Mies, haiseeko naisen hiki enemmän seksikkäälle vai epäseksikkäälle?
Kommentit (18)
Riippuu hiestä, tarkoitan siis sitä että stressaavassa tilanteessa syntyvä hiki on helkutin pistävää, irtosi se sitten miehestä tai naisesta. Mieluummin haistan naisen hien kuin jonkun vähänkään överiksi menneen parfyymin.
Ihan hyvältä sinä varmasti tuoksut hikisenäkin
En tiedä, kun en ole koskaan nähnyt naisen hikoilevan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vissiin aika hiljainen seksielämä?
Niin terve nainen ei pissaa kakkaa eikä hikua.:)
Haista huvikseen käytettyjä tissiliivejä. Se haju on jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa.
Naisen hiki haisee pahalle, mutta seksuaalisesti haluttavampi hän on hieman "likaisena", kuin juuri suihkussa käyneenä. Eli ominaishaju jota ei kauempaa edes haista kiihottaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? voihan nainen olla esim. lahna joka vain makaa.
Mun hiki haiser ainakin aivan hirveältä, kaikkien mielestä. Olin helteillä mökillä viikonlopun eikä siellä ollut suihkua eikä saunaa. Hyh..... Olishan sitä vettä ollut jotenkin saatavilla mut meni sen kerran
Mä olen nainen ja rakastan miehen kainalohien tuoksua, jos se on ns. puhtaan ihon hikeä. Kiihottaa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? voihan nainen olla esim. lahna joka vain makaa.
Et vaan osaa.
Nainen kannattaa ehkä viedä saunaan onko mitään kauniimpaa kuin pehmeällä iholla hiljalleen pisaroina valuva kosteus joka laskettelee kaulalta olkapäälle rinnoille hiljalleen vatsan yli yhä alemmas. Sitten kunnolla vihtoa siitä houkuttelevasta lihasta synnit ja mielen kieroudet pois ainakin muutamaksi päiväksi wush wush wush vaan
Jalkahiki nyt ainakin on yököttävää, ihan sama kenen kengästä se myrkky nousee.
Mielestäni naisen hiki ei haise seksikkäältä, eikä miehen hiki pahalta. Mutta huonokuntoisen ja huonosti syövän hiki yleensä haisee tosi pahalta.
Jumppahien kerran maistaneena ja itse aloitteen tehneenä voisin kyllä odottaa sitä että treeni ohi ja suihkun jälkeen uudestaan.=)
Sinä nyt ole nuoleskellut kuin korkeintaan itseäsi
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja rakastan miehen kainalohien tuoksua, jos se on ns. puhtaan ihon hikeä. Kiihottaa jotenkin.
Riippuu miehestä, joidenkin tuoksuu hyvältä, joidenkin ihan hirveältä.
Mun tissihiki haisee kamalalle