Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotatko tänään julkaistavaa wow classicia?

Vierailija
26.08.2019 |

1 aikaa yöllä lävähtäää meidän nörttien ruuduille

Odotatko tänään julkaistavaa wow classicia?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä tuon lajityypin peleissä viehättää. Tahkotaan ja tahkotaan että saadaan leveleitä, mutta ei mitään juonta tai tarkoitusta, loptutonta toistoa vaan.

Vierailija
2/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistäisivät Star Wars Galaxiesin uudelleen ja ilman New Game Enhancement -huononnuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä tuon lajityypin peleissä viehättää. Tahkotaan ja tahkotaan että saadaan leveleitä, mutta ei mitään juonta tai tarkoitusta, loptutonta toistoa vaan.

Sitten et tajua. So?

Vierailija
4/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailerin perusteella siinä on pandareneja. Alkuperäisessä WOWissa niitä ei vielä ollut, ne tulivat lisärissä. Huijausta.

Vierailija
5/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen jo kerran, silloin kauan sitten. Ei tarvitse nähdä toista kertaan.

Näin muuten SWG:n aikanaan myös ja sehän se vasta grindfesti oli. Koko peli tuntui pyörivän muutaman pelisuunnittelijan aivopierukohtauksen ympärillä.

Esim. valittu aikakausi jolloin ei ollut (virallisesti) jedejä paitsi muutama ja nekin piilossa. Siis star wars peli ilman jedejä. Jes, loistava idea, not. 

Esim. craftaussysteemi jossa materiaalia voi farmata pelialueilta jonkun muutaman päivän viiva viikon kerrallaan ja aina materiaalin vaihtuessa sen arvot vaihtuu jonkun satunnaisgeneraattorin mukaan. Eli craftaajan homma oli kuin olisi töissä käynyt kun sai vahtia niiden materiaalikeräimien kanssa ja siirrellä niitä. Samoin craftattujen esineiden, esim. suojien arvot riippuivat täysin materiaalin arvoista. Lopputuloksena joku eeppisen loistava materiaali josta sai parhaat suojat oli ollut farmattavissa ehkä viikon joskus pari vuotta sitten ja kenellekään ei tietty kelvannut muut kuin nuo parhaat varusteet joten muiden myöhemmin aloittaneiden craftaajien oli turha pyrkiä alalle.

Samaan craftiaivopieruun liittyi ns. buffit eli semmoiset buustiruiskeet pelaajille jotka tekee taviksesta hulkin (ilman vihreää väriä ja koon muutosta). Eli voi mennä yksinään farmaamaan jotain 10 hengen ryhmätehtäviä tyyliin säntää elukkapesän keskelle ja pyöri ympyrää "karatella" kunnes mikään ei enää liiku ja samaa jatketaan se pari tuntia kun buffit kestää. Samalla tietty hajosi pelin ns. talous kun porukka sooloili 10 hengen ryhmätehtäviä eli crediittejä tuli ovista ja ikkunoista. 

Mitäs muita hauskoja/outoja ominaisuuksia tuossa olikaan. Niin tosiaan, peli vanheni ja porukka rakenteli taloja alueille joten tatooinen "laajat tyhjät hiekka-aavikot" oli käytännössä kuin jättimäistä kaupunkia kun siellä oli taloa toisensa vieressä. Sama muillakin planeetoilla.

Oli siinä hyvääkin myöhemmin, esim. se avaruuslentelyosuus joka tuli myöhemmin.