Miten joku voi antaa lapselleen nimeksi Kirsi?
Kommentit (116)
ilmoittaa vain sairaalassa ettÀ tÀmÀn tytön nimi on nyt sitten kirsi!Niin helppoa!
ja sitten vÀestörekisterikeskus tai mihin se nimi nyt pitÀkÀÀn ilmottaa pappilaan niin sinne.
Kiva ja pirteÀ nimi. Jos nyt pitÀisi nimetÀ vauvoja, niin hyvinkin saattaisi meille tulla Kirsi, Terhi ja Paula. Ottaisin mielellÀni tÀllaisen reippaan tyttökolmikon.
Vierailija kirjoitti:
EipÀ sitÀ juuri enÀÀ annetakaan, kuten ei muitakaan 70-luvun suosikkeja.
Mutta Kirsi on niidenkin joukossa ihan erityisen ruma. Miespuolinen vastine on Pasi.
MitÀ ihmettÀ on vanhempien pÀÀssÀ liikkunut, kun ovat antaneet sisaruksille nimet Kirsi ja Pasi (tuttavia).
Kirsi vihaa nimeÀnsÀ niin, ettÀ ajatellut vaihtoa. YmmÀrrÀn!
Kirsikka on hyvÀ nimi.
Kirsi on ok nimi. Viikolla luin lehdestÀ kastettujen nimiÀ ja joku tyttövauva saanut nimekseen Saimi. Onpa kiva, kun otetaan vanhoja nimiÀ.
Kirsi on kaunis nimi. TÀssÀ 10 paljon rumempaa nimeÀ: Pirjo, Pirkko, Erja, Mirja, Kaisa, Mervi, Marja, Raili, Raija, Sari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi on kamalin nimi. Kolme peetÀ on liikaa.
Tulee pippeli mieleen...
Peppi PitkÀtossu tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitÀnyt nimeÀ Kirsi kauniina.
Tuskin olen sentÀÀn ainoa.
Minun mielestÀni Kirsi on kaunis nimi. Kun taas Pasi yksi remempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on kaunis ja hieno nimi. Pasissa ei ole mitÀÀn vikaa, nimessÀ siis. :) Paras kaverini aikoinaan oli Pasi.
Tulee KirsistÀ kauniisti mieleen sota.norsu
Johtunee Alm-Siirasta
Kirsi nimeÀ laitettiin -50-60 luvulla, mÀ olen kolme KirsiÀ tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
SillÀ tavalla, ettÀ ilmoittaa maistraattiin, ettÀ lapsen nimi on Kirsi. MikÀ oli niin vaikeaa ymmÀrtÀÀ AP? Oletko AP idiootti?
Ap onkin vajaaĂ€lyinen đ€Ł
TÀmÀ nimien pilkkaaminen saisi jo loppua. Vanha sanonta : makuasioista ei voi kiistellÀ. Hyödytönta ja naiivia puuhaa.
Kirsu on koira kuono. Se sopisi.
Kirsi on ihan jees, mutta tĂ€tĂ€ uutta suosikkia Iiris-Mustikkaa ihmettelen suunnattomasti. Kukkia ja marjoja sekaisin, voi lapsparkaa. đ
Olen Kirsi, enkÀ ole koskaan ajatellut nimestÀni sen kummempaa. Ap:n kommentit saa pohtimaan vain kuinka kaikilla on elÀmÀssÀ omat haasteensa.