Mitä mieltä te olette tästä twerkkauksesta?
Luulin ensin että se on jonkinlainen ompelutekniikka, mutta olin totaalisen väärässä.
Kommentit (10)
Itae twerkkaan omaksi huvikseni kotona yksikseni. Kävin joskus tunneillakin, mutta tässä kunnassa ei enää järjestetä twerkkikursseja.
Hauskaa ja käy treenistä.
En tanssinut yli puoleen vuoteen, kun tanssitreeneissä pyöräytin polven 180° ympäri ja viime viikolla siivotessani ja musiikkia kuunnellessani innoistuin twerkkaamaan ja voi pojat oli lihakset hellänä seuraavat kaksi päivää.
100% strippausliikkeitähän tuollainne perseenvatkaaminen ympäri ämpäri on. En pysty ymmärtämään ettei joku näe tuossa mitään eroottista.
Ihan sujuvasti tuota katselee, hetkisen. Aika nopeasti siihen kyllästyy, vaikka naisten perseet toki kiinnostavatkin. Joskus kun katselin itseäni mielyttävää naista tekemässä tuota niin runkkasinkin, mutta se johtui ehkä enemmän kiinnostuksesta itse naiseen kuin hänen tekemiseensä joka oli enemmänkin pientä lisävirikettä antavaa kun satuin olemaan sopivassa moodissa.
Näyttää hauskalta mutta en itse osaa. Lanteet ei liiku tuossa suunnassa ollenkaan :D
Tuollaiset lautapeput on kamalia. Tässä on kunnon pylläkkä https://www.instagram.com/p/BpaiBrdhDPx/?hl=en
Hänen ei tarvitse edes lattialle mennä levittelemään jalkojaan, riittää kun vähän heiluttaa lihaksia.
Irtoo pökäle helposti ravistamalla.
Hyvin vetivät! Ei oo meinaan helppoa toi. Toki se on eroottista, itselle tulee hyvä ja varma fiilis itsestä. En kuitenkaan koskaan pyllistelisi videolla enkä halua olla tunnistettava (kun näitä runkkaajapervoja aina on) jos ope haluaa tunnilta ladata jotain ig:hen..
Sain kammon kun joskus erehdyin katsomaan videoo jossa tuksu twerkkaa. Jos on hyvin muodostunut peppu niin on ilo katsella, mutta muuten myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset lautapeput on kamalia. Tässä on kunnon pylläkkä https://www.instagram.com/p/BpaiBrdhDPx/?hl=en
Hänen ei tarvitse edes lattialle mennä levittelemään jalkojaan, riittää kun vähän heiluttaa lihaksia.
Herkku.
No noin niinkun miehen näkökulmasta mulla ainakin alkaa tosi nopeesti housussa pullottamaan kun tuollaista menoa katselee, mutta olen myäs kuullut joidenkin naisten sanovat, ettei tuossa mitään seksuaalista ole.