Kaljun takia yksin ja lapseton
Kaikki pitää höylätä pois ja naiset katsovat paheksuvasti. Ennen minulla oli tyttöystäviä ja sain tinderissä matcheja, mutta ei sen jälkeen kun hiukset lähtivät harventumaan. 6kk ajan pitänyt höylätä kaikki pois ja sen jälkeen naiset ovat alkaneet inhoamaan minua :(
Olisin vain halunnut perheen, en mitään muuta :(
Kommentit (45)
No jos sulla on ollut tyttöystäviä ja tinder ja naiset on lähtenyt karkuun kun on huomanneet, että on liikaa verkkoja vesillä? Entä jos keskittyisit yhteen kerralla?
Mun mies on kaljuuntuva ja pitää itsensä reilusti kaljuna ja se on komea. Kaikki muutkin poikaystävät on muuten olleet jossain vaiheessa suhdetta kaljuna.
Etsit syyllistä väärästä paikkaa.
Arvaapa onko kaljuuntuvalla naisella helppoa? Mieskaljulla on oma kohtalaisen iso ihailijakuntansa, kaljulla naisella ei juuri ketään muuta kuin muutama lesbo ehkä.
Ei se ole kaljusta kiinni. Ei miesten hiuksilla ole niin väliä kunhan ei mikään Juice Leskinen tyyppinen ratkaisu ole...
Monet miehet kaljuuntuu jo tosi nuorena, alle kolmekymppisenä, eikä se mitään haittaa, toista se on naisilla.
Provo. Tunnen monta miestä, jolla on täysi tukka ja ei naista.
Höpöhöpö. Duunissakin on yksi puolikalju mies jonka ottaisin heti jos saisin!
Pitäähän sitä jotain muuta päästä syyttelemään, kuin omaa toimintaansa.
Tiedän että yritätte olla vain ystävällisiä. Jos voisin vaimon mukamas joskus vielä saada niin miksi kaikki naiset katselevat minua vihamielisesti :( olen vain asiallinen naisia kohtaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että yritätte olla vain ystävällisiä. Jos voisin vaimon mukamas joskus vielä saada niin miksi kaikki naiset katselevat minua vihamielisesti :( olen vain asiallinen naisia kohtaan. AP
Oletko varma, ettet vain kuvittele? En jaksa uskoa, että "kaikki naiset" katsovat sinua vihamielisesti, koska sinulla on kalju.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sheivattu kalju look ja ylpeä ulkonäöstäni, naiset kyllä tykkää mutta pitää löytää vaan se kenen mieleen se on, kesäisin pidän rusketusta jolloin kalju on parhaimman näköinen (muistakaa aurinkorasva), julkisuudessa on monia kaljuja miehiä joita naiset palvoo, se on vain naisten asenne kysymys. M48
MIESTEN. Te volisette kaljuistanne, mutta naiset tykkää niistä.
Minäkin ehdotan muutaman millin tukkaa mieluummin kuin kiiltäväksi höylättyä kaljua. Jos pää on pyöreä ja ryhti hyvä, näyttää kalju hyvältä.
Olet liian vanha. Olisit avioitunut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha. Olisit avioitunut aiemmin.
Samat sanat kaikille 30 vuotta vanhoille naisille jotka itkevät kun hyvää miestä ei löydy, olisitte olleet aikaisemmin liikkeellä.
Mun mies on kalju ja itse olen mallintöitäkin tehnyt ja monen miehen unelmanainen(olen kuullu kerrottavan). Kaksi lastakin meilä on.
Mitä sulla on päällä? Jos oot kuulapää ja sulla on vaikka maastohousut ja pilottitakki niin näytät pelottavalta. Jos ne naiset katsookin sua peläten eikä inhoten?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kasvattaa vähän pidemmksi toisen puolen hiuksia ja kammata ne kaljun yli.
Ihmetyttää miksi miehet vierastavat kyseistä tyyliä. Naiset tykkäisivät kyllä ja onhan useilla menestyneillä miehellä tosi upeita ylikaljun kampauksia.
Ei se kaljuus mitään, mutta oleppa lyhyt. 175cm on nämä asiat tuhoon tuomittuja.
Olisi ehkä kannattanut perustaa perhe sillon kun Tinder lauloi ja tyttöystäviä oli, eli huimat 6kk sitten kun alkoi merkkejä näkyä.
Tai sitten unohtaa se kalju esteenä, monet naiset (itseni mukaanlukien) tykätään kaljuista miehistä. Itsesäälissä rypeminen toisaalta sitten on se, joka karkoittaa kaikki. Ei sellasta kukaan jaksa kuunnella.