Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä metsästyksen vihaaja

Vierailija
26.08.2019 |

Et ole mikään oikea eläinten- ja luonnonystävä, jos vastustat metsästystä henkeen ja vereen. Mutta tätähän sinä et ymmärrä etkä myönnä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyhkynrintaa punaviinikastikkeella ja kanttarelleja... ai että. Onneksi mies metsästää.

Vierailija
22/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhtäkään viatonta luonnoneläintä ei saa t.appaa! Niillä on oikeus kokea arvokas, luonnollinen kuolema vanhana, painaen päänsä pehmeälle sammalmättäälle ja nukahtaen rauhaisasti ikiuneen."

Huomasin sarkastisuutesi. ;) Tarkoitit varmaan, että harvoin villieläin kokee tuskatonta kuolemaa ainakaan vanhuuteen kuolemalla.

Aivan oikein ;) En tiedä, millaiseksi se ihannoitu luonnollinen kuolema siellä luonnossa kuvitellaan?

Susi tai kettu alkaa syödä elävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän metsästystä puoltavia perusteluja, mutta silti suhtaudun skeptisesti ihmiseen, jonka mielestä kuulan ampuminen eläimeen on kiva tapa viettää vapaa-aikaa.

Vierailija
24/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan syvästi metsästäjiä. Metsästys harrastuksena on täysi turn off.

Vierailija
25/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen ei oo terve päästään jos nauttii eläimen t a p p a m i s e s t a.

Välillä on niitä uutisia kun eläin onki käyny metsästäjän kimppuun tai esim. Metsästyskaveri on vahingossa ampunut toisen metsästäjän. Ei käy yhtään sääliksi, lähinnä naurattaa. Ihan oikein.

Mä tiedän yhden koiran, jonka joku metsästäjä vahingossa ampui. Ammutteko te kaikkea liikkuvaa? Kattilaa nyt vähän mihin tähtäätte sen luotinne!

Metsästäjät on myös kovia juomaan ja juovat kirkkaita siellä metsässä.

Vierailija
26/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudan ja sian teurastaminen kovassa stressitilassa teurastamolla on sitten ihan ok? Onko teurastajat sitten hulluja teidän mielestä kun tekevät sitä työkseen?

Vierailija
27/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö broilerit roikkuu jaloistaan kun ne teurastetaan? Riistalinnut istuu oksalla ja lähtö tulee huomaamatta.

Vierailija
28/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan syvästi metsästäjiä. Metsästys harrastuksena on täysi turn off.

Nuo inhoamasi metsästäjät ovat saattaneet tietämättäsi pelastaa sinunkin henkesi. Aika monta hirvikolaria vältetään juuri metsästyksen ansiosta.

Vierailija
29/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän metsästystä puoltavia perusteluja, mutta silti suhtaudun skeptisesti ihmiseen, jonka mielestä kuulan ampuminen eläimeen on kiva tapa viettää vapaa-aikaa.

Rauhoitetun hanhen mes taaminen golfmailalla onkin sitten ihan ok. Kaveri kuvaa ja tyrskii naurusta vieressä.

Vierailija
30/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin se liha metsästä kuin kaupantiskiltä jalostettuna moneen kertaan. Parempi elämä metsäneläimellä on ollut kuin tehotuotannossa.

Vierailija
31/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitetun hanhen mes taaminen golfmailalla onkin sitten ihan ok. Kaveri kuvaa ja tyrskii naurusta vieressä.

Kuka niin on sanonut, että se muka olisi ok? Jos on hauska satuttaa eläimiä, päässä on vikaa, sehän on selvä. En kuitenkaan ihan usko, että ihminen on kovin humaani ja mukava, vaikka tappaisi eläimen nopeasti ampumalla. Ei tappaminen oikein kuulosta kivalta ja tervehenkiseltä ajanvietteeltä.

Vierailija
32/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat metsäneläimen tavat kuolla? Vanhuuteen harvoin. Metsästäjän luoti aika armollinen tapa kuolla näihin muihin vaihtoehtoihin nähden.

Vierailija
33/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin näiltä niin omasta mielestään aina niin fiksuilta metsästäjiltä että miksi aina mainitaan että "laji lähes metsästettiin sukupuuton partaalle"? Miten se on vastuullista ja fiksua toimintaa?

Jollei olisi suojeluhankkeita ja uudelleen lajien elvyttämistä ja jne niin tällä pallolla ei olisi metsästäjien toimesta enää yhtään eläintä!

Vierailija
34/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä metsästys on junttien hommaa. Syön kyllä riistaa muuten.

Aha? Että "junttien" sulle pyytämä saalis kyllä kelpaa.

Tottakai junteistakin täytyy jotain hyötyä olla. En ole tuo aiempi kommentoija, mutta samaa mieltä metsästäjien junttiudesta.

Vierailija
35/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin muutaman kerran osallistua metsästäjien tai metsästysseuran illanviettoon niin voi todeta, että ihan järkkyä junttimeininkiä. Viina virtaa ja jutut ovat örvellystä. 

Lisäksi pitää olla kaatoryyppyä ja ammutaan, vaikka ei kunnolla osuta. Sitten haavakoita hetki etsitään ja jätetään sitten haavoittunut eläin metsään. Ammutaan vasojen emoja kun hups ei huomattu, että siellä on vasakin. Sitten ne vasat siellä etsivät huutaen emoaan. Tai ammutaan emolta vasa, se emo muuten palaa moneen kertaan huutamaan sen vasansa perään. 

Vierailija
36/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkynrintaa punaviinikastikkeella ja kanttarelleja... ai että. Onneksi mies metsästää.

pssst.. se on kantarelli, ei kanttarelli

Vierailija
37/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pssst.. se on kantarelli, ei kanttarelli

Virallisesti keltavahvero.

Vierailija
38/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Syön minä myös perunoita mutta en ala perunanviljelijäksi. Antaa muiden tehdä nuo alkutuotannon hommat ja minä voin paneutua vaativampiin asioihin.

Toivottavasti et työskentele ainakaan millään ihmissuhdetaitoja vaativalla alalla. Lievää ylimielisyyttä ja vähättelyä...

En ole asiakaspalvelualalla, minua palvellaan eikä toisinpäin. Sinä metsästät ruokani ja siivooja siivoaa vessani. Minä keskityn tärkeämpiin tehtäviin.

Vierailija
39/43 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Syön minä myös perunoita mutta en ala perunanviljelijäksi. Antaa muiden tehdä nuo alkutuotannon hommat ja minä voin paneutua vaativampiin asioihin.

Toivottavasti et työskentele ainakaan millään ihmissuhdetaitoja vaativalla alalla. Lievää ylimielisyyttä ja vähättelyä...

En ole asiakaspalvelualalla, minua palvellaan eikä toisinpäin. Sinä metsästät ruokani ja siivooja siivoaa vessani. Minä keskityn tärkeämpiin tehtäviin.

Kuten?

Vierailija
40/43 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on sanonut, että se muka olisi ok? Jos on hauska satuttaa eläimiä, päässä on vikaa, sehän on selvä. En kuitenkaan ihan usko, että ihminen on kovin humaani ja mukava, vaikka tappaisi eläimen nopeasti ampumalla. Ei tappaminen oikein kuulosta kivalta ja tervehenkiseltä ajanvietteeltä.

Tunnen monia oikein humaaneja ja mukavia metsästäjiä. Se on nimenomaan humaania ja tervehenkistä, että haluaa osallistua riistanhoitoon ja siten ehkäistä niin eläinten kuin ihmisten kärsimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi