Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuisi jos koko Suomen kaikki nettiliittymät katkaistaisi?

Vierailija
26.08.2019 |

Kukaan ei pääsisi asioimaan millekään sivustolle.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanha meininki takas, Palkka pankista ja/tai Kelaan jonottamaan. Illalla näkis kotona ehkä jonkun ja kaupasta kaljaa. Ei se sen kummempaa olis kun on sen jo kerran elänyt. Kirjoja kirjastosta jos haluaa jotain tietoa ja onneksi oon säästäny dvd:t ja osan vhs kaseteistakin ja musiikkia.

Vierailija
2/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin enemmän kirjoja. Kynät ja muistivihkoset uudelleen käyttöön. Viettäisin enemmän aikaa ystävien kanssa, panostaisin tapaamisiin, olisin enemmän läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä tämäkin pska tulee vielä eteen luultavasti ettäpä on kyllä tyhmää jos yhteiskunta toimii pelkästään tämän varassa. Vanhat puhelinkaapelit tulis ainakin säilyttää ja muutkin yhteydet ettei joudu ihmiset aivan kädettömiksi kun jos jotain sattuu.

Vierailija
4/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaksi menisi laskujen ym. maksu, koska en mä oikeastaan todellisesti nettiä muuhun tarvitse.

Aikaa ei ole mennä mihinkään jonottamaan, mutta kaipa täysin pysähtynyt työpaikkani antaisi edes pakollisten maksujen hoitamiseen luvan, joskaan minulla ei olisi kuin säästötilin rahat palkanmaksunkin muututtua mahdottomaksi.

Vierailija
5/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa pitäs hakea ne kansiot, kirjastossa merkattais lainat niihin pahviläpyköihin, kaupan kassa löisi hinnat koneeseen, reissuvihkot takasin kouluihin. Nämä vaikuttaisi minun elämään ainakin.

Vierailija
6/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla olis hommia, ylitöiksi menisi.

Vierailija
7/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa pitäs hakea ne kansiot, kirjastossa merkattais lainat niihin pahviläpyköihin, kaupan kassa löisi hinnat koneeseen, reissuvihkot takasin kouluihin. Nämä vaikuttaisi minun elämään ainakin.

Kyllähän tuo toimi ennenkin ja oli vähemmän työttömyyttä.

Vierailija
8/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös aloituksessa kysytty mikä MUUTTUISI? Ei mikä ei toimisi.

Vierailija
9/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämäni muuuttuisi, taantuisi, merkittävästi. En voisi enää lukea sanoma- ja aikakausilehtiä. Asioiden yleinen hoitaminen palaisi nettiä edeltäneelle hankalalle tasolle. Puhumattakaan siitä, että yleinen yhteydenpito vaikeutuisi monilla tavoilla.

Vierailija
10/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se muuttuisi hurjan paljon.

Pitäs miettiä uutta duuniakin.

Vierailija
11/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli "kaikki" paremmin, antaa tulla vaan lunta tupaan ja jäitä porstuaan prkl. Kyllä täällä pärjätään, ei siitä niin kauan ole.

12/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin enemmän seksiä.

Vierailija
13/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi luettua uutisia. Eikä katsottua tv-ohjelmiakaan.

Jäisi useampikin harrastus harrastamatta.

Pankkiasiat pitäisi hoitaa pankissa taas.

Yhteydenpito ihmisiinkin jäisi vähäisemmäksi.

Ja tietokirjoja pitäisi mennä lukemaan kirjastoon.

Vierailija
14/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämäni muuuttuisi, taantuisi, merkittävästi. En voisi enää lukea sanoma- ja aikakausilehtiä. Asioiden yleinen hoitaminen palaisi nettiä edeltäneelle hankalalle tasolle. Puhumattakaan siitä, että yleinen yhteydenpito vaikeutuisi monilla tavoilla.

Sanomalehdet tms. oli olemassa jo ennen nettiä.

Vierailija
15/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin työtön.

Vierailija
16/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no joo tinderit ois ohi ja joutuis mennä baariin tai tanssilavoille

Vierailija
17/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kännykät ja tekstiviestit toimisi kuten ennenkin.

Vierailija
18/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös aloituksessa kysytty mikä MUUTTUISI? Ei mikä ei toimisi.

Hohhoijaa....

Vierailija
19/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni tekemisestä ei tulisi enää mitään, koska kaikki työssä tarvittavat ohjelmat ovat verkossa ja selainpohjaisia.

Illalla tulisi luettua kirjoja ja liikuttua huomattavasti enemmän. Ehkä tulisi tehtyä myös käsitöitä ja vaikka palapelejä, toisin kuin nykyään. Toimiikohan tv vielä pelkällä antennipiuhalla? :)

Olen syntynyt 70- luvulla, joten sinänsä netin poistuminen käytöstä ei olisi itselleni mikään maailmanloppu. Hyvin silloin pärjättiin ilmankin.

Vierailija
20/36 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana huomaisin että musiikkia ei saa kuunneltua niin helposti. Sitten ehkä ärsyyntyisin etten voisi seurata ulkomaalaisia uutismedioita. Sitten tiedonhaku tyssäisi pahasti ja laskujen maksaminen pitäisi opetella uudella tavalla ja ehkä joskus kuukausien jälkeen ikävöisiä av-palstaa. Mutta en kyllä usko että mikään niin paljoa muuttuisi, koska siitä on niin vähän aikaa kun netti ei ollut niin iso osa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi