Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hieno ihminen? Näin äitini pöydällä kirjeen

Vierailija
26.08.2019 |

Mutta en lukenut sitä. Se olisi ollut todella loukkaavaa. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos kunnioittaisin niin vähän toista ihmistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei lue toisten kirjeitä, ei tee hienoksi ihmiseksi, vaan on minimivaatimus, että yksityisyyttä kunnioitetaan.

Vierailija
2/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali ihminen. En minäkään lue vaikka voisin: mieheni sähköposteja, lasteni kännyköitä, päiväkirjoja. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, no mulle tuli tosi hyvä mieli etten lukenut kirjettä vaikka joku olisi niin voinut uteliaisuuksissaan tehdä . Tuli hyvä mieli itsestä.

Ap

Vierailija
4/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nuirempana ollut sellainen että olen tehnyt kiellettyjä asioita ja jälkeenpäin sitten miettinyt että miksi tein niin, katunut syvästi enkä ole päässyt koskaan yli teoistani. Olen kasvattanut itseäni pois tuosta ja siksi koin suurta ylpeyttä tästä. Anteeksi.

Ap

Vierailija
5/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on täysin päivänselvä asia, ettei toisen postia lueta. Ja kunnioitetaan toisen yksityisyyttä. Se ei tee kenestäkään hienoa ihmistä, vaan on kyllä ihan peruskäytöstapoja.

Vierailija
6/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan normaali ihminen. En minäkään lue vaikka voisin: mieheni sähköposteja, lasteni kännyköitä, päiväkirjoja. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen.

On kivaa olla normaalimpi ihminen kuin aiemmin ☺

Ap

Vierailija
7/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on täysin päivänselvä asia, ettei toisen postia lueta. Ja kunnioitetaan toisen yksityisyyttä. Se ei tee kenestäkään hienoa ihmistä, vaan on kyllä ihan peruskäytöstapoja.

Tiedän, mutta mulla on joskus ollut vaikeuksia käyttäytyä siten kuin kuuluisi. 😢

Ap

Vierailija
8/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla ajattelulla vois tehdä loputtomia hyväihmisjuttuja. Esim. Olenko hyvä ihminen kun en jajanut kenenkään päälle tänään autolla? Jne...

Vierailija
9/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla ajattelulla vois tehdä loputtomia hyväihmisjuttuja. Esim. Olenko hyvä ihminen kun en jajanut kenenkään päälle tänään autolla? Jne...

Ajanut.

Vierailija
10/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoudestasi en tidä, mutta et syyllistynyt sentään rikokseen.

Äitisi kertoo kyllä, jos kirjeessä on jotain, jonka hän haluaa jakaa kanssasi.

Vierailija
11/11 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoudestasi en tidä, mutta et syyllistynyt sentään rikokseen.

Äitisi kertoo kyllä, jos kirjeessä on jotain, jonka hän haluaa jakaa kanssasi.

En haluakaan olla rikollinen. Rehellisyydestä tulee hyvä olo. Olen voinut tosi pahoin ennen ja yksi syy on varmasti ollut kiellettyjen asioiden tekeminen, jotka jääneet kalvamaan mieltäni. Nyt haluan pyrkiä aiheuttamaan sekä muille että myös itselleni hyvää mieltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä