettavat sen jälkeen kun ihmettä ei tapahtunut. Ei ymmärretä että sehän on ruokaa, kuten esim. marjat tms. jossa on hyvä ravintoarvo. Ja että hyvän ravintoarvon takia niitä kannattaisi syödä. Tämä ei kuitenkaan kelpaa, täytyy ihme tapahtua. Itse en odota esim Fitlineltä ihmettä. Tiedän että tuotteet auttavat varmistamaan ravintoaineiden saannin ja käytän siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattuja luonnollisia aineita, joista se fruktoosikn on kotoisin. Ja hyvänä pitää pitää jos ne kerran itselle sopii loistavasti.
Valehtelet. Esim fitlinen sisältämä foolihappo on synteettistä, keinotekoisesti valmistettuna se esim aiheuttaa mm syöpää. Sen sisältämästä kofeiinista osa on myös keinotekoista. Samoin makeutusaineet ja lisättyä sokeria yli puolet tuotteesta. Luonnollista Fitline ei ole milloinkaan edes ollutkaan. Alamaisiasi pystyt hallitsemaan ja hämäämään noilla mantroillasi, mutta vähänkään järkeä ja aivoja omistava ihminen ei mene tuohon halpaan, vaan osaa lukea ainesosaluettelon. Ja kun sen osaa lukea, älyää, että fitlineä markkinoidaan erittäin harhaanjohtavasti, koska sokerilla ei ole suotuisia terveysvaikutuksia. Ja suosittelen myös hakemaan tuosta hehkuttamastasi fruktoosista enemmän tietoa.. Fruktoosi on haitallista terveydelle, altistaa diabetekselle ja sydänsairauksille sekä aiheuttaa lihavuutta. Tietenkin fitskuttajien kannattaa sitä fitlineä syödä, itseasiassa voisi vaikka tuplata annoksensa, niin luonnollinen poistuma korjaisi ja puhdistaisi geenipoolia entistä nopeammin. Jos rasvamaksa ja maksasyöpä houkuttaa, niin siitä vaan.
Annan sinulle toki mahdollisuuden vasta-argumentointiin; kerrohan meille kaikille perustelujen kanssa, mikä saa sinut uskomaan, että fitline on luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Esim fitlinen sisältämä foolihappo on synteettistä, keinotekoisesti valmistettuna se esim aiheuttaa mm syöpää. Sen sisältämästä kofeiinista osa on myös keinotekoista. Samoin makeutusaineet ja lisättyä sokeria yli puolet tuotteesta. Luonnollista Fitline ei ole milloinkaan edes ollutkaan. Alamaisiasi pystyt hallitsemaan ja hämäämään noilla mantroillasi, mutta vähänkään järkeä ja aivoja omistava ihminen ei mene tuohon halpaan, vaan osaa lukea ainesosaluettelon. Ja kun sen osaa lukea, älyää, että fitlineä markkinoidaan erittäin harhaanjohtavasti, koska sokerilla ei ole suotuisia terveysvaikutuksia. Ja suosittelen myös hakemaan tuosta hehkuttamastasi fruktoosista enemmän tietoa.. Fruktoosi on haitallista terveydelle, altistaa diabetekselle ja sydänsairauksille sekä aiheuttaa lihavuutta. Tietenkin fitskuttajien kannattaa sitä fitlineä syödä, itseasiassa voisi vaikka tuplata annoksensa, niin luonnollinen poistuma korjaisi ja puhdistaisi geenipoolia entistä nopeammin. Jos rasvamaksa ja maksasyöpä houkuttaa, niin siitä vaan.
Annan sinulle toki mahdollisuuden vasta-argumentointiin; kerrohan meille kaikille perustelujen kanssa, mikä saa sinut uskomaan, että fitline on luonnollista?
sun uskottavuutesi meni jo siinä kohtaa kun sanoit mun hehkuttaneen fruktoosia 👎
Te shitlinen aivopesemät tollot olette hölmöllä tavalla hellyyttäviä. Totta kai ihmisten tunteet kuumenee, kun puhutaan huijauksista, jossa pelataan ihmisten terveydellä rahojen lisäksi.