Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Pitääkö mennä jo lääkäriin?

Vierailija
25.08.2019 |

Vesiripulilla viidettä päivää. Nesteytyksestä olen huolehtinut ja saanutkin hyvin juotua kokoajan. Ruokahalua ei ole.
Ripulilääkettä (imodium), maitohappobakteeria ja lääkehiiltä kokeiltu toistaiseksi tuloksetta.
Ihan järkyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käys lääkärissä, saatat tarvita antibiootit bakteerin häätöön.

Vierailija
2/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin jos yleisolo olisi vähääkään muuttunut huonompaan.

Miehellä oli kuusi päivää vesiripulia ennen kesäloman alkua, stressasi lomasijaisen opettamista ja muutamaa loman alkuun sijoittuvaa muuttujaa. Heti loman alettua suolisto palautui normaalitilaan.

Voisiko sinulla syynä olla stressi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin jos yleisolo olisi vähääkään muuttunut huonompaan.

Miehellä oli kuusi päivää vesiripulia ennen kesäloman alkua, stressasi lomasijaisen opettamista ja muutamaa loman alkuun sijoittuvaa muuttujaa. Heti loman alettua suolisto palautui normaalitilaan.

Voisiko sinulla syynä olla stressi?

Ei kyllä. Selvästi on joku pöpö kyseessä. Tauti alkoi oksentelulla ja kuumeella, mutta ne meni päivässä ohi. Vesiripuli vaan jatkuu ja jatkuu eikä loppua näy, eikä mikään auta. Yleensä käsittääkseni vesiripuli menee n. 48 tunnissa ohi? Nyt tosiaan viis päivää tätä kestänyt. ..

Ap

Vierailija
4/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saccharomyces boulardii. Jos trooppisen taudin mahdollisuus, lähde tropiikkiin

Vierailija
5/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin jos vaan pääset sinne asti. Vatsavaivat voi hetkessä romahduttaa kunnon. Itse jouduin leikkauksen kautta teholle ja olin 3vk sairaalassa ja 3kk petipotilaana.

Vierailija
6/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin jos vaan pääset sinne asti. Vatsavaivat voi hetkessä romahduttaa kunnon. Itse jouduin leikkauksen kautta teholle ja olin 3vk sairaalassa ja 3kk petipotilaana.

Yleisvointi on pysynyt tosi hyvänä ensimmäistä päivää lukuun ottamatta. Oikeastaan hämmentävän hyvä olo siihen nähden, ettei ole syönyt juuri mitään 5 päivään ja vesiripuloinut vaan :D

Mutta onhan tämä oikeasti jo ongelma ja mietityttää todella mikä on..

Vierailija
7/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisvointi on pysynyt tosi hyvänä ensimmäistä päivää lukuun ottamatta. Oikeastaan hämmentävän hyvä olo siihen nähden, ettei ole syönyt juuri mitään 5 päivään ja vesiripuloinut vaan :D

Mutta onhan tämä oikeasti jo ongelma ja mietityttää todella mikä on..

Tämä siis ap

Vierailija
8/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin antamaan ulostenäytteet ja verikokeet varmaan ottavat myös, tulehdusarvo yms. Selvitetään ettei ole esim. Salmonella tms.

Voi kyllä olla ihan perus vatsatauti tai ruokamyrkytys joka oireilee noin ja on pitkittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi