Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentää ja suututtaa kun joku pahoittelee että hänellä on niin sotkuista ja likaista mutta vessanpyttykin kiiltää. Onko tämä jokin tapa, sama kuin kahvin tarjoaminen " Otatko kahvia" "Sori meillä on tosi likaista"

Vierailija
25.08.2019 |

Minulla on ADHD ja hävettää päästää ketään vessaan... olohuoneessa nyt riittää kun tyhjentää nopeasti sohvan. Tunnen häpeää ja huonommuutta tämän takia, eikä tilannetta helpota nämä putipuhdasta kotiaan haukkuvat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. miksi kurkit toisten pönttöihin?

Vierailija
2/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kuuluu kulttuuriperintönä suomalaisille. Väheksyvään tyyliin puhuminen, ettei vaikutettaisi ylpeiltä. Samalla tavalla kuin kahvin kanssa kurssillaan. "Ei mua varten tarvi keittää..." "meillä on tämmönen tavallinen koti vaan...". Ja lisäksi se kotihäpeä, onko jokapaikka tiptop, naapurilla ainakin tuntuu olevan.. vaikka ei oikeasti 24/7 olekaan, mutta vierailua ennen on torppa siivottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa on kans sotku kun on jäänyt sanomalehti keittiön pöydälle.

Vierailija
4/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika ja epäjärjestys on eri asioita.

Mulla on kämppä kaaoksessa, on kirjoja, papereita, astioita ym.

Vessanpönttöä kuitenkin pidän puhtaana, se on kunnia-asia. Samoin lavuaari on helppo putsata.

Vierailija
5/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiillottavat omaa sädekehää, mitäs muutakaan?

Pitää kehua, etkö ymmärrä?

Vierailija
6/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble brag

Vierailija
7/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niistä jotka narisevat ja kämppä kiiltää. Niitä viiraa. Mä siivoon jos tiedän että joku tulee, muuten harvemmin. Musta siivoaminen on ihan hirveetä ajanhukkaa. Niin hemmetin rasittavaa.

Vierailija
8/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. miksi kurkit toisten pönttöihin?

Avaatko sinä kannen silmät kiinni? Tai jos olet mies, myös lorotat silmät ummessa?

Vierailija
9/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rasittavaa ja vie huomion pois kaikesta tärkeämmästä, kun pitää jauhaa onko kaverilla siisti vai epäsiisti koti. Tarpeetonta kursailua.

Vierailija
10/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas yököttää kyläillä ihmisten luona, joista tiedän että eteiseen astuessa tulisi pukeutua suojahaalariin, kumisaappaisiin ja hengityssuojaan. Mieluummin kuuntelen putipuhtaassa kodissa toisen likaisuusvalitteluja.

Vierailija
11/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pyytele anteeksi, vaikka pölypallot lentää nurkissa. Ei kuulu muille, milloin siivoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan