Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 vuotias mies.

Vierailija
27.08.2019 |

Ja kadun etten silloin nuorena pannut niitä kaikkia kauniita naisia joilta olisin ehkä saanut. Silloin pelkäsin että se voi jotenkin epäonnistua ja nollaan itseni. Nyt tiedän että silloin se olisi kyllä onnistunut. Nyt en enää uskalla yrittää, sillä epäonnistumisen riski on vielä suurempi ja todellisempi. Onko kukaan muu samassa tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta parhaassa iässä alat olla.

t. nainen 40 v

Vierailija
2/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, joita olisit pannut, olisivat olleet muutakin kuin pelkkä pantava reikä. Ehkä olisit saattanut pilata jonkun tytön elämän loppuiäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo nuorena unelma, että yksi ainut mies opettelee hoitamaan minua oikein, enkä tarvitse vaihtuvia suhteita! Ei olisi sopinut sinun unelmasi kanssa yhteen! Olin muuten täydellisen kaunis, osaava ja itsetietoinen, mutta en väärällä tavalla ylpeä, vaikka ylpeänä pitivätkin ne, joille en jakanut! Ajattelin, että lastenkin on hyvä syntyä noin 6-7 v vanhaan suhteeseen, jossa ei ole häiriötekijöitä.

nainen

Vierailija
4/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jo katsella paikkaa jostain vanhusten hoitopaikasta. Niihin on pitkät jonot.

Vierailija
5/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä valkoihoinen, olet kaikkien maailman ongelmien perimmäinen syy. Valkoinen keski-ikäinen heteromies, voiko pahempaa maailmassa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme