8-vuotiaan imettäminen (dokumentti, ei provo)
Youtubesta on poistettu koko dokumentti, joka käsitteli vanhempien lasten imetystä, mutta tässä on siitä pätkä, jossa imetetään 8-vuotiasta:
Kuinka vanhaksi mammat on valmiina imettämään lapsiaan?
Kommentit (17)
Sairauksia on monenlaisia. Yksi on imetysriippuvuus, josta tuollainen äiti kärsii.
Vaikea sanoa kun toinen lopetti 4kk vanhana ja toinen parin kuukauden ikäisenä. Mielelläni olisin vielä jonkin aikaa imettänyt.
Sairas suhde, mitäpä tuohon muuta voi sanoa.
Äiti aivan sekaisin.
Kysyt myös kysymyksen, että mikä olisi maksimi-ikä imetykselle. Kolme ehkä ja sekin on todella paljon se.
Itse olen kyllä imettänyt pitkään, liki kaksivuotiaiksi kaikkia.
Sairastahan tuollainen on. Itse imetin siihen saakka kun tissi kelpasi. Lapsi oli noin 10kk, kun tissi ei enää kelvannut. Maksimikänä pitäisin kolmea.
Hyi helvetti. Miksi pitää kouluikäiselle oikein esitellä rintoja.
Imettääköhän ritakin lastaan 8 vuotiaaksi ja kuvaa sitä someen kun "imetys on niin ihanaa ja luonnollista"
Muistelen, että olen nähnyt tuon dokumentin. Lapsen oli pakko lopettaa tissillä käynti, kun imeminen ei enää onnistunut. Imetykseen tarvittava imutaito katoaa iän myötä. Äiti ilmeisesti olisi vielä halunnut jatkaa imettämistä, vaikka lapsi oli jo täyttänyt 8. Miettikää nyt eka-tokaluokkalaista äidin tissillä. Huhhuijaa..
Ekaluokkalainen: "Mä käyn juomassa tissimaitoa ja tuun sitten leikkimään pihalle"
Kaverit: ??? :D:D:D:D:D:D
Vielä mainostaa että isäntä imee toisella puolella ja lapsi toisella! Että pitää tisseillään koko perheen tyytyväisenä. Sairasta!!
Ei kai yli 1-vuotiasta enää imetetä? Sen jälkeen kun lapsi oppii kävelemään, puhumaan ja syömään?!
Vierailija kirjoitti:
Imettääköhän ritakin lastaan 8 vuotiaaksi ja kuvaa sitä someen kun "imetys on niin ihanaa ja luonnollista"
Imettäminen on ihanaa ja luonnollista. Kunhan imetettävä lapsi on alle 3v (mieluiten reilusti alle)
12 kk ikä on ehdoton yläraja!
Muuten koko touhu on sairaan rivoa.
Alle vuoden ikäisen imettäminen on luonnollista, sitä vanhemman lapsen ei.
Kiusataankohan noita dokkarin lapsia koulussa?
Vai oliko ne kotiopetuksessa, jotta äiti voi hallita heitä päiväkaudet tisseillään?
Vierailija kirjoitti:
12 kk ikä on ehdoton yläraja!
Muuten koko touhu on sairaan rivoa.
Todennäköisesti itsekin olet imenyt yli 12 kk vanhaksi ellei äitisi ole imetyksessä epäonnistunut luuseri (kielijänneongelmat ainoa oikea syy olla imettämällä). 3 v ylöspäin alkaa olla häiriintynyttä.
Sori, se olikin 7-vuotias.