Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi paras ja huonoin päätös

Vierailija
27.08.2019 |

Elämähän on valintoja. Mikä on ollut elämäsi parhain ja huonoin päätös?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ite ensin.

Vierailija
2/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies, sekä paras, että huonoin päätös. Paras siksi, että hänen kanssaan sain nämä maailman ihannimmat lapset, huonoin siksi, että jos olisin tiennyt millainen k***pää hänestä vuosien myöstä kuoriutuu, olisin jättänyt väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parhain päätös oli muuttaa heti lukion jälkeen toiselle puolella Suomea.

Huonoin päätökseni oli tehdä kaksi lasta yhden sijaan.

Vierailija
4/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rykelmä huonoja päätöksiä sekä päätöksiä jotka vaihtuivat toiseen hetken päästä ja päätöksiä joita ei tullut vastaan vaikka parempi olisi ollut.

Hyvä päätös on ollut yrittää jaksaa eteenpäin

Huonoja päätöksiä ihmissuhteet joiden aika ei kai ollut

Vierailija
5/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun otin yhteyden mieheen jota rakastan.

Valitettavasti se oli ehkä myös huonoin päätökseni.

Vierailija
6/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi juuri hänen isänsä kanssaan, täysin empatiakyvytön vastuuta pakeileva, itserakas ihminen, sanomattakin selvää että lapsi olisi ansainnut paremman isän ja itsekkin muutaman helpomman vuoden. Lasta en kuitenkaan vaihtaisi, parhaista parhaimman sain, joten samalla parhain päätös.

Vierailija
7/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös oli saada lapsi, jos sitä nyt voi päätökseksi edes kutsua. Elämäni toiseksi paras päätös oli erota nuoruuden rakkaudesta vuosien seurustelun jälkeen, mutta sitä sitten seurasikin elämäni huonoin päätös eli seuraava seurustelusuhteeni totaaliseen narsistiin. Sitä taas seurasi elämäni kolmanneksi paras päätös, kun tapasin aviomieheni ja lapseni isän. Hassulla tavalla elämä on sattumusten kautta johdattanut onnelliseen tilanteeseen. Jos kahta eroa ei olisi tapahtunut, niin emme ehkä olisi koskaan tavanneet.

Vierailija
8/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättää elää ilman naisia. Parasta, kaikki kiukuttelu, draama, syyllisyydentunteet, kaikki Baaaam!poissa. Taloudellinen tilanne parempi kuin koskaan. Kun tuo on ollut niin hyvä ja elämänlaatua nostava asia, niin huonoin päätös on sitten ne naiset. Ongelmia ongelmien perään, ainainen tarve muutokseen vain muutoksen vuoksi, syylistäminen milloin mistäkin asiasta, ainainen lohduttaminen jne. Minulla ei sinänsä ole mitään naisia vastaan, mutta parisuhde on heidän kanssa yksi iso työleiri, niin sellainen ei tule enää kysymykseenkään.

Vierailija
9/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättää elää ilman naisia. Parasta, kaikki kiukuttelu, draama, syyllisyydentunteet, kaikki Baaaam!poissa. Taloudellinen tilanne parempi kuin koskaan. Kun tuo on ollut niin hyvä ja elämänlaatua nostava asia, niin huonoin päätös on sitten ne naiset. Ongelmia ongelmien perään, ainainen tarve muutokseen vain muutoksen vuoksi, syylistäminen milloin mistäkin asiasta, ainainen lohduttaminen jne. Minulla ei sinänsä ole mitään naisia vastaan, mutta parisuhde on heidän kanssa yksi iso työleiri, niin sellainen ei tule enää kysymykseenkään.

Oletko koskaan miettinyt miksi ajaudut tuon kaltaisten naisten seuraan jotka eivät ole hyväksi?

Katsos kun naisia kuten teitä miehiä on monenlaisia ja jos aina ajautuu tietyn tyyliseen parisuhteeseen, tietyn tyylisten naisten kanssa, voisi olla itsetutkiskelun paikka.

Taloushan on tunnetusti parempi kun on kaksi jotka tuo leivän pöytään. Toki tilanne voi olla toinen jos vain yksi tuo ja toinen kuluttaa.

Vierailija
10/11 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi ajaudut tuon kaltaisten naisten seuraan jotka eivät ole hyväksi?

Katsos kun naisia kuten teitä miehiä on monenlaisia ja jos aina ajautuu tietyn tyyliseen parisuhteeseen, tietyn tyylisten naisten kanssa, voisi olla itsetutkiskelun paikka.

Taloushan on tunnetusti parempi kun on kaksi jotka tuo leivän pöytään. Toki tilanne voi olla toinen jos vain yksi tuo ja toinen kuluttaa.

Kokemusta on monesta erilaisesta naisesta. Akateemisia, ei akateemisia, uranaisia, yhäitejä ym. Aina työni mystisesti lisääntyy. Sitten kun sanon että ei kuulu minulle, niin suututaan. Olen tämän huomannut ihan olman parisuhdettakin, että naiset ovat usein pyytämässä jotain apua tai palveluksia. Nykyään rahaa vastaan nämä. Tuo tarve muutokseen yhdistää myös. Huonekaluista lähtien pitää olla joku alituinen muutos käynnissä, saahan näitä tehdä, mutta sitten se tekee joka näin päättää tehdä. Luulisi että parisuhde vähentää tehtävää työtä, mutta todellisuudessa se on aina lisännyt, samoin myös kulut. Kaikki naiset työssäkäyviä ns normaaleita naisia.

Vierailija
11/11 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli hakea apua jatkuvaan ahdistuneeseen oloon. Pääsin psykoterapiaan ja sain sopivat lääkkeet. Elämänlaatu on parantunut huomattavasti.

Huonoin päätös on ollut se että en ole kuunnellut intuitiota ja olen esimerkiksi jäänyt suhteeseen josta tiedän että ei tule mitään. En ole myöskään oikein koskaan uskaltanut kertoa ihastuksilleni tunteistani vaan olen seurustellut ihmisten kanssa jotka ovat osoittaneet voimakasta kiinnostusta minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme