Minkä takia niinkin hyvännäköinen mies kuin Maajussi-Juho hakee telkkarissa kumppania?
Katsokaa nyt, mieshän on kuin malli. Miten se muka ei ole live-elämässä tai vaikka netin kautta löytänyt itselleen naista? https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7dbf1f9e-70c3-41f8-aca3-14def93… . Luulin että nämä tv-pariutusmisformaatit on niille, jotka ei millään löydä perinteisellä tavalla itselleen kumppania.
Kommentit (21)
Jos se haluaa näyttää kuinka hyvännäköinen se on.. Näkee muutkin kuin omalta paikkakunnalta olevat naikkoset.
Joo... Samaa välillä mietin. Pari tuttua maajussia on aikasemmilla kausilla ollut mukana ja ainakin toisella riitti naisia niin paljon kuin jaksoi pyörittää. Sellainen luonne ei vielä vain ollut kyennyt vakavoitumaan.
No saakohan tuo kirjeitä paljon? Ja kelpaako sille kukaan kirjoittajista?
Haluaa julkkikseksi, on liian kranttu ja/tai luonteessa on jotain pahasti vialla.
Ei kyllä ollut minun makuun mitenkään komea. Oudon näköinen luihunaama. Tykkäsin siitä partamiehestä, oliko se nyt Lauri, paljon enemmän ulkoisesti.
Sepä se onkin avainkysymys tässä. Jokuhan mättää, jos ei tuolla olemuksella saa kumppania ilman kommervenkkejä.
Asuu maalla eli on jokatapauksessa nuorelle naiselle ehdoton turn-off, nounou, OMG, WTF ja niin edelleen.
Ehkä haluaa katsoa tarjonnan oman kylän ulkopuolella? Todellisuudessa ei sillä pelkällä ulkonäöllä vielä pitkälle pötki, jos on muuten ihan hönö.
Näyttäkää minulle suomalainen nainen jolle kelpaa enää kukaan mies niin minä näytän teille jotain muuta.
Jos iän jättää huomioimatta, niin Jouko on noista parhaan nököinen. On vielä hyvässä kunnossakin. Itse varmaan katsoisin kieli pitkällä, jos olisin hänen ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa katsoa tarjonnan oman kylän ulkopuolella? Todellisuudessa ei sillä pelkällä ulkonäöllä vielä pitkälle pötki, jos on muuten ihan hönö.
Toimitusjohtajalla ja miljonäärillä lienee muitakin mahdollisuuksia katsoa tarjontaa kotikylän ulkopuolelta. Voi olla melkoista bachelor-meininkiä tämä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää minulle suomalainen nainen jolle kelpaa enää kukaan mies niin minä näytän teille jotain muuta.
Siinähän se on linkki. Kaikki noista saa postia.
Luonteessa vikaa jos ei ulkonäölläkään puolisoa saa.
Naiset, jotka hakee ohjelmaan ovat tyrkkyjä. Jos tulee valituksi, ei sopeudu maalaiselämään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka hakee ohjelmaan ovat tyrkkyjä. Jos tulee valituksi, ei sopeudu maalaiselämään.
Ohjelma onkin sitä varten, että sen jälkeen lähiseudun naiset voivat ottaa yhteyttä.
Niille kai maksetaan siitä että ovat mukana ohjelmassa? Sama pätee moniin muihinkin tositv-ohjelmiin.
No kuule..hän haluaa olla julkkis.