Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamaannuttava ahdistus ja paniikki!

Epätoivoinen
26.08.2019 |

Nyt kaikki vertaistuki ja apu tänne!

Minulla pitäisi olla elämässä kaikki hyvin, on oma koti, ihana lapsi ja avopuoliso sekä saatu opiskelupaikka ja töitäkin riittäisi, jos vain jaksaisi tehdä.

Olen kärsinyt aikaisemminkin mielenterveysongelmista (paniikki, ahdistus..) ja käynyt terapiassa kolmen vuoden ajan. Lisäksi käytössä oli lääkitys. Nämä kaikki olen kuitenkin lopettanut (terapia yli vuosi sitten, lääkkeet puolisen vuotta sitten) ja voinut pääosin hyvin (välillä ollut uupumusta töiden suhteen).

Nyt kuitenkin koin elämässä terveydellisesti säikäyttäneen asian ja ollut sen jälkeen todella ahdistunut, peloissani, stressaantunut ja välillä kunnon paniikin rajamailla. Olen yrittänyt antaa ajatusten olla, käsitellä niitä, tehdä kaikkea mukavaa jne., mutta ei, ei anna periksi.

Lääkäri määräsi sairaslomaa (stressaan tätäkin, että olisiko pitänyt mennä töihin kuitenkin saadakseni muuta ajateltavaa) ja koen huonoa omaatuntoa, koska tiedän jättäneeni pomoni paskaan tilanteeseen. Lisäksi tuleva koulun aloitus stressaa suuresti. En tiedä onko minusta aloittamaan sitä vielä.

Olo on todella epätoivoinen ja ajatuksena, etten enää jaksa käydä uudelleen läpi tätä helvettiä ahdistussuosta pois. Ja tällä kertaa ei ole edes pitkäaikaista keskusteluapua tarjolla. Huomenna työpsykologille, mutta auttaneeko sekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valium, Rivotrit, Temesta, Xanor.

Kaikki yksinään tai yhdessä poistavat ongelmasi varmasti.

Nim. 25 vuoden kokemus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kouluun, saat muuta ajateltavaa ja saat keskittyä opiskeluun. Voi tehdä hyvää.

Sun pitäisi saada se hyrrä pysähtymään tuolla päässäsi, näyttää ottavan nyt kierroksia vähän milloin mistäkin.

Ja sairasloma töistä kuulettaa olevan ihan paikallaan. Sinun ei tarvitse huolehtia miten esimiehesi järjestää asiat. Hän on siinä asemassa että täytyy olla suunnitelmat työntekijän sairauden varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä