Syy, miksi äänestän persuja neljän vuoden päästä
Suomessa tehdään tuhansia rikoksia vuosittain. Ja jokaisen rikoksen OLISI VOINUT tehdä joku muualta tullut. Oletteko sitä miettineet? Naapurin Penakin, joka vain ryyppää ja mölisee, kun vaimo lähti, VOISI olla kotoisin vaikka mistä.
Nyt tarvitaan kovia otteita!
Kommentit (6)
Katotaan nyt onko koko puoluetta enää neljän vuoden päästä. On niin tuon yhden henkilön varassa, ja twiittien perusteella hän vaikuttaa ottavan jotain muutakin kuin muumilimsaa.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan nyt onko koko puoluetta enää neljän vuoden päästä. On niin tuon yhden henkilön varassa, ja twiittien perusteella hän vaikuttaa ottavan jotain muutakin kuin muumilimsaa.
Neljän vuoden päästä on varmasti jokaisen suomalaisen silmät auenneet huomaamaan, että myös jokainen petoksista, väkivallasta, rattijuopumuksista ties sun mistä tuomittu persu tai kokoomuslainen VOISI OLLA syntynyt muualla kuin Suomessa. Vain Mestari voi meidät pelastaa. Myös mestarin aviorikos voisi olla muualta tulleen tekemä, jos aviorikos olisi vielä Suome laissa rikos. Miettikää sitä!
Se kuva, jonka olen persukannattajiksi ilmoittautuneista saanut tällä palstalla. Se on jotakin, ehh... kuinka nyt sanoisin... ehkä luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Se kuva, jonka olen persukannattajiksi ilmoittautuneista saanut tällä palstalla. Se on jotakin, ehh... kuinka nyt sanoisin... ehkä luotaantyöntävä.
Mutta ainoooopennanen ei työnnä luotaan!
Otetaan tänne kaikki, myös raisk rikolliset pahinta laatua!
Valopäät aino, sunniva drake, viherjournalistit ja muut feikit.
Mä äänestän persuja, koska Halla-aho toimi tämän keissin yhteydessä niin sankarillisesti: hän puolusti meidän, hänen sometykkääjiensä, oikeutta saada poliisilta tietoa, jota voisimem käyttää someraivoamiseen. Nyt ei saatu, ja myöhemmin julkaistut tiedotkin olivat ihan vääränlaisia.
Hymy hyytyy viherkommareilta neljän vuoden päästä. Mestari pelastaa viattoman kansamme!