Anna Puun Hartwall areenan konserttiin edelleen yli puolet lipuista myymättä. Perutaanko konsertti??
Lipunmyynti valtaisaan Intergalactic Love Odyssey 2.0 spektaakkeliin (jossa tosin laulu tulee taustanauhalta) on jämähtnyt toukokuun alun tilanteeseen. Aika kiire tulee jos aikoo ilman persnettoa päästä tuosta flopista...
https://www.ticketmaster.fi/event/radio-suomipop-ylpeana-esittaa-anna-p…
Kommentit (92)
Tällaisissa tilanteissa usein siirretään konsertti johonkin pienempään tilaan, kuten Jäähalliin, Kultsalle tai vastaavaalle. Outoa jos puolillaan oleva Hartsu kannattaisi tähän käyttää.
Olin AP:n keikalla joskus Finlandia-talolla. Tykkäsin!
Vierailija kirjoitti:
Nelosella ainakin pyörii tiuhaan tahtiin konsertin mainokset.
Se ylisuuri hopeinen chaptyyppinen haalari, joka Annalla on päällä siinä mainoksessa on aivan kammottava.
Liput myydään alennuksella firmoille ja tutun tutuille. Vähän ennen konserttia voidaan sitten mainostaa jämäpaikkoja normihintaan "lähes loppuunmyydylle keikalle, varaa nopeasti, viimeiset liput viedään käsistä"
Mikä Anna Puu vihaaja täälä tekee alotuksia.
Tämä on mainosta hänelle ja hyvä niin.
Samaan kategoriaan kuin Sunrise Avenue menee mulla. Kuka sellaista jaksaa kuunnella, ellei ole 12v tyttö joka ihastuu laulajaan, joka alkaa olla kohta 50v, niin ei taida teiniyleisö enää rittää
Tsekkasin tilanteen. Oli myyty reilusti yli puolet. Vähintään 70% myyty. Aloittaja puhuu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin tilanteen. Oli myyty reilusti yli puolet. Vähintään 70% myyty. Aloittaja puhuu paskaa.
Miksi itse puhut sontaa? Puolet myyty, puolet myymättä. Ja turha yrittää sönkätä että katsokaa jotain takarivin sinisiä alueita, kun niistäkin surimmassa osassa myyty vain vajaa puolet.
Immonen on rikas mies. Ostaa varmasti näitä lippuja että tullaan muka myymään loppuun.
Mitä se teidän napaa kaivelee floppaako tuo turhis vai ei? En minäkään menisi tuohon konserttiin kilon palasinakaan mutten estä muita menemästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Anna Puu olisi minulle yhdentekevä artisti, minua saattaisi jopa säälittää tällainen tuleva floppi. Ei ole yhdentekevä, vaan harvinaisen ilkeä ihminen, joka kohtelee törkeästi tytärtään ja läheisiä ihmisiään sekä sarjapettäjä minkä itsekin julkisesti Veitolan ohjelmassa ja haastatteluissa myöntänyt. Oksettava tapaus.
Kyllä elämä vielä antaa sille nenille oikein kunnolla. Voi olla huoletta sen asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse puhut sontaa? Puolet myyty, puolet myymättä. Ja turha yrittää sönkätä että katsokaa jotain takarivin sinisiä alueita, kun niistäkin surimmassa osassa myyty vain vajaa puolet.
Jokainen näkee linkistä, että alakatsomot myyty vähintään 80%sti, yläkatsomot about 60%. Mihin perustat väitteen yli puolet myymättä?
Vierailija kirjoitti:
Puustjärvi sai parikin Emma-palkintoa keväällä, mm. "Vuoden naisartisti". Hävettää valitsijoiden puolesta, miten läpinäkyvää Neloskanavan järjestelyä tuokin juttu oli.
Luin äkkiä että "vuoden narsisti" 😅
Vierailija kirjoitti:
Tajuais jo hävitä julkisuudesta
Ei anna ymmärrä tätä koska se haluaa olla julkisuudessa. annan pitää päästä hartsulle taustanauhojen kanssa kun jotkut muutkin menee sinne. ei sillä ole väliä haluaako yleisö kuulla ja nähdä tuota. anna on klassikkotapaus piloille hemmotellusta kakarasta.
Vierailija kirjoitti:
Tajuais jo hävitä julkisuudesta
Anna Puu= nakkaa kapula, ei erikoisemmin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen näkee linkistä, että alakatsomot myyty vähintään 80%sti, yläkatsomot about 60%. Mihin perustat väitteen yli puolet myymättä?
Lähes tyhjää on katsomoissa numero 316, 315, 314, 312, 308, 305, 304, 303 (näissä kaikissa yli puolet myymättä), 313, 306, 120 (puolet myymättä). Eli Areenasta ei ole vielä myyty kuin 50-60%. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa mutta alkaa kyrsiä tuo sinun jankaamisesi.
HIHHII. Luin vahingossa että vuoden narsisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes tyhjää on katsomoissa numero 316, 315, 314, 312, 308, 305, 304, 303 (näissä kaikissa yli puolet myymättä), 313, 306, 120 (puolet myymättä). Eli Areenasta ei ole vielä myyty kuin 50-60%. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa mutta alkaa kyrsiä tuo sinun jankaamisesi.
Tuo jankkaaja on Puustjärvi itse. Ei kannata provosoitua.
Tulit tänne ilkkumaan? Tuliko nyt itselle hyvä mieli? Miksi et osaa osoittaa inhimillisyyttä ja empatiaa ja olla pahoillaan toisen puolesta kun unelma ei ehkä toteudukaan? En itsekään ole mikään fani mutta onhan se ikävä kuulla ettei konsertti sitten ottanutkaan tuulta alleen.
Ei kai niitä konserrteja peruta mutta artistille ja levy-yhtiölle tulee aika paljon tappiota.