Olen 45 vuotias mies.
Ja kadun etten silloin nuorena pannut niitä kaikkia kauniita naisia joilta olisin ehkä saanut. Silloin pelkäsin että se voi jotenkin epäonnistua ja nollaan itseni. Nyt tiedän että silloin se olisi kyllä onnistunut. Nyt en enää uskalla yrittää, sillä epäonnistumisen riski on vielä suurempi ja todellisempi. Onko kukaan muu samassa tilanteessa?
Kommentit (5)
Ne naiset, joita olisit pannut, olisivat olleet muutakin kuin pelkkä pantava reikä. Ehkä olisit saattanut pilata jonkun tytön elämän loppuiäksi.
Minulla oli jo nuorena unelma, että yksi ainut mies opettelee hoitamaan minua oikein, enkä tarvitse vaihtuvia suhteita! Ei olisi sopinut sinun unelmasi kanssa yhteen! Olin muuten täydellisen kaunis, osaava ja itsetietoinen, mutta en väärällä tavalla ylpeä, vaikka ylpeänä pitivätkin ne, joille en jakanut! Ajattelin, että lastenkin on hyvä syntyä noin 6-7 v vanhaan suhteeseen, jossa ei ole häiriötekijöitä.
nainen
Kannattaa jo katsella paikkaa jostain vanhusten hoitopaikasta. Niihin on pitkät jonot.
Jos olet vielä valkoihoinen, olet kaikkien maailman ongelmien perimmäinen syy. Valkoinen keski-ikäinen heteromies, voiko pahempaa maailmassa olla.
En tiedä, mutta parhaassa iässä alat olla.
t. nainen 40 v