Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei kerta kaikkiaan ole tyttöystäväainesta ja ihmettelisit hyvin syvästi jos hänellä joskus joku mies olisi?

Vierailija
26.08.2019 |

Mielikuvia kysyn

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka kanssa on ikävä tai hyvin työläs olla. Jyrää toisen näkökannat ja toiveet. Toisessa laidassa sellainen, joka vaatii jatkuvaa huomiointia, ylistystä ja lahjoja.

Miehet arvostavat sellaista perusjoviaalia asennetta ja vaivatonta yhteiseloa.

En mä tajua miksi näen tuttavapiirissäni kaikki tällaiset jyrääjänaiset suhteissa ja itse en ole sen oloinen enkä tapainen enkä ole ikinä kelvannut kenellekään miehelle.

Vierailija
22/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan. Sellaisia jotka kuvittelee että piirre A tarkoittaa automaattisesti myös piirteitä B, C ja pahuutta D. Ihmiseen tutustumatta ja asioista sen syvällisemmin keskustelematta.

Ihmisen persoonallisuus on ihan hieman monimutkaisempi kuin nämä yksinkertaiset yhtälöt ja oletukset. Ettekö te tylsisty tällaisen maailmankuvan kanssa? Luultavasti. Kun tätäkin forumia katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tälläisen. Hän on melkein kohta nelissäkymmennissäkin sellainen teinipissis joka kuvailee itseään ja kropaansa eri asennoissa somessa. Sellaista huomionkeruuta miehiltä. On myös kahden lapsen yh, en kyllä koskaan uskonut että hän olisi äitityyppiäkään. :D Lapset on tehty sellaisen huumehörhöisen kriminaalin kanssa joka varmaan hakkaisi uudet miehet teholle, vaikkeivat nämä siis ole käsittääkseni koskaan edes kunnolla seurustelleet. Vähän sellainen yksinkertainen on tämä nainen, elämänkatsomus on erikoinen ja luonne aika haastava. Sellainen kiva känniseuratyyppi, jonka kanssa viihteellä varmasti aina sattuu ja tapahtuu. 

Vierailija
24/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri pää ja vahvuudet miehille tyypillisiä.

No et sitten ole käynyt Kiinassa:)?

Vierailija
25/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työni puolesta olen törmännyt jos jonkinmoiseen pariskuntaan, en voi muuta todeta, kun ottaja löytyy kyllä joka tyyliselle. Hyvä näin.

No täällä sitten jonkinlainen luonnonoikku joka ei ole kenellekään kelvannut. 

En sanonut, että jokaikiselle yksilölle löytyisi ottaja, joka tyyppiselle. Se on surullista, jos itselle sopivaa kumppania ei tule vastaan, mutta yleisellä tasolla en ole törmännyt tiettyyn ryhmään, joka jäisi yksin.

Vierailija
26/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on hyvin suurella itseluottamuksella varustettu, eikä pelkää tuoda sitä esiin. Saattaa olla melkein kuin "yksi jätkistä". Sellainen nähdään enemmän kaverina. Tietty ripaus naisellisuutta uupuu.

Vierailija
27/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka kanssa on ikävä tai hyvin työläs olla. Jyrää toisen näkökannat ja toiveet. Toisessa laidassa sellainen, joka vaatii jatkuvaa huomiointia, ylistystä ja lahjoja.

En mä tajua miksi näen tuttavapiirissäni kaikki tällaiset jyrääjänaiset suhteissa ja itse en ole sen oloinen enkä tapainen enkä ole ikinä kelvannut kenellekään miehelle.

Siihen meillä ei ikävä kyllä taida olla vastausta, mikset ole kenellekään kelvannut. Kirjoitustesi perusteella ei ole ilmeisiä syitä mikset kelpaisi vaikkapa minulle.

Vierailija
28/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen että Sinä voisit olla Väärässä?

Vierailija
29/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka on hyvin suurella itseluottamuksella varustettu, eikä pelkää tuoda sitä esiin. Saattaa olla melkein kuin "yksi jätkistä". Sellainen nähdään enemmän kaverina. Tietty ripaus naisellisuutta uupuu.

Lisäisin vielä: huokuu itsenäisyyttä. Saattaa olla vahvat käsitykset asioista, eikä jousta helposti ihanteistaan.

Vierailija
30/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä asian suhteen nyt olen väärässä kun koitan hahmotella juurikin tässä syitä miksi olen aina vaan vuodesta toiseen yksin ja yksin ja yksin.

Jos joku rupeaa tyyliin kerran vuodessa yllättäen olemaan kiinnostuneen oloinen, selviää ennen pitkää hänen olevan varattu.

Vierailija
31/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin vielä: huokuu itsenäisyyttä. Saattaa olla vahvat käsitykset asioista, eikä jousta helposti ihanteistaan.

Olen tällainen. Näyttää siltä että kypsemmät miehet arvostaa, huomaa, flirttaa. Oman ikäiset nuoret miehet karkeasti joko a) suhtautuvat ihan kunnioittavasti mutta jättävät rauhaan b) ovat avoimen intimidated.

Vierailija
32/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se naisvihaaja uli taas miljoonannen kerran

Vierailija
33/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma mujen nainen

Vierailija
34/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sìdukkavalas? Pubíruusu? K-karuselligibboni?

Ehehheee.Hei Älkää enää miehet valittako täällä että naiset on kranttuja kun ta-vis mies tai kil-timies ei kelpaa.Eihän teiillkkään kelpaa nuo ym.Ja Hei, ta-vis-mies ja kilt-ti-mies ovat samanlaisia "muutettavia" ominaisuuksia kuin esim toi "siiderivalas"

Vierailija
35/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma mujen nainen

Kato kun Kei-jo on taas täällä jakamassa tätä Pena-ideologiaansa.Säkin sitten kuitenkin käyt Tgaikuissa h*:ssä? Kyllä Geijo saa, mutta Geijon alueen naaraat ei - Geijo on mahti-sonni

Vierailija
36/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo

Vierailija
37/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lakata hämmästymästä minkälaisia Jurpoj@ tähän maahan mahtuu.Luulen aina, että mikään ei yllätä, mutta joka päivä joudun hämmästymään. Onneksi luonto on viisas, ja jättää nämä yksin.

Vierailija
38/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbo

Ihanko?Ei tartte pelätä, vaikka ei olisi, niin tastusti jättäisi sinut rauhaan

Vierailija
39/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää sukupuoliriippuvainen asia ole? Jos joku on ihmisenä ääliö niin ei sitä kukaan halua, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Mieleeni kyllä tulee eräs tuttu nainen, joka kailottaa koko ajan täysillä, kiroilee koko ajan ja huutaa niin että alkaa ihan hävettää. On myös erittäin pinnallinen ja haukkuu ihmisiä kovaan ääneen ulkonäön perusteella. Fiksukaan ei ole. Ylipainoinen ja ylimielisen oloinen ihminen. Sinä päivänä kun hän saa kunnollisen poikaystävän, niin kyllä ihmetyn.

Vierailija
40/46 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä asian suhteen nyt olen väärässä kun koitan hahmotella juurikin tässä syitä miksi olen aina vaan vuodesta toiseen yksin ja yksin ja yksin.

Jos joku rupeaa tyyliin kerran vuodessa yllättäen olemaan kiinnostuneen oloinen, selviää ennen pitkää hänen olevan varattu.

Sen suhteen minkälaisena sinä näet muut ihmiset. Ehkäpä yksinäisyytesikin johtuu juuri tästä.

Eikä niin että muissa on jotain vikaa ja silti heillä on suhteita.

Kumpi on todennäköisempää.