Miksi naisia ärsyttää että mies katsoo hyvännäköisiä naisia
Kyllähän pakostikin kauneuden huomaa ja ehkä huomioi. Eihän se sitä tarkoita että mies ei välitäisi puolisostaan, vaikka välillä ajatukset ja haavet harhailiskin vaikka netin kauniissa naisissa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson muita miehiä. Arvostan kuumaa miestä ja kavereille voin kommentoida että "vau, onpa toi söpö" tms. Samoin mieheni varmaan katsoo muita naisia, arvostaa tietynlaista kroppaa tai kauniita piirteitä.
Mutta toisillemme emme kommentoi näitä asioita. Ja ihan hyvä varmaan näin.
Yhdessä ja onnellisia kohta 20 vuotta.
Varmaan miehes haluis ainakin kerran koklaa jotain tosi kuumaa parikymppistä misua. Hyvä jos asia ei häiritse, koska biologiaahan se vain on.
Heh, ainakin oma mieheni on erittäin todennäköisesti elämänsä aikana koklannut kuumaa parikymppistä misua, ehkä useampiakin. Tosin on ollut itsekin silloin nuorempi.
Ihan kuten itse olen koklannut monen näköistä, kokoista ja väristä miestä.
jep. harmi vaan että miesten ihanne pysyy myös vanhetessa aina niissä parikymppisissä.
Deittisovelluksia käyttävien miesten. Ei yleisesti kaikkien miesten, kaikilla miehillä ei ole yhteinäiset ihanteet. U.l.ien kähdekritiikki on säälittävällä tasolla. Niinkuin u.l.it muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson muita miehiä. Arvostan kuumaa miestä ja kavereille voin kommentoida että "vau, onpa toi söpö" tms. Samoin mieheni varmaan katsoo muita naisia, arvostaa tietynlaista kroppaa tai kauniita piirteitä.
Varmaan miehes haluis ainakin kerran koklaa jotain tosi kuumaa parikymppistä misua. Hyvä jos asia ei häiritse, koska biologiaahan se vain on.
Heh, ainakin oma mieheni on erittäin todennäköisesti elämänsä aikana koklannut kuumaa parikymppistä misua, ehkä useampiakin. Tosin on ollut itsekin silloin nuorempi.
jep. harmi vaan että miesten ihanne pysyy myös vanhetessa aina niissä parikymppisissä.
Deittisovelluksia käyttävien miesten. Ei yleisesti kaikkien miesten, kaikilla miehillä ei ole yhteinäiset ihanteet. U.l.ien kähdekritiikki on säälittävällä tasolla. Niinkuin u.l.it muutenkin.
Ja mikä tämän sinun väitteesi lähde on? eri
Nykyisen miehen kanssa tuota ei tapahdu, eksän kanssa tapahtui.
Omalla kohdalla syy on tämä. Monet miehet on katselleet mua ja aika harva heistä on sellainen, jonka katse tuotti iloa. Eli suurin osa oli silmissäni ällötyksiä.
Kun sitten huomasin mieheni kstselevan naisia joihin hänellä ei olisi ollut mitään saumaa, aloin pitää häntä äklötyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sinä ensin ;)
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla syy on tämä. Monet miehet on katselleet mua ja aika harva heistä on sellainen, jonka katse tuotti iloa. Eli suurin osa oli silmissäni ällötyksiä.
Kun sitten huomasin mieheni kstselevan naisia joihin hänellä ei olisi ollut mitään saumaa, aloin pitää häntä äklötyksenä.
Kyllähän sitä nyt katsoa saa vaikka ketä
No, sitten miehen pitää kestää ja hyväksyä se, että nainen tiiraa komeita miehiä.. Puolin ja toisin sitten. Ei mene sen piikkiin että mies on mies, eikös sitten tuollaisten miesten kannattaisi pysyä sinkkuina vaan jos haluaa olla vilkkusilmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sinä ensin ;)
Sano sinä ensin mikä? En ollut edellisten viestien kirjoittaja. Että mikä se lähde on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä nyt katsoa saa vaikka ketä
Saa. Mutta sitä kauniimpaa ne katselijat usein ällöttää. Ja tekevät miehen luuseriksi naisen silmissä.
Eli kun naiseni katsoo jotain kuuluisaa miestä niin saan vaan vaihtaa kulkusuuntaa kun hän ei arvosta minua? Itseäni tosin ei ole naisten vilkuilut tai ihastelut toisista miehistä haitannut yhtään mikä haittaa drama naisia :D Ei se haittaa jos lähtevät jonkun haaveen perään .
Tapailin yhtä miestä muutaman kuukauden. Se oli just niin tyhmä, että avoimesti pällötti katsoa kaikkia vähänkään nättejä naisia. Alkoi vieläpä oikein mehuttamaan niitä mulle. Ei oikein tykännyt, kun aloin kehua hänelle jonkun miestarjoilijan ulkonäköä.
Katsoa saa mutta ei toljottaa ja kommentoida. Paljastui kyllä muutenkin juntiksi, joka palvoi salilla hankittuja lihaksiaan. Yritti kai paikata sillä lyhyyttään ja kieroja silmiään. Jätin tyypin hyvin nopeasti. Oikea ällötys. Koulutus ei takaa sivistystä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe mitään syytä katsella ns. Vieraisiin pöytiin, jos on oman itsensä kanssa sinut ja onnellinen oman kumppaninsa kanssa. Tosin ymmärrän, että on vaikea olla huomaamatta avujaan tyrkyttäviä ihmisiä ja nämä ovat suurimmaksi osaksi naisia, joten usein sitä itsekin sattuu juuri naisiin kiinnittämään huomiota. En näe siinä mitään väärää siis, jos oma mieheni huomaa vaikka pienessä tiukassa topissa olevan isorintaisen naisen, jonka rinnat on puoliksi ulkona. Eihän tuollaiseen voi olla kiinnittämättä huomiota. Se taas on eri asia, jos oma mieheni katselisi koko ajan ympärilleen tsekkaillakseen tarjontaa. Sellainen olisi minusta aika tasapainotonta ja ennen kaikkea merkki siitä, että hän olisi kanssani vain, koska ei saa sellaista, jonka oikeasti haluaisi.
Itsekin voin huomata, jos lihaksikas miespuolinenkin henkilö on pukeutunut kireään pieneen toppiin, mutta en minä häntä katso sillä silmällä, että pitäisin näkemästäni vaan siksi, että hän on laittanut itsensä tyrkylle. Sellaisia kun ei kuitenkaan suurin osa ihmisistä arkielämässä ole. En minä siis kuvittele, että mieheni kokee jonkun itseään esittelevän pimbon ihastuttavaksi ja sen takia kiinnittää häneen huomiota, sillä enhän minä itsekään niin koe vaikka jonkun huomaisinkin
Jotenkin ankeaa olla noin jäykkä ja kaavamainen ajattelultaan. Minä ainakin katson jonkin verran muita miehiä. En koskaan tuijota tai jää suu auki katselemaan, mutta joskus tulee joku mielestäni kivannäköinen mies vastaan ja silloin mietin, minkähänlaista sek si olisi hänen kanssaan. Tulee itsellekin hyvä fiilis, jos joku hymyilee minulle.
Tämä ei tarkoita, etteikö oma mies riittäisi minulle, mutta ei hän sentään mikään maailman komein mies ole. En minäkään ole maailman kaunein ja ilolla suonkin miehelleni, että hän saa herrasmiesmäisyyttä noudattaen katsella muita. En vaadi miestäni elämään omassa kuplassani, jossa muita naisia ei ole.
Se, että rakastaa jotakuta ja on parisuhteessa, ei poista kykyä nähdä kauneutta (ja komeutta) ympärillään. Minä tiedän, että mieheni rakastaa minua, mutta se rakkaus lähtee ensisijaisesti jostain muusta kuin kauneudestani. Siksi tiedän, ettei kauniit naiset horjuta hänen rakkauttaan minuun.
Miksi ihmeessä naisen pitäisi jotenkin osoittaa hyväksyntää sille että mies katselee muita naisia? Tai miksi naisen pitäisi hyväksyä muiden naisten kohdalla tahallisesti miehiä provosoiva pukeutuminen. Tai miksi esimerkiksi moni nainen ihailee ja seuraa jossain instassa jotain fitnesspeppuja yms. pitäen heitä joinain esikuvinaan kun ei miehet pääsääntöisesti haaveile kuitenkaan siitä jostain tietystä naisesta, vaan heille tärkeintä on just se niiden paljaiden peppujen paljous ja vaihtelevuus, eli toisin sanoen halutaan seksuaalisesti mahdollisimman monta eri naista.
Tokihan helpommalla pääsee jos ei välitä että mies katsoo muita, mutta on ihan luonnollista, loogista ja täysin ymmärrettävää että nainen kokee muut naiset "kilpailijoinaan" kyllähän miehetkin ottavat toisistaan mittaa.
Vierailija kirjoitti:
No, sitten miehen pitää kestää ja hyväksyä se, että nainen tiiraa komeita miehiä.. Puolin ja toisin sitten. Ei mene sen piikkiin että mies on mies, eikös sitten tuollaisten miesten kannattaisi pysyä sinkkuina vaan jos haluaa olla vilkkusilmä?
50+ naisen kokemuksella uskallan sanoa, ettei miehiä liikuta, jos nainen katsoo muita miehiä. Eivät miehet koe toisten miesten ulkonäköä uhaksi. On tutkimuksiakin esimerkiksi siitä, että kun katsotaan elokuvaa (tai pokea), niin miehet samaistuvat siihen hyvännäköiseen miestähteen. Naiset puolestaan vertaavat itseään hyvännäköiseen naistähteen. Kärjistäen: kun mies katsoo Bondia, hän kokee olevansa Bond. Naiset katsovat Bondin naisia ja vertailevat itseään heihin.
Jos miehen haluaa tehdä mustasukkaiseksi, kannattaa iskeä siihen, millä häntä oikeasti pystyy satuttamaan: omaisuuteen. Ja omaisuudesta ehdottomasti helpoin on auto. Kokeilepa alkaa katsella "sillä silmällä" miehiä, jotka ajavat hienoa autoa. Käynnistä liikennevaloissa kunnon katsekontakti vierellä olevaan urheiluautoon, jota ajaa mies, ja jos ei miehesi muuten huomaa niin sano vaikka jotain tyyliin "(vähänkö) siisti!" Takaan, että alkaa aika pian toimia.
Se on sitten eri asia, kannattaako olla parisuhteessa, jossa molemmat pyrkivät tekemään toisensa mustasukkaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, katson kauniita naisia enkä lopeta vaikka vaimoa harmittaa
Mua kiinnostaa jatkuuko tuo harmitus kauankin? Kestääkö se sen hetken kun vilkuilee muita, vai jatkuuko loppupäivän? Ärsytättekö tahallanne toisianne parisuhteessa esim tällä tavoin?
Mä en näe mitään syytä katsella ns. Vieraisiin pöytiin, jos on oman itsensä kanssa sinut ja onnellinen oman kumppaninsa kanssa. Tosin ymmärrän, että on vaikea olla huomaamatta avujaan tyrkyttäviä ihmisiä ja nämä ovat suurimmaksi osaksi naisia, joten usein sitä itsekin sattuu juuri naisiin kiinnittämään huomiota. En näe siinä mitään väärää siis, jos oma mieheni huomaa vaikka pienessä tiukassa topissa olevan isorintaisen naisen, jonka rinnat on puoliksi ulkona. Eihän tuollaiseen voi olla kiinnittämättä huomiota. Se taas on eri asia, jos oma mieheni katselisi koko ajan ympärilleen tsekkaillakseen tarjontaa. Sellainen olisi minusta aika tasapainotonta ja ennen kaikkea merkki siitä, että hän olisi kanssani vain, koska ei saa sellaista, jonka oikeasti haluaisi.
Itsekin voin huomata, jos lihaksikas miespuolinenkin henkilö on pukeutunut kireään pieneen toppiin, mutta en minä häntä katso sillä silmällä, että pitäisin näkemästäni vaan siksi, että hän on laittanut itsensä tyrkylle. Sellaisia kun ei kuitenkaan suurin osa ihmisistä arkielämässä ole. En minä siis kuvittele, että mieheni kokee jonkun itseään esittelevän pimbon ihastuttavaksi ja sen takia kiinnittää häneen huomiota, sillä enhän minä itsekään niin koe vaikka jonkun huomaisinkin